سایت خرید کینوا فله

کینوا

سایت خرید کینوا فله که توسط اولین و بزرگترین مرکز تولید و فرآوری دانه کینوا در کشور ،  ایجاد شده است ،  انواع محصولات کینوا اعم از دانه کینوا سفید و رنگی ،  آرد کینوا ،  سویق کینوا ،  پرک کینوا ،  ماسک و .  .  .  را عرضه می نماید .

خرید کینوا فله و بسته بندی در کلیه استان ها

در ایران این مجموعه توانسته است در کلیه استان‌های کشور ترویج کینوا را انجام دهد .  ترویج کشت کینوا باعث شده کیفیت های متفاوتی از این محصول در کشور تولید شود .  

این مجموعه محصول کینوا تولید شده در استان های مختلف را خریداری کرده و در کارخانه ،  با بالاترین استانداردها فرآوری می نماید .  کینوا ایرانی پس از فرآوری به صورت فله و بسته بندی وارد بازار می شود .

کینوا ایرانی که به صورت فله و بسته‌بندی در این مجموعه تولید می‌شود ،  دارای ویژگی‌های بسیار خاصی است .  درشتی دانه کینوا این شرکت بسیار قابل‌توجه است و از سورتینگ بسیار مناسبی برخوردار است .  

کینوا فله که در کشور به فروش می‌رسد ،  دارای کیفیت‌های متفاوتی است .  خریداران عزیز کینوا باید دقت کنند که محصول خریداری‌شده به صورت بسته‌بندی و فله حتماً میزان علف هرز و سنگ‌ریزه کمی داشته باشد و حتماً ساپونین گیری شده باشد .  

کینوا

سایت خرید کینوا باکیفیت

درواقع در این سایت خرید ،  ما به شما آموزش می دهیم که چطور کینوا دارای استاندارد و کینوا فرآوری نشده را تشخیص دهید .  سایت خرید دانه کینوا ،  با هدف تسهیل دسترسی متقاضیان عزیز به انواع محصولات کینوا باکیفیت بالا و قیمت مناسب ،  توسط مرکز ما ایجاد شده است .

کینوا فراوری شده دارای تلخی بسیار کم و رنگ روشن و بدون نیاز به شستشوی زیاد است ،  اما کینوا فرآوری نشده تلخی زیادی دارد و در بازار نیز با قیمت‌های بسیار پایین عرضه می‌شود .

در این سایت شما می توانید خرید کینوا فله را با بالاترین کیفیت در سراسر کشور انجام دهید .  انجمن‌های سلیاک دیابت و بیماران خاص بسیار می‌توانند از خدمات این مجموعه استفاده بکنند و از یارانه و تخفیف ویژه‌ای که برای این بیماران در نظر گرفته شده است استفاده نمایند .

در این سایت انواع دانه کینوا سفید و رنگی ،  آرد کینوا ،  سویق کینوا ،  پرک کینوا ،  برشتوک کینوا ،  پروتئین کینوا ،  ماسک کینوا و .  .  .  در بسته بندی های مختلف ،  در سراسر کشور ،  در اختیار متقاضیان عزیز قرار می گیرد .  برای این منظور می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید .

کینوا ایران

کینوا غنی از اسید های آمینه

مقایسه کلی بین ترکیبات مغذی کینوا ،  گندم  ،  برنج و ذرت انجام شده ،  نشان می دهد که میانگین مقادیر محتوای پروتئین  ،  چربی و فیبر ،  گزارش شده برای کینوا ،  نسبت به سه دانه دیگر بیشتر است .

تحقیقات مربوط به تغذیه انسان نشان می دهد که ،  تنها چهار اسید آمینه احتمالاً رژیم های غذایی مختلف انسان را محدود می کند .  این اسیدهای آمینه لیزین  ،  متیونین  ،  ترئونین و تریپتوفان هستند .  

دانه کینوا حاوی 9 اسید آمینه ضروری برای انسان می باشد .  همچنین مقایسه مقدار اسید آمینه های ضروری کینوا با گندم و برنج ،  نشان می دهد که دانه کینوا غنی تر از این غلات است .

100 گرم دانه کینوا نسبت به 100 گرم گندم ،  حدود 5 برابر اسید آمینه لیزین ،  دو برابر  اسید های آمینه ایزولوسین ،  متیونین ،  فنیل آلانین ،  والین و ترئونین و مقادیر بیشتری لوسین دارد . 

همچنین دانه کینوا بیش از سه برابر گندم ،  اسید آمینه هیستیدین دارد .  این آمینو اسید برای نوزادن ضروری است .  زیرا تا بزرگسالی بدن قادر به تولید آن نیست . 

به دلیل داشتن لیست کاملی از اسید آمینه های ضروری برای انسان ،  کینوا یک پروتئین کامل محصول می شود .  و غذایی مناسب برای رشد کودکان و تامین مواد مغذی مورد نیاز برای بزرگسالان می باشد .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *