کینوا قرمز بسته ای را از کجا تهیه کنیم ؟

کینوا قرمز، از انواع اصلی کینوا محسوب می شود. دانه کینوا قرمز به صورت بسته ای نیز به فروش می رسد. فروش کینوا بسته ای از طریق فروشگاه های عرضه کننده انجام می شود. کینوا قرمز بسته ای در وزن های مختلفی عرضه می شود. البته کینوا قرمز بسته ای با کیفیت را ازکجا تهیه کنیم؟ کدام مرکز کینوا قرمز بسته ای را با کیفیت درجه یک و قیمت مناسب عرضه می کند؟

قیمت کینوا در فروشگاه ایلیا مارکت

کینوا در فروشگاه ایلیا مارکت با قیمت مناسبی عرضه می شود. قیمت کینوا در فروشگاه ایلیا مارکت، ارزان و مقرون به صرفه می باشد. قیمت کینوا با توجه به عوامل مختلفی تعیین می شود.

از جمله آیتم های تاثیر گذار بر قیمت کینوا می توان به کیفیت، ایرانی یا وارداتی بودن، حجم خرید، نوع بسته بندی، هزینه های جانبی نظیر بسته بندی و … اشاره نمود. علاقه مندان برای اطلاع از قیمت کینوا درفروشگاه ایلیا مارکت از طریق سایت و یا شماره های موجود اقدام کنند.

کینوا قرمز را از کجا تهیه کنیم ؟

کینوا را از کجا تهیه کنیم ؟ دانه کینوا قرمز توسط مراکز فروش این محصولات عرضه و پخش می شود. برای تهیه کینوا قرمز مراکز معتبر را انتخاب کنید. مراکزی که دارای مجوز بهداشتی و سیب سلامت باشند. در هنگام خرید کینوا قرمز از مراکز فروش، تاریخ تولید، تاریخ انقضا محصول دقت نمایید.

از جمله مراکز فروش کینوا می توان به فروشگاه های زنجیره ای، فروشگاه های غذای سالم و محصولات سالم و فروشگاه های اینترنتی اشاره نمود.

کینوا

نام دیگر کینوا چیست ؟                 

کینوا را با نام های دیگری همچون برنج کینوا و خاویار گیاهی می شناسند. کینوا دارای مواد مغذی و معدنی فراوانی می باشد. به دلیل وجود خواص تغذیه ای فراوان و شگفت انگیز به کینوا، خاویار گیاهی گفته می شود.

کینوا را نیز می توان همانند برنج به صورت کته و دمی تهیه نمود. مصرف کینوا به صورت کته و دمی جایگزین مناسبی برای برنج است. برنج کینوا کالری کمی دارد و اثرات چاق کنندگی برنج را ندارد. برنج کینوا برای افرادی که به بیماری سلیاک و دیابت مبتلا هستند، مناسب است.

قیمت کینوا فله

کینوا به صورت فله ای نیز به فروش می رسد. قیمت کینوا فله، باتوجه به عوامل مختلفی تعیین می شود. این عوامل تاثیر بسزایی در قیمت کینوا فله دارند.

قیمت کینوا فله از انواع بسته بندی ارزان تر است. زیرا هزینه بسته بندی را شامل نمی شود. برای اطلاع از قیمت کینوا فله می توانید از طریق مراکز فروش و عرضه اطلاعات لازم را کسب کنید.

کینوا

خرید کینوا از عطاری

کینوا در مراکزی مانند عطاری ها نیز عرضه می شود. هنگام خرید کینوا از عطاری ها از فروشنده مجوز بهداشتی و سیب سلامت را بخواهید.

برخی از مراکز فروش مانند عطاری ها، کینوا را به صورت غیر فراوری شده و ساپونین دار به فروش می رسانند. کینوا فراوری نشده سمی و تلخ است. در هنگام خرید کینوا مراکز معتبر را انتخاب کنید و از دارا بودن مجوز بهداشتی و سیب سلامت اطمینان حاصل نمایید.

خرید دانه کینوا سفید در تهران

کینوا را از کجا تهیه کنیم ؟ دانه کینوا سفید پر مصرف ترین‌ نوع کینوا است. دانه کینوا سفید طعم و مزه خاصی ندارد و برای افرادی که علاقه مند به ایجاد طعم های جدید نیستند، مناسب است.

کینوا سفید را می توان مانند برنج به صورت آبکشی و کته مصرف نمود. خرید دانه کینوا سفید در تهران به صورت بسته بندی و کیلویی امکان پذیر است. علاقه مندان برای خرید دانه کینوا سفید در تهران از طریق فروشگاه های عرضه کننده اقدام کنند.

کینوا

خرید کینوا ارزان و بهداشتی

کینوا را از کجا تهیه کنیم ؟ تولید کینوا باید در شرایط بهداشتی و کنترل شده باشد. مراکز عرضه کننده باید کینوا سالم و بهداشتی را برای مشتریان عرضه کنند.

خرید کینوا بهداشتی این اطمینان را در مصرف کنندگان ایجاد می کند که محصولی درجه یک را در شرایط کاملا بهداشتی خریداری کرده است. در هنگام خرید کینوا  به مجوز بهداشتی و علامت سیب سلامت محصول دقت نمایید.

قیمت کینوا کیلویی سه رنگ

کینوا سه رنگ متشکل از سه رنگ اصلی کینوا می باشد. دانه کینوا سه رنگ از پر طرفدار ترین محصولات کینوا است که کینوا سفید، قرمز و‌ سیاه را دارا است.

کینوا سه رنگ به صورت کیلویی نیز به فروش می رسد. فروش کیلویی کینوا این امکان را برای مصرف کنندگان فراهم می کند که کینوا سه رنگ را با توجه به حجم مورد نیاز خود خریداری نمایند. قیمت کینوا کیلویی سه رنگ ارزانتر از انواع بسته بندی می باشد.

کینوا

فیبر کینوا

کینوا منبع غنی از فیبر است. فیبر کینوا باعث جلوگیری از ابتلا به انواع بیماری ها از جمله بیماری های گوارشی مانند یبوست و بیماری های قلبی و عروقی می شود. همچنین فیبر موجود در کینوا محلول در آب است. فیبر های محلول در آب، در معده حجیم می شوند و سبب جلوگیری از پر خوری، چاقی و مصرف محصولات ناسالم می شود. فیبر موجود در کینوا برای کاهش وزن و لاغری بسیار توصیه می شود و اثرات تاثیر گذاری دارد.

آیا کربوهیدرات کینوا چاق کننده است ؟

کربوهیدرات موجود در کینوا از انواع کربوهیدرات های پیچیده است. گرانول های نشاسته ای کینوا کوچک هستند. کربوهیدرات های پیچیده به کندی هضم می شوند و سبب افزایش وزن نمی شوند. کربوهیدرات کینوا اثرات چاق کنندگی ندارد.

کینوا

کینوا برای مادران باردار

خانم های باردار می توانند کینوا را در برنامه غذایی خود قرار دهند. آهن موجود در کینوا، آهن مورد نیاز مادران باردار را تامین می کند و مصرف قرص های شمیایی را کاهش می دهد. فولات یک ویتامین B ضروری است که در شکل گیریDNA نقش اساسی دارد. زنان بایستی در طول دوران بارداری به اندازه کافی فولات را جذب کنند تا از نقض لوله های عصبی جلوگیری کنند. کینوا می تواند بخش عظیمی از فولات مورد نیاز زنان باردار را تامین کند.

فروش محصولات کینوا دانیما

دانیما یکی از برند های عرضه کننده محصولات کینوا می باشد. محصولات کینوا دانیما تنها برند دارنده سیب سلامت در کشور هستند. فروش محصولات کینوا دانیما از طریق سایت و یا شماره های موجود انجام می شود.

برای استعلام قیمت، دریافت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان در تماس باشید.
تلفن: 09156993847 –  09919007672
ایمیل: quinoa@eliatrade.com
ایتا: 09156993847
آدرس: مشهد، پارک علم و فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *