قیمت خرید و فروش دانه کینوا برای دیابت شیراز

کینوا برای دیابت

قیمت خرید و فروش دانه کینوا را از کدام مرکز می‌توان استعلام نمود؟ چرا دانه کینوا برای دیابت موثر است؟ از کدام مجموعه می توان در شیراز دانه کینوا با کیفیت و قیمت مناسب دریافت نمود؟

دانه کینوا با شاخص گلیسمی پایین

شاخص گلیسمی عددی است که به بیان می کند؛ کربوهیدرات های داخل غذا با چه سرعتی به گلوکز تبدیل می شوند . دو غذا با میزان کربوهیدرات یکسان ، می‌توانند شاخص گلیسمی متفاوتی داشته باشند .

هرچه شاخص گلیسمی پایین تر باشد ، یعنی سرعت تبدیل شدن قندهای آن غذا به گلوکز ، پایین تر است . در نتیجه مقدار قند خون ، به مقدار بسیار پایینی افزایش می یابد .

دانه کینوا با داشتن شاخص گلیسمی ۵۲ جزء مواد غذایی ، با شاخص گلیسمی پایین معرفی شده است . بنابراین مصرف دانه کینوا برای افراد مبتلا به دیابت مفید است ، زیرا سطح قند خون این افراد را به تدریج بالا می برد .علاقه مندان می توانند در شیراز دانه کینوا را برای دیابت با قیمت خرید مناسبی تهیه نمایند.

قیمت خرید کینوا برای دیابت شیراز

دانه کینوا غنی از مواد مغذی

شاخص گلیسمی پایین فقط گزینه مناسب برای تعیین سالم بودن یک غذا نمی باشد ، بلکه غذای مورد استفاده باید حاوی مواد معدنی و ویتامین و ارزش غذایی مناسب نیز باشد .

برای مثال برخی از مواد مانند چیپس نسبت به جو دوسر  شاخص گلیسمی پایینی دارد . اما آیا چیپس غذای مفیدی است؟ دانه کینوا ، علاوه بر شاخص گلیسمی پایین که باعث می شود قند خون به کندی و با تداوم بالا برود ، سرشار از مواد غذایی مفید است .

دانه کینوا دارای مواد مغذی زیادی از جمله پروتئین ، ویتامین E ، ویتامین B و املاح معدنی مفید مانند فیبر ، منیزیم ، کلسیم ، منگنز ، روی و آهن می‌باشد .

به همین دلیل اگر افراد مبتلا به دیابت ، به دنبال غذای با شاخص گلیسمی پایین و در عین حال سرشار از مواد غذایی هستند ، می توانند دانه کینوا را با اطمینان خاطر انتخاب نمایند .دانه کینوا در شیراز و دیگر شهرهای استان با قیمت مناسبی برای دیابت خرید و فروش می شود.

قیمت خرید کینوا برای دیابت شیراز

قیمت خرید و فروش دانه کینوا برای دیابت در شیراز

جهت اطلاع از قیمت دانه کینوا در شیراز ، می توانید با مجموعه ما در ارتباط باشید . این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا در کشور ، دانه کینوا با کیفیت مناسب را برای دیابت در شیراز و سایر استان ها عرضه می نماید .

مجموعه ما دانه کینوا سفید و رنگی را به صورت فرآوری شده و آماده به طبخ در بسته بندی های مختلف در شیراز و مناطق دیگر کشور ، توزیع می کند . همچنین این مجموعه پس از فرآوری ، دانه کینوا را در تناژ بالا ، در اختیار متقاضیان عزیز اعم از رستوران ها هتل ها بیمارستان ها و انجمن های سلیاک و کارخانجات صنایع تبدیلی قرار می دهد .

جهت اطلاع از قیمت دانه کینوا در شیراز و تهیه دانه کینوا با کیفیت و قیمت مناسب ، می توانید با مجموعه ما در ارتباط باشید .

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *