معتبر ترین فروشگاه خرید انواع دانه کینوا

کینوا

یکی از معتبر ترین فروشگاه های خرید انواع دانه کینوا در ایران وب سایت شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا است. این مجموعه انواع دانه کینوا با بالاترین کیفیت  را درکوتاه‌ترین زمان ممکن با مناسب‌ترین قیمت در اختیار مشتری قرار می‌دهد.

مشتریان در سراسر کشور نیاز به محصول کینوا با کیفیت و قیمت مناسب دارند که معمولا از معتبر ترین فروشگاه خرید انواع دانه کینوا تامین می‌شود. فروشگاه خریدکینوا علاوه بر ارائه تعداد متنوعی دانه با کیفیت متفاوت بهترین و مرغوب‌ترین دانه را ارائه می‌دهد تا مشتری با هر سطح درآمدی قادر به تهیه دانه مورد نظر خود باشد. برای آشنایی با بهترین فروشگاه خرید کینوا در کشور با ما همراه باشید.

خرید کینوا از عطاری

خرید کینوا باید از طریق مراکز متخصص انجام پذیرد و به هیچ عنوان از طریق عطاری ها پیشنهاد نمی‌شود. چرا که کینوا به طور مستقیم پس از برداشت قابل مصرف نیست و باید مراحل تخصصی شستشو، ساپونین زدایی و بوجاری را سپری کند. کلیه این مراحل نیازمند فضای مکانیزه و کارخانه ای و حضور کارشناسان متخصص و مجرب است.

مصرف کینوا با پوسته ساپونین و بدون عبور از مراحل فراوری، باعث ایجاد حساسیت های بسیار شدید و مسمویت های خطرناک خواهد شد. کلیه عطاری ها از طریق تماس با مرکز متخصص تولید کینوا در کشور، می‌توانند محصولاتی بهداشتی با مجوز های لازم را خریداری نمایند و به این ترتیب کینوا سالم و مرغوب، عرضه کنند.

خرید کینوا ارزان قرمز و سیاه

یکی از نکات قابل توجه در حین خرید محصولات مختلف، قیمت می‌باشد. در واقع خریداران به ویژه خریداران عمده به دنبال مرکزی هستند که کینوا را در کنار کیفیت مناسب، با قیمت پایین و مقرون به صرفه عرضه کند. این موضوع در رابطه با کینوا سیاه و قرمز کمی متفاوت است.

در کشور ما کینوا سیاه و قرمز فقط توسط این مرکز فراوری می‌شود و با افتخار شرایط خرید مناسبی را در اختیار متقاضیان مختلف قرار داده است. این مرکز به طور مستقیم با خریداران در ارتباط است و هیچ فرد واسطه ای بر روی قیمت محصولات تاثیرگذار نیست.

از طرفی تمامی قیمت ها بر اساس عرضه و تقاضای بازار، مصوبات معین کشوری، هزینه تمام شده محصول از زمان کشت بذر تا برداشت و … تعیین می‌شود. پس شرایط خرید از این مجموعه بسیار مناسب می‌باشد. لازم به ذکر است این مرکز تمامی محصولات را با مجوز های بهداشتی عرضه می‌کند.

کینوا

خرید کینوا در رشت

بسیاری از خریداران کینوا در رشت سکونت دارند و این محصول را برای مصارف خانگی و یا صنایع بزرگ خریداری می‌کنند. از آنجایی که بسیاری از خریداران امروزه خواهان خرید اینترنتی نیز هستند به دنبال مرکزی می‌باشند که شرایط خرید مناسب کینوا در نقاط و استان های مختلف کشور فراهم کند.

این مرکز با داشتن امکانات مناسب و شرایط ویژه خرید کینوا در رشت و تمام نقاط کشور را به یک تجربه لذت بخش و مناسب تبدیل کرده است. متقاضیان برای خرید و کسب اطلاعات لازم مربوط به قیمت، شرایط ثبت سفارش و دریافت و یا کسب آدرس حضوری، از طریق شماره های مندرج در سایت، می‌توانند با کارشناسان این مرکز تماس بگیرند و اطلاعات مورد نیاز خود را کسب کنند.

کینوا در فروشگاه های کشور

امروزه فروشگاه های مختلفی به صورت حضوری و اینترنتی و همچنین به صورت زنجیره ای در کشور مشغول به فعالیت هستند. بسیاری از این فروشگاه ها ترجیح می‌دهند کینوا را نیز وارد پروسه فروش خود قرار دهند. طبیعتا این موضوع به فروش بالاتر و سودآوری بیشتر این فروشگاه ها کمک می‌کند. البته این موضوع مشروط به انتخاب تولیدکننده مناسب با کیفیت و قیمت مشتری پسند است.

این مرکز بدون هیچ مشکلی قادر با تامین کینوا مورد نیاز فروشگاه ها در کشور است. همچنین انواع کینوا را در بسته بندی های سالم و همچنین با دارا بودن مجوز های بهداشتی، برای خریداران ارسال می‌کند. کینوا در دسته محصولاتی است که طی سالیان گذشته به شکل ویژه توجه افراد و مصرف کنندگان مختلف را به خود جلب کرده است.

خرید دانه کینوا تناژ در تهران

صنایع و کارخانه ها و همچنین خریداران عمده مانند فروشگاه ها و رستوران های زیادی در تهران مشغول به فعالیت هستند که برای استفاده از کینوا، به خرید تناژ این محصول احتیاج دارند. طبیعتا این انتخاب مقرون به صرفه تر از محصولات بسته بندی است. اما این خرید باید از طریق یک مرکز متخصص انجام پذیرد.

این مرکز متخصص با داشتن شرایط ویژه، امکان خرید دانه کینوا به صورت تناژ در تهران را فراهم کرده و به یک نماینده قدرتمند فروش و عرضه کینوا در کشور تبدیل شده است. از طرفی این مجموعه قادر است برای مدت طولانی و معین، کینوا را به صورت عمده و در تناژ بالا برای خریداران مختلف در تهران و همچنین سایر نقاط کشور تامین نماید.

کینوا

خرید کینوا بسته بندی در بندرعباس

برخی از مصرف کنندگان کینوا نیز خواهان تهیه این محصول به صورت بسته بندی هستند. برای مثال، عطاری ها، فروشگاه ها و هایپرمارکت ها و … از جمله مواردی هستند که کینوا را به صورت بسته بندی خریداری می‌کنند و به دشت مشتریان در بازار می‌رسانند. کلیه خریداران بسته بندی کینوا در بندر عباس می‌توانند از طریق شماره های مندرج در سایت، با کارشناسان این مرکز تماس بگیرند و اطلاعات تخصصی و رایگان در زمینه قیمت، راه های سفارش و دریافت محصول را کسب کنند.

بدون شک خرید کینوا بسته بندی قیمت بیشتری نسبت به محصول تناژ دارد؛ اما در صورتی که این خرید از یک مرکز متخصص و معتبر در کشور صورت پذیرد، می‌تواند قیمتی مقرون به صرفه و به دور از تاثیر دلالان قیمتی داشته باشد.

قیمت کینوا سه رنگ در بازار ایران

کینوا سه رنگ ترکیبی از هر سه رنگ دانه کینوا است و درکشور با بر اساس مصوبات معین تعیین قیمت می‌شود. در ابتدا لازم به ذکر است که کینوا قرمز و سیاه در کشور تنها توسط این مرکز قابل تولید و فراوری است. این مجموعه ویژگی های مثبتی را برای کینوا سه رنگ تولدی خود در نظر می‌گیرد.

از تمام رنگ ها با نسبت یکسان استفاده کرده و دانه های سالم و مرغویب و درشت انتخاب می‌گردد. در بازار ایران کینوا همچون سایر مواد غذایی بر اساس مصوبات کشوری تعیین قیمت می‌شود. عواملی همچون ایرانی و یا وارداتی بودن، نوع رقم محصول، هزینه های تمام شده تولید و فراوری و شرایط بازار و همچنین نوسانات ارز بر روی قیمت کینوا سه رنگ در کشور تاثیر گذار است. برای استعلام قیمت کینوا سه رنگ می‌توانید با کارشاناسان این مرکز تماس بگیرید.

کینوا

فروشگاه خرید دانه کینوا

شما با مراجعه به فروشگاه خرید دانه کینوا بسیار راحت و بدون دغدغه بهترین کینوا مرغوب را خریداری می‌کنید. این شرکت دارای فروشگاه جهت خرید اینترنتی و حضوری در تهران و شهرستان‌ها است تا شما بتوانید به خرید مرغوب‌ترین دانه کینوا بپردازید.

از طرفی خرید از این مجموعه برای کشاورز تضمین خرید محصول را نیز دارد چرا که از مرغوبیت دانه ارائه شده خود به مشتریانش اطمینان دارد. دانه کینوا موجود در این فروشگاه  طی آزمایشه ای متنوع روی دانه پر بازده صورت گرفته و نتیجه مثبت پایلوت در اقلیم آب و هوای ایران است.

خرید کینوا کیلویی

یکی از بهترین و به صرفه‌ترین راه‌های خرید کینوا خصوصا برای مصارف دوره‌ای خرید کیلویی است چرا که هزینه بسته‌بندی کینوا را پرداخت نمی‌کنید و برای شما مقرون به صرفه است. خریداران زیر به صورت کیلویی و فله کینوا را خریداری می‌کنند:

  • ورزشکاران و باشگاه‌ها
  • رستوران‌ها
  • شرکت‌های بازرگانی، پخش و بسته بندی
  • عطاری‌ها
  • فروشگاه‌های عرضه محصولات ارگانیک
  • قنادی‌ها
  • کارخانه‌جات صنایع تبدیلی

این شرکت یکی از تولیدکنندگان کینوا پاک شده و تمیز است که از مرحله ارائه بذر به کشاورز تا تحویل محصول و فراوری در کارخانه نظارت دقیقی روی کینوا تولیدی ایرانی خود دارد. این مرکز برای ارائه محصول خود به بازار هم گزینه بسته‌بندی وهم گزینه کیلویی و فله را در اختیار مشتری قرار داده است تا مشتری بنابه میزان مصرف خود بتواند خریدی لذت بخش را تجربه نماید.

کینوا

خرید دانه کینوا در تهران و کرج از فروشگاه

کینوا شبه غله‌ای بسیار مغذی و مفید است که که سرشار از مواد معدنی، کلسیم، پتاسیم، آنتی اکسیدان، آهن، منزیم، فیبر و… است. این شبه غله بصورت طبیعی و دستکاری نشده عاری از گلوتن است و مراحل کاشت آسان و راحتی دارد.

ناسا جهت تامین مواد مغذی ضروری برای تغذیه فضانوردان، از انواع غذاها و دسرهای کینوا استفاده می‌کند.

این دانه شگفت‌انگیز غذایی کامل و ارزان است که در کشور ما بیشترین مصرف را در شهر تهران دارد چرا که هنوز در سایر شهرهای ایران کمتر مورد مصرف روزانه قرار می‌گیرد. کشاورزانی که قصد کشت این محصول را دارند معمولا خرید خود را از تهران بصورت اینترنتی از طریق سایت‌ها و یا بصورت حضوری انجام می‌دهند.

برای خرید دانه کینوا در تهران و کرج فروشگاه ها و نمایندگان فروش شرکت‌های مختلفی وجود دارد که دانه کینوا با کیفیت و قیمت مختلف را ارئه می‌کند. این شرکت نیز دانه مرغوب و با کیفیتی را در تهران و شهرستانهای ایران بصورت حضوری و اینترنتی در اختیار مشتریان قرار داده است. شما می‌توانید برای خرید دانه کینوا در تهران و کرج به سایت شرکت مراجعه نمایید و یا بصورت حضوری به آدرس مندرج در وب سایت شرکت مراجعه کنید.

قیمت کینوا سفید و سه رنگ

کینوا با قابلیت غذایی بالا در حجم کم خود یک غذای کامل و مغذی است که ارزش غذایی به شرح زیر دارد:

  • دارای پروتئین به میزان هشت گرم
  • دارای فیبر به میزان پنج گرم
  • وجود منگنز به میزان پنجاه و هشت درصد
  • دارای منیزیم به میزان سی درصد
  • دارای فسفر به اندازه ی بیست و هشت درصد
  • ویتامین b۹ با اسید فولیک به مقدار نوزده درصد
  • مس به مقدار هجده درصد
  • آهن به مقدار پانزده درصد
  • روی به مقدار سیزده درصد
  • پتاسیم به مقدار نه درصد

شما برای تامین این مقدار مواد مغذی مورد نیاز بدنتان باید حجم زیادی از مواد غذایی مختلف را مصرف کنید. با بررسی قیمتی کینوا با این مواد غذایی مختلف به این نتیجه می‌رسیم که کینوا بسیار ارزان و مقرون به صرفه‌تر است. همچنین گزینه بسیار مناسبی در جهت حفظ تناسب اندام به دلیل حجم کم و مواد مغذی بالا است.فروشگاه های خرید دانه کینوا در سراسر ایران وجود دارد.

در ایران قیمت کینوا سفید و سه رنگ برای محصولات برندهای مختلف متفاوت است. اما یکی از بهترین و تمیزترین کینوا که اصلا تلخ نیست به دلیل مراحل پاکسازی مکانیزه‌ای که دارد کینوا تولیدی شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا است که برای خرید واستعلام قیمتی آن می‌توانید با مشاورین شرکت در ارتباط باشید.

کینوا

قیمت کینوا فله

کینوا به صورت فله در انواع ایرانی و خارجی در بازار موجود است  که مصارفی به شرح زیر دارد:

  1. فروش به صورت فله برای مصارف رستوران ها، کارخانه های فرآوری و تولید مواد غذایی
  2. فروش به صورت فله برای کارگاه های بسته بندی مواد غذایی

وقتی مصارف بالا مطرح باشد خریداران سعی در بهینه‌سازی قیمت با خرید به روش فله در فروشگاه عرضه دانه کینوا می‌نمایند تا از هزینه‌های اضافی بسته‌بندی رها شوند. از طرفی برای این خریداران قیمت نیز آیتم بسیار مهمی در سفارش در تناژ بالا است.

این شرکت کمترین قیمت با بالاترین کیفیت را در اختیار این دسته از خریداران قرار می‌دهد. لذا برای سفارش و استعلام قیمتی این محصول می‌توانید به وب سایت این مرکز متخصص مراجعه نمایید تا با مشاوره رایگان و ارتباط با کارشناسان شرکت با برتری‌های کینوا تولیدی این شرکت آشنا شوید و خریدی مطمئن را تجربه نمایید.

فروشگاه خرید دانه کینوا ارزان

وقتی مصرف بالای کینوا در تولیدی‌های غذای رژیمی، کلینیک‌های رژیم، باشگاه‌ها، هتل‌ها، رستوران‌ها، بیمارستان‌ها، کارخانجات تبدیلی و تولید مواد غذایی و … را بررسی می‌کنیم به این نتیجه می‌رسیم که برای کاهش هزینه‌ها باید از خرید کینوا ارزان استفاده نمایند.

برای خرید کینوا ارزان با کیفیت، این شرکت گزینه مناسبی است. چرا که برای خریداران فله در تناژ بالا شرایط مناسبی را در نظر گرفته است تا کینوا ارزان را با کیفیت بی نظیر به همراه مجوزها و آنالیز های بهداشتی در اختیارشان قرار دهد.

شرکت ایلیا معتبر ترین فروشگاه خرید انواع دانه کینوا در کشور

این شرکت با دقت در انتخاب بهترین بذر از طریق طی کردن مراحل آزمایشگاهی مختلف و سپس پایلوت انواع بذر در شرایط آب و هوایی کشور دانه کینوا مرغوب و پر بازده را شناسایی نموده و جهت فروش به کشاورزان خود با توجه به اقلیم آب و هوایی که دارند ارائه می‌دهد.

این مرکز معتبر ترین فروشگاه خرید انواع دانه کینوا در کشور است. می‌توانید جهت خرید خود بصورت مطمئن از طریق وب سایت آن و یا فروشگاه‌های شرکت در تهران و شهرستان‌ها بصورت حضوری اقدام نمایید.

برای استعلام قیمت، دریافت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان در تماس باشید.
تلفن: ۰۹۱۵۶۹۹۳۸۴۷
ایمیل: quinoa@eliatrade.com
ایتا: ۰۹۱۵۶۹۹۳۸۴۷
آدرس: مشهد، پارک علم و فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *