معرفی مراکز فروش عمده دانه کینوا

فروش عمده دانه کینوا

جهت معرفی مراکز فروش عمده دانه کینوا در دهه اخیر، می‌توان تولیدکنندگان، کارشناسان فروش و سایت‌های معتبر فروش را نام برد. دانه کینوا دانه‌ای غنی و پر بازده است که در دنیا بسیار مورد استقبال افراد با رژیمهای سالم قرار دارد. این گیاه شور زیست میزان شوری معادل ۴۰  دسی زیمنس دارد و نسبت به خشکی وبی‌آبی مقاوم است و گیاهی خود گرد افشان است و اینها از مزیت‌های استفاده از این گیاه است.

 این دانه در سال 88 وارد ایران شد و شرکت ایلیا بعد از طی کردن مراحل آزمایشگاهی و اطمینان از سالم و غنی بودن وارد پایلوت در استان‌های مختلف کشور شد. سپس شرکت ایلیا برای توسعه و ترویج این محصول در کشور بذرهای پر بازده کینوا را جهت کشت در اختیار کشاورزان استان های مختلف قرارداد.

فروش عمده دانه کینوا

امروزه با شناخته شدن کینوا بین مردم استقبال افراد از خرید آن بیشتر شده و فروش عمده دانه کینوا درایران به تجارتی سودآور تبدیل گردیده است. تولید کنندگان این محصول کینوا را به اشکال زیر روانه بازار می‌کنند:

• به صورت خام
ساپونین زدایی
• به صورت بسته ای
• به صورت فله ای
• به صورت فراورده هایی مانند آرد و پرک کینوا

فروش عمده دانه کینوا امروزه بسیار پر طرفدار است چرا که بسیاری از کارخانه‌جات این دانه مفید را ورودی تولیدات خود قرار داده و از آن در تولید محصولات مختلف غذایی استفاده می‌نمایند.

برای مصارف بالای این کارخانه‌جات و مواردی مثل بیمارستان‌ها، هتل‌ها، رستوران‌ها، باشگاه‌ها و … خرید بصورت عمده بسیار مقرون به صرفه است. شرکت ایلیا متخصص در تولید و فروش دانه کینوا در کشوراست و محصولاتش جهت فروش را بصورت بسته‌بندی و عمده برای فروش به بازار عرضه می‌کند. شما می‌توانید جهت سفارش و خرید عمده دانه کینوا با کارشناسان و مشاوران متخصص این شرکت در ارتباط باشید.

فروش عمده دانه کینوا

کینوا کیلویی چند

خروجی کینوا از کارخانه فراوری بصورت بسته بندی و فله است و یکی از مهمترین سوالات خریداران فله این محصول این است که: “کینوا کیلویی چند؟” چرا که برای مصارف بالا و در تناژ زیاد قیمت کیلویی این محصول بسیار مهم و ضروری است.

کارخانه‌جات مختلف جهت تولید محصولات خود به کینوا نیاز دارند و تمام تلاششان در جهت کاهش قیمت‌ مواد اولیه برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها است، لذا برای خرید کینوا خرید بصورت کیلویی و قیمت هر کیلو بسیار با اهمیت است.

 قیمت فروش هر کیلو دانه کینوا عمده با توجه به نوع، کیفیت و میزان درشتی‌اش در بازار متفاوت است. کینوا موجود در بازار ایران کینوا سفید، قرمز و سیاه است که هر کدام قیمت متفاوتی دارند. شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا در زمینه کینوا فعالیت داشته و بهترین مرجع استعلام قیمتی برای قیمت روز هر کیلو کینوا است.

ایلیا تولیدات مختلفی در حوزه کینوا داشته و بصورت تخصصی روی این محصول کار می‌کند و انواع دانه کینوا سفید و رنگی را در بسته‌های کیلویی به صورت خرد و عمده به بازار عرضه می‌کند. برای کسب اطلاعات لازم و استعلام قیمت کینوا می‌توانید با کارشناسان و مشاوران مجرب این مجموعه در ارتباط بوده و اطلاعات لازم در این زمینه را کسب نمایید.

فروش عمده دانه کینوا

فروشگاه عمده دانه کینوا خرید

جهت خرید دانه کینوا بصورت عمده از فروشگاه‌های اینترنتی و یا حضوری باید موارد زیر را در نظر بگیرید:

دانه خوراکی کینوا قبل از مصرف نیاز به فراوری و تلخی زدائی دارد و ما به راحتی این فراوری و ساپونین زدائی را در محصولات وارداتی و صادراتی مشاهده می‌کنیم.

در خرید و فروش عمده به فرآوری شدن دانه کینوا طی مراحل بوجاری و ساپونین زدایی دقت کنید تا بصورت کامل صورت گرفته شده باشد و پوسته تلخ و غیر قابل مصرف آن برداشته شده باشد تا دانه پاک شده، با طعم شیرین و بدون مسمومیت تولید شده باشد.

در خرید به ظاهر محصول که باید درشت و یکدست باشد دقت کنید تا خرید مطمئن و خوب را تجربه کنید.

امروزه برای خرید دانه کینوا با مراجعه به فروشگاه‌های اینترنتی می‌توانید محصول مورد نیاز خود را بصورت مطمئن و در کمترین زمان ممکن خریداری کنید.

البته عده‌ای هنوز علاقمند به خرید از فروشگاه‌های حضوری هستند که ایلیا امروزه در سراسر کشور و در تمام استان‌ها فروشگاه‌های اینترنتی و حضوری خود را دایر نموده است و شما با مراجعه به وب سایت شرکت می‌توانید به آدرس این فروشگاه‌ها در شهر و استان خود دسترسی داشته باشید.

فروش عمده دانه کینوا

فروش عمده دانه کینوا مشهد و شهرستان ها

امروزه با شناخته شدن کینوا که معروف به خاویار گیاهی است و ارزش غذایی بالایی به شرح زیر دارد، استقبال از خرید این دانه غنی زیاد شده است:

  • دارای پروتئین به میزان هشت گرم
  • دارای فیبر به میزان پنج گرم
  • دارای منگنز به میزان پنجاه و هشت درصد
  • دارای منیزیم به میزان سی درصد
  • دارای فسفر به اندازه ی بیست و هشت درصد
  • ویتامین b9 با اسید فولیک به مقدار نوزده درصد
  • مس به مقدار هجده درصد
  • آهن به مقدار پانزده درصد
  • روی به مقدار سیزده درصد
  • پتاسیم به مقدار نه درصد 

مشهد دارای کارخانه‌جات مختلفی در تولید مواد غذایی است و یکی از بزرگترین کارخانه‌جات تولید کیک و شیرینی در این شهر مشغول به فعالیت است. این کارخانه جات علاقمند به تولید محصولات رژیمی و فراسودمند هستند و لذا یکی از مصرف کنندگان عمده دانه کینوا و سایر محصولات فراسودمند می باشند.

خرید عمده کینوا در این کارخانه‌جات امری مهم و ضروری است چرا که در کاهش قیمت‌های تولیدات کارخانه بسیار موثر است. برای خرید این دانه می‌توان به مراکز  فروش عمده دانه کینوا  شرکت ایلیا در مشهد و شهرستان‌ها مراجعه کنید.

فروش عمده دانه کینوا

جامع ترین مرکز فروش دارای مجوز بهداشتی دانه کینوا

شرکت ایلیا جامع ترین مرکز فروش دارای مجوز بهداشتی دانه کینوا در کشور است که مراحل مختلف تولید کینوا،  از دادن بذر مرغوب به کشاورز جهت کاشت محصولی با کیفیت و پر بازده تا خرید تضمینی محصول از کشاورز را به عهده گرفته است.

 بعد از خرید کردن محصول از کشاورز نوبت به فرآوری این محصول جهت پاکسازی و بسته بندی و آماده سازی محصول در کارخانه و بصورت مکانیزه می‌شود که ایلیا در این زمینه نیز متخصص بوده و با توجه به نیاز بازار محصول را در دو نوع بسته بندی و فله روانه بازار می‌کند. ایلیا در این زمینه، مجوزهای بهداشتی لازم را داشته و این نشانه دقت و حساسیت ایلیا در تولید محصولی با کیفیت و مرغوب است.

شما جهت کسب اطلاعات لازم و سفارش و خرید این محصول می‌توانید با کارشناسان و مشاوران این مجموعه در ارتباط باشید.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *