قیمت روز کینوا رنگی

قیمت کینوا سه رنگ

قیمت روز کینوا رنگی را از کدام مجموعه می‌توان دریافت کرد؟ کینوا رنگی با کیفیت بالا و استانداردهای لازم در کدام مرکز تولید و عرضه می‌گردد؟

کینوا رنگی چیست؟ خرید آن با قیمت روز

دانه کینوا یک شبه غله می‌باشد که متعلق به خانواده‌ی اسفناج است، و طعمی مطبوع و ملایم دارد. این دانه دارای طیف رنگی وسیعی از زرد تا قرمز و قهوه ای و سیاه می‌باشد. رنگ‌های رایج آن سفید، قرمز و سیاه است. همه این سه رنگ خواص غذایی و دارویی بسیار زیادی دارند و افراد با توجه به ذائقه‌شان می‌توانند آن‌ها را مصرف کنند.

قیمت روز کینوا رنگی

ویژگی های کینوا سفید

رنگ‌های مختلف کینوا دارای مواد مغذی ارزشمندی هستند، تفاوت اصلی آن‌ها در نوع رنگشان است. رنگ سفید کینوا که ممکن است دارای طیف رنگی زرد، کرم، طلایی و سفید باشد، طعمی ملایم و سبک دارد و بهترین جایگزین برنج برای افرادی است که می‌خواهند مصرف برنج را محدود یا حذف کنند.

هم چنین طعم این رنگ تغییری در طعم اصلی غذا ایجاد نمی‌کند. زمان لازم برای طبخ آن هم 3 دقیقه است یعنی سریع می‌پزد که از محاسن آن به شمار می‌رود. رنگ سفید کینوا بیشترین مصرف را دارد. قیمت روز دانه کینوا رنگی در این مجموعه قابل استعلام است.

ویژگی های کینوا قرمز

کینوا قرمز هم خواص کینوا سفید را دارد با این تفاوت که میزان آنتی اکسیدان بیشتری نسبت به سفید و سیاه دارا می‌باشد. پوست آن سفت تر است و بافت سنگین تری دارد از این رو زمان پخته شدن آن هم طولانی تر است و 5 تا 6 دقیقه زمان می‌برد. برای تزئین سالاد‌های مختلف می‌توانیم از آن استفاده کنیم زیرا بعد از طبخ سفتی بافت خود را حفظ می‌کند. دانه کینوا رنگی در سراسر کشور با قیمت روز عرضه می شود.

قیمت روز کینوا رنگی

ویژگی های کینوا سیاه

کینوا سیاه رنگ هم خاصیت آنتی اکسیدانی دارد ولی از رنگ قرمز کمتر است، اما مواد مغذی آن دقیقا مشابه کینوا سفید و قرمز می‌باشد. بافت آن هم سفت‌تر و سنگین‌تر است و بعد از پخته شدن سفتی بافت خود را حفظ می‌کند. از این رو برای تزئین سالاد می‌توان از آن استفاده کرد. بخاطر وجود مالت آن در صنعت نوشیدنی بسیار مورد استفاده می‌باشد. این مجموعه کینوا رنگی را با قیمت روز به فروش می رساند.

تولید کینوا رنگی با بهترین کیفیت

برای تولید کینوا رنگی با بهترین کیفیت نیاز به امکانات لازم و دانش کافی در این زمینه می‌باشد. زیرا صرفا تولید کینوا کافی نیست بلکه مراحل بعد از تولید آن یعنی فرآوری کامل هم بر کیفیت محصول نهایی تاثیر بسیار زیادی دارد. این مجموعه که اولین مرکز تولید کینوا رنگی در کشور می‌باشد. دانه‌های کینوا را بعد از تولید به صورتی حرفه‌ای فرآوری می کنند و کاملا آماده به طبخ در اختیار مشتریان عزیز قرار می‌دهد.

قیمت روز کینوا رنگی

قیمت روز کینوا رنگی

جهت استعلام قیمت روز کینوا رنگی می‌توانید با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید. کینوا رنگی هم با با تمام استانداردهای لازم در این مجموعه تولید می‌گردد و در اختیار مصرف کنندگان عزیز قرار می‌گیرد.

همکاری در فروش کینوا رنگی با قیمت روز

این مجموعه در تولید کینوا رنگی با بهترین کیفیت در کشور حرف اول را می‌زند، زیرا تمام کارشناسان تولید و فرآوری آن در کار خود حرفه‌ای هستند و در نتیجه محصول تولیدی آن‌ها هم کیفیت مطلوبی خواهد داشت. جهت فروش کینوا رنگی بصورت بسته بندی و فله و در مقادیر خرد و عمده این مجموعه با مراکزی مانند بیمارستان‌ها، انجمن‌های سلیاک و دیابت، هتل‌ها، رستوران‌ها، فروشگاه‌ها، هایپر مارکت‌ها و عطاری‌ها همکاری می‌نماید.  

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *