قیمت کینوا رنگی در ایران

کینوا

کینوا رنگی را از کدام مرکز می توان به صورت عمده تهیه نمود؟ قیمت کینوا رنگی را از کجا می توان استعلام نمود؟ تفاوت کینوا رنگی با کینوا سفید چیست؟

عرضه کینوا رنگی با قیمت مناسب

قیمت کینوا رنگی را می توانید از کارشناسان این مجموعه استعلام نمایید . این مجموعه به صورت تخصصی در زمینه تولید و عرضه کینوا ، در کلیه استان های کشور فعالیت دارد .

در این مجموعه کینوا رنگی و سفید ، با قیمت مناسب و دارای کیفیت بالا ، به صورت خرد و عمده عرضه می شود . در ایران کینوا سفید که بازار پسندی بیشتری دارد ، سطح زیر کشت زیادتری را به خود اختصاص داده است . کینوا رنگی موجود در بازار بیشتر از نوع وارداتی است .

این مجموعه برای اولین بار در کشور ، روی کشت و تولید واریته های رنگی کینوا در داخل فعالیت می نماید . کینوا رنگی و سفید تولید شده توسط این مجموعه در سراسر کشور عرضه می گردد .

این مرکز که با مجوزات و استاندارهای لازم کینوا رنگی و سفید را تولید می نماید ، برای انجمن های سلیاک و دیابت و مراکز عرضه محصولات سالم و فراسودمند ، کارخانجات صنایع تبدیلی و مراکز خرید عمده کینوا ، خدمات ویژه ای ارائه می نماید .

کینوا

فرآوری و قیمت کینوا رنگی در کارخانه

انواع کینوا رنگی و سفید پس از تولید ، توسط این مرکز به صورت صنعتی فرآوری می شود . متاسفانه مشاهده می شود که افراد سودجو ، کینوا را بدون فرآوری و همراه با بذرعلف های هرز و مواد زائد به قیمت پایین به فروش می رسانند ، بدون اینکه به سلامت مصرف کننده اهمیت دهند .

مصرف بذر علف های هرز و ساپونین موجود در پوسته کینوا ، می تواند ایجاد مسمومیت نماید . مجموعه ما که به صورت تخصصی در زمنیه تولید انواع کینوا رنگی و سفید و دیگر محصولات کینوا ، فعالیت دارد ، کینوا سالم و فرآوری شده تولید و عرضه می نماید .

تمام محصولات عرضه شده توسط این مجموعه دارای استاندارهای لازم ، بدون ساپونین ، عاری از مواد زائد مانند تخم علف های هرز و سنگریزه ، می باشد .

درصورتی که تمایل به تهیه محصولات سالم کینوا رنگی و سفید ، به صورت آماده به طبخ و با قیمت مناسب  دارید ، می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید .

کینوا

تفاوت کینوا رنگی و کینوا سفید

کینوا سفید و رنگی از نظر خاصیت و ارزش غذایی تفاوت زیادی ندارند . بلکه تفاوت بین آن ها از نظر رنگ ، زمان پخت و طعم آن ها می باشد . البته لازم به ذکر است که کینوا رنگی از نظر خواص آنتی اکسیدانی از نوع سفید غنی تر است .

کینوا رنگی نسبت به نوع سفید به زمان پخت بیشتری نیاز دارد و طعم آن کمی تندتر از نوع سفید است . و با توجه به رنگ زیبای آن بیشتر برای تهیه و تنوع انواع سالاد ها به کار می رود . بهترین قیمت کینوا رنگی را می توانید با انالیز کیفی دراین مجموعه دریافت کنید.

کینوا سفید که رنگ و طعم آن بیشتر مورد پسند افراد است ، پخت سریعتری نسبت به کینوا رنگی دارد . کینوا سفید مشابه برنج به صورت کته و آبکش تهیه شده و برای تهیه انواع غذاهای آبکی ، پاستا ، پیتزا ، کتلت ، فرنی و  . . . به کار می رود .

از کینوا سفید ، آرد کینوا ، سویق کینوا ، پودر پروتئینی کینوا ، پرک کینوا ، اسنک کینوا و انواع ادویه کینوا تولید می شود . لازم به ذکر است که تمام این محصولات ، توسط این مجموعه تولید و با قیمت مناسب در سراسر کشور ، عرضه می شود .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *