محل فروش عمده کینوا سه رنگ غیر تراریخته

کینوا سه رنگ غیر تراریخته

فروش کینوا سه رنگ غیر تراریخته توسط کدام شرکت صورت می گیرد؟ محصولات غیر تراریخته در دنیای دستکاری ژنیتیکی شده اکثر محصولات غذایی طرفداران زیادی دارد که به دلیل بکر و بدون دست ورزی بودن این محصولات از ان استفاده می‌نمایند.

وقتی بذری به جهت جلوگیری از آفت، خشکی طی روند آزمایشگاهی دستکاری ژنتیکی می‌شود تمام حشرات و آفتها و حتی حیوانات هم به آن نزدیک نمی‌شوند.

حالا سوال این است وقتی حشرات و حیوانات از آن نمی‌خورند آیا در تغذیه انسان و روی تولید مثل و نسل آینده‌اش تاثیر منفی ندارد؟ این سوال و ابهام تنها در گذر زمان پاسخ داده می‌شود و انسان‌ها ترجیح می‌دهند از محصولات غیرتراریخته و ارگانیک استفاده نمایند.

 درباره بذر کینوا نیز یکی از مواردی که بسیار مهم و قابل طرح است بررسی غیرتراریخته بودن آن است تا بتوان از آن در سبد غذایی خانوار بصورت ارگانیک و سالم استفاده نمود.

وقتی گفته می‌شود خاصیت این شبه غله به قدری زیاد است، که خاویار گیاهی نام گرفته و پیشنهاد غذایی مناسب برای زنان باردار و نوزدادان در آغاز تغذیه و بیمارام سلیاکی و دیابتی و … است یعنی گروه‌های حساسی که اهمیت غیرتراریخته بودن مواد غذایی برایشان بسیار ضروری است.

 شما جهت اطمینان از تهیه یک کینوا غیرتراریخته باید به محل فروش عمده کینوا سه رنگ غیر تراریخته مراجعه نمایید. در این میان شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا با افتخار و اطمینان کینوا غیرتراریخته را در اختیار شما قرار می‌دهد.

کاربرد های کینوا سه رنگ

کینوا در دنیا انواع مختلفی دارد که شاید به 3000 نوع مختلف برسد اما بیشترین نوع مصرفی آن کینوا با رنگ‌های قرمز، سیاه و سفید است. بیشترین مورد استفاده از کینوا سفید در دنیا مرسوم است.

هر رنگ کینوا خاصیت متفاوتی از بقیه دارد مثلا کینوا سیاه بالاترین میزان اسید چرب امگا 3 و کاروتن را دارا است در حالیکه میزان چربی کمتری نسبت به کینوا سفید و قرمز دارد.

  کینوا سیاه و قرمز دو برابر کینوا سفید ویتامین E دارند. اما به صورت مشترک هر سه رنگ کینوا فاقد گلوتن هستند و ارزش غذایی یک فنجان کینوا پخته شده معادل زیر است:

منگنز: ۵۸ درصد مقدار مورد نیاز روزانه
منیزیم: ۳۰ درصد مقدار مورد نیاز روزانه
فسفر: ۲۸ درصد مقدار مورد نیاز روزانه


فولات: ۱۹ درصد مقدار مورد نیاز روزانه
مس: ۱۸ درصد مقدار مورد نیاز روزانه
آهن: ۱۵ درصد مقدار مورد نیاز روزانه
روی: ۱۳ درصد مقدار مورد نیاز روزانه

تیامین: ۱۳ درصد مقدار مورد نیاز روزانه، علاقه مندان در سراسر کشور می توانند کینوا سه رنگ غیر تراریخته را با قیمت فروش مناسب تهیه نمایند.
ریبوفلاوین: ۱۲ درصد مقدار مورد نیاز روزانه
ویتامین B6: یازده درصد مقدار مورد نیاز روزانه

کالری: 220

پروتئین: 8 گرم

چربی: 4 گرم

فیبر: 5 گرم

فروش کینوا سه رنگ غیر تراریخته

اما کینوا سه رنگ در موارد زیر کاربرد دارد:

  • پیشگیری از سرطان
  •  تناسب اندام
  •  کاهش وزن
  • کاهش کلسترول خون
  • کاهش فشار خون
  • درمان دیابت نوع 2
  • تقویت مو و پوست
  • تقویت سیستم گوارشی
  • رفع یبوست
  • کنترل بیش فعالی در کودکان، کینوا سه رنگ غیر تراریخته که دارای تمامی این ویژگی ها است توسط این مجموعه با قیمت مناسبی به فروش می رسد.
  •  ضد التهاب
  •  جایگزین گوشت و برنج
  • کاهش قند خون
  • کاهش اشتها
  • افزایش متابولیسم بدن
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • حفظ سلامت قلب
  • استحکام استخوان‌ها
  • پرورش اندام،
فروش کینوا سه رنگ غیر تراریخته

کینوا سه رنگ غیر تراریخته و قیمت فروش آن

تراریخته از تزریق یک ژن اصلاح شده به یک جاندار که گیاه و یا حیوان است به وجود می‌آید. دست ورزی ژنتیکی معمولا به دو صورت زیر صورت می‌گیرد:

  • تراریخته: اضافه کردن یک ژن مثبت به جاندار
  • فروریخته: حذف کردن یک ژن منفی از جاندار

در حقیقت تراریخته فرآیندی مثبت در جهت افزایش و ایجاد یک خاصیت در جاندار است مثلا با اضافه کردن ژن سم به گیاهانی که بسیار آفت می‌زنند و کشت‌شان مقرون به صرفه نیست موجب می‌شود تا گیاهان در مقابل این آفت‌ها مقاوم شده و محصول چندین برابر شود که موجب رضایت و خوشحالی کشاورزان است.

اما مسئله مشکل ساز ورود ژن‌هایی است که سرطان زا هستند و به همین دلیل مردم هیچ تمایلی به مصرف این محصولات ندارند. در کشورهای اروپایی آنقدر این محصولات منفی و بد نمایان شدند که مردم به هیج وجه تمایل به مصرفشان نداشتند و سازمان بهداشت جهانی تصمیم گرفت تا کشت این محصولات تراریخته را کم نماید.

 کینوا سه رنگ غیر تراریخته موجب شده تا مردم از این شبه غله استقبال نمایند و آن را با خیالی راحت در سبد غذایی خانوار قرار دهند. کینوا محصولی مقوی و غذایی کامل است که در رژیمهای گروه‌های حساس مثل نوزادان، زنان باردار و شیرده، ورزشکاران و بیماران سلیاکی و دیابتی قرار گرفته است.قیمت فروش این محصول در این مجموعه بسیار پایین است.

 کینوا دارای تمام مواد مغذی مورد نیاز بدن بوده و موجب می‌شود تا با مصرف روزانه آن درصد عظیمی از نیازهای بدن به ویتامین‌ها، پروتئین، فیبر، آنتی‌اکسیدها و آمینه‌ها تامین گردد. مردم جهت اطمینان از خرید کینوای رنگی غیرتراریخته ایرانی می‌توانند از شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا این شبه غله ایرانی غیر تراریخته را با اطمینان تهیه نمایند.

فروش کینوا سه رنگ غیر تراریخته

محل فروش کینوا سه رنگ غیر تراریخته و آرد کینوا

شرکت ایلیا از بین واریته‌های کینوا بذری که بیشترین بازده را داشته شناسایی و مورد آزمون قرار داده است و سپس برای سازگاری با آب و هوای ایران در اقلیم مختلف ایران به مدت چند سال زیر کشت برده است تا بوته‌های برتر طی چند نسل و سازگار با آب و هوای اقلیم ایران را به دست آورد.

لذا کینوا این شرکت با اطمینان و آزمون شده غیر تراریخته است. محل فروش کینوا سه رنگ و آرد کینوا از این شرکت، در ایران و در استان‌های مختلف در دسترس است و همچنین امکان خرید اینترنتی مستقیم از شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا فراهم است تا شما محصولی مرغوب و با کیفیت را در اختیار داشته باشید.

کینوا شبه غله‌ای است که در رسته موادغذایی از نظر ارزش غذایی بسیار غنی بوده و سوپرفود نامگذاری شده است. وقتی در رژیم غذایی شما کینوا موجود باشد دیگرا نگران کمبودهای رژیم غذایی‌تان از نظر انواع ویتامین، پروتئین، اسید آمینه، فیبر، آهن و … نباشید، چرا که کینوا همه این موارد را در خود دارد.

کینوا بهترین جایگزین برای برنج و پروتئین حیوانی با همان خاصیت و حتی بیشتر است که برای تمام گروه‌های سنی مفید است و از طرفی ارزان قیمت‌تر نسبت به آن‌ها است.
 شما می‌توانید جهت استعلام قیمتی انواع محصولات کینوا مثل آرد کینوا، کینوا سه رنگ و کینوای پرک شده به سایت شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا مراجعه کنید و از طریق شماره ‌تلفن‌های مندرج در سایت با کارشناسان ما تماس گرفته و اطلاعات لازم در این زمینه را کسب نمایید.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *