سایت اینترنتی دانه کینوا سفید

قیمت ارزان کینوا برای خرید

جهت اطلاع از نحوه تولید و مصرف دانه کینوا سفید، می توانید به سایت اینترنتی دانه کینوا سفید مراجعه نمایید، و دانه کینوا سفید و باکیفیت و آرد کینوا، تهیه نمایید.

دانه کینوا سفید

دانه کینوا سفید که بومی منطقه آند آمریکای جنوبی است. در سال های اخیر در کشورهای زیادی مورد توجه قرار گرفته است. از هزاران سال قبل تاکنون، مردم کشورهای پرو و بولیوی و شیلی، دانه کینوا سفید را به عنوان غذای اصلی تولید و مصرف می کنند. علاقه مندان می توانند از سایت اینترنتی کینوا سفید محصول مورد نظر خود را سفارش دهند.

دانه کینوا سفید غذایی سبک و خوش هضم است که سرشار از مواد غذایی می باشد. دانه کینوا سفید یک شبه غله و منبع غنی از پروتئین، انواع ویتامین های E و B، فیبر، آهن، کلسیم، منیزیم، روی، مس و آنتی اکسیدان می باشد. دانه کینوا سفید، تنها منبع گیاهی است که دارای ترکیب کامل از اسید های آمینه ضروی برای بدن انسان می باشد.

همچنین پروتئین های موجود در دانه کینوا سفید، از نظر کمی و کیفی از دانه غلات متداول بهتر است. دانه کینوا سفید، فاقد گلوتن است. و به عنوان رژیم غذایی مناسب برای بیماران سلیاکی و بیماران دیابتی، مطرح شده است. به علت ارزش غذایی بالا، دانه کینوا سفید به خاویار سبز معروف شده است. میتوانید اطلاعات جامعی را از سایت اینترنتی کینوا سفید بدست آورید.

سایت اینترنتی کینوا سفید

روغن و قند دانه کینوا سفید

دانه کینوا سفید نسبت به دانه های ذرت میزان بیشتری روغن دارد. البته میزان روغن آن از سویا کمتر است. فراوان ترین اسید چرب موجود در دانه کینوا سفید اسید لینولئیک است که فواید زیادی دارد. اسید لینولئیک نقش مثبتی بر بیماری های قلبی و عروقی دارد و باعث بهبود حساسیت به انسولین نیز می شود.این اطلاعات به صورت جامع در سایت اینترنتی کینوا سفید وجود دارد.

دانه کینوا سفید، دارای میزان بالایی از ویتامین E  است که یک آنتی اکسیدان طبیعی محسوب می شود. نقش این ویتامین در دانه کینوا، محافظت کننده روغن کینوا می باشد. فیتواسترول و بتا فیتو استرول موجود در دانه کینوا سفید، نسبت به دانه های کدو، جو و ذرت بیشتر است.

دانه کینوا سفید دارای سه درصد قند می باشد. و نسبت به سایر غلات درصد بالایی از  مالتوز را دارد که در صنایع آشامیدنی استفاده می شود. کربوهیدرات موجود در دانه کینوا سفید، باعث کاهش اسید های چرب آزاد می باشد.علاقه مندان به این نوع محصول میتوانند آن را از طریق سایت اینترنتی کینوا سفید سفارش دهند.

نشاسته موجود در دانه کینوا سفید آمیلوز کمی دارد و از این نظر مشابه برنج است.  اما گرانول های نشاسته ای دانه کینوا سفید خیلی کوچک هستند. و برخلاف برنج چاق کننده نمی باشند. همچنین می تواند جایگزین نشاسته اصلاح شده شیمیایی شود.

روغن کینوا

سایت اینترنتی دانه کینوا سفید

در سال های اخیر تولید و مصرف دانه کینوا در ایران و کشورهای مختلف جهان، سیر صعودی داشته است. البته هنوز بسیاری از افراد با دانه کینوا سفید و خواص و کاربردهای آن، آشنایی کاملی ندارند. به همین دلیل، مجموعه ما، با راه اندازی جامع ترین سایت اینترنتی دانه کینوا سفید، اطلاعات کاملی درباره دانه کینوا سفید و روش های تولید و مصرف آن، ارائه می نماید.

این مجموعه با وزارت جهاد کشاورزی و با هدف ترویج کشت بذر و تولید دانه کینوا سفید در ایران، همکاری می کند. توزیع بذرهای اصل کینوا و دادن مشاوره کشت به کشاورزان عزیز، در اغلب استان های کشور، از خدمات مهم این مجموعه است.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *