کینوا سیاه را از کجا می توان خرید ؟

کینوا

 کینوا سیاه از انواع اصلی کینوا می باشد. دانه کینوا سیاه دارای طعم خاصی می باشد و مورد پسند همه افراد نیست. کینوا سیاه به صورت بسته بندی و کیلویی به فروش می رسد. برای خرید کینوا سیاه از کدام مراکز می توان اقدام کرد ؟ کدام مرکز کینوا سیاه را با کیفیت و قیمت درجه یک عرضه می کند ؟ کینوا سیاه چه خواصی دارد ؟

قیمت کینوا دانیما درجه یک

کینوا دانیما محصولی درجه یک و با کیفیت که تولید کینوا و انواع محصولات کینوا را در ایران انجام می دهد. کینوا دانیما تنها برند دارنده سیب سلامت در ایران است.

قیمت کینوا دانیما ارزان مقرون به صرفه است. این محصول به صورت کیلویی و بسته بندی به فروش می رسد. قیمت کینوا دانیما درجه یک با توحه به آیتم های مختلفی تعیین می شود. علاقه مندان برای اطلاع از قیمت کینوا دانیما درجه یک از طریق سایت و یا شماره های موجود اقدام نمایند.

کینوا را از کجا تهیه کنیم ؟

کینوا را از کجا می توان خرید ؟ مجموعه ایلیا مارکت عرضه کننده کینوا در ایران است. کینوا موجود در این فروشگاه از کیفیت بالایی برخوردار است و قیمت ارائه شده مقرون به صرفه و رژیمی می باشد. برای خرید و تهیه کینوا از فروشگاه ایلیا مارکت، از طریق سایت و یا شماره موجود اقدام نمایید.

نام دیگر کینوا چیست ؟

کینوا را با نام خاویار گیاهی و برنج کینوا نیز می شناسند. کینوا دارای مواد مغذی و معدنی فراوانی می باشد. از جمله مواد مغذی موجود در کینوا می توان به پروتئین، کربوهیدرات ها، ویتامین ها، امگا ۳ و امگا ۶، فیبر و مواد مغذی همچون کلسیم، پتاسیم، منیزیوم، سدیم، آهن، روی و . . . می باشد.

کینوا را می توان جایگزین برنج کرد. کینوا سفید طعم و مزه خاصی ندارد و می توان مانند برنج آن را آبکشی یا به صورت کته مصرف نمود.

قیمت کینوا فراوری شده فله

کینوا جهت اینکه قابلیت مصرف پیدا کند، بایستی عملیات فراوری بر روی آن انجام شود. کینوا بر روی پوسته خارجی خود دارای ماده ای به نام ساپونین است. ساپونین یک ترکیب گلیکوزیدی تلخ مزه و سمی است. برای فراوری کینوا باید عملیات ساپونین زدایی انجام شود.

قیمت کینوا فراوری شده فله ارزان تر از انواع بسته بندی می باشد. کینوا فراوری شده فله دارای قیمت های مختلفی می باشد.

این قیمت با توجه به عوامل مختلفی تعیین می شود. از جمله عوامل موثر بر قیمت کینوا فراوری شده فله میتوان به کیفیت، ایرانی یا خارجی بودن کینوا، حجم خرید، نوع مصرف، نوع بسته بندی، هزینه های جانبی نظیر باربری و . . . اشاره نمود.

قیمت کینوا کیلویی سیاه

کینوا سیاه از انواع اصلی کینوا است که مدت زمان پخت ۱۰ تا ۱۱ دقیقه ای دارد. دانه کینوا سیاه بعد از پخت شکل ظاهری خود را حفظ می کند و شکلش تغییری نمی کند.

کینوا سیاه به صورت کیلویی و فله نیز به فروش می رسد. قیمت کینوا کیلویی سیاه ارزانتر از انواع بسته بندی شده است. قیمت کینوا کیلویی سیاه متغیر است و قیمتی ثابت نمی توان برای آن در نظر گرفت. علاقه مندان برای اطلاع از قیمت به روز کینوا کیلویی سیاه با مراکز فروش در ارتباط باشند.

عوارض کینوا چیست ؟

ازدیاد در مصرف کینوا باعث ایجاد مشکلات گوارشی نظیر نفخ می شود. همچنین کینوا دارای مقداری اگزالات است. این ماده در جذب کلسیم اختلال ایجاد می کند. مصرف کینوا برای افرادی که دچار آلرژی می شوند توصیه نمی شود.

کینوا

فواید کینوا برای کودکان

مصرف کینوا محدودیت سنی ندارد و کودکان نیز می توانند کینوا را مصرف کنند. از آرد کینوا و دانه کینوا برای تهیه غذای کمکی برای کودکان و خردسالان به صورت فرنی استفاده کرد. کینوا یک غذای کامل و مغذی  و سالم برای کودکان است.

مصرف روزانه کینوا می تواند مواد مغذی و معدنی مورد نیاز برای کودکان را تامین کند.

میزان اسید آمینه های موجود در پروتئین دانه کینوا، برابر با مقدار توصیه شده برای کودکان پیش دبستانی و کودکان دبستانی است. استفاده از آرد کینوا برای کودکان بسیار مفید است و باعث وزن گیری آن ها می شود.

ریبوفلاوین موجود در دانه کینوا ۸۰ درصد نیاز روزانه کودکان را تامین می کند. به طور کلی مصرف کینوا برای کودکان مانعی ندارد. کودکان مبتلا به سلیاک می توانند از کینوا در رژیم غذایی خود استفاده نمایند.

کینوا چقدر کالری دارد ؟

هر صد گرم کینوا ۳۵۰ کالری دارد. کینوا کالری کمی دارد و برای افرادی که علاقه مند به کاهش وزن و تناسب اندام هستند، مناسب است. دانه کینوا علاوه بر اینکه کالری کمی دارد، باعث تامین مواد مغذی و معدنی مورد نیاز بدن افراد نیز می شود. کینوا دارای فیبر فراوانی است، فیبر موجود در کینوا باعث ایجاد احساس سیری در فرد می شود و از مصرف محصولات ناسالم و پرخوری جلوگیری می کند.

کینوا

خرید دانه کینوا سه رنگ در تهران

 کینوا را از کجا می توان خرید ؟ کینوا سه رنگ در تهران را می توان به صورت بسته بندی و کیلویی خریداری نمود. برای خرید کینوا سه رنگ در تهران می توان از طریق فروشگاه های زنجیره ای، فروشگاه های غذای سالم و فروشگاه های اینترنتی اقدام کرد.

هنگام خرید دانه کینوا سه رنگ در تهران از دارا بودن مجوز بهداشتی و سیب سلامت اطمینان حاصل کنید و به تاریخ تولید و تاریخ انقضا محصول دقت فرمایید.

کینوا سه رنگ متشکل از کینوا قرمز، کینوا سیاه و کینوا سفید می باشد. کینوا سه رنگ عمدتا توسط مصرف کنندگان خانگی خریداری می شود. خرید کینوا سه رنگ این امکان را فراهم می کند که مصرف کنندگان هر سه رنگ کینوا را مصرف نمایند.

برای استعلام قیمت، دریافت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان در تماس باشید.
تلفن: 09156993847 –  09919007672
ایمیل: quinoa@eliatrade.com
ایتا: 09156993847
آدرس: مشهد، پارک علم و فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *