خرید و فروش پرک کینوا درجه یک

خرید کینوا پرک

کینوا معروف به خاویار گیاهی، در واقع غله نیست و شبه غله است. در اصل، کینوا دانه است که شبیه غلات آماده و مصرف می‌شود. این غله در بین افرادی که به تغذیه سالم اهمیت می‌دهند بسیار محبوب است. در این مقاله، قصد داریم که به بررسی خرید و فروش پرک کینوا درجه یک بپردازیم.

ارزش غذایی کینوا

کینوا تنها گیاهی است که تمام پروتئین‌های بدن را تامین می‌کند. همچنین کینوا به طور طبیعی و بدون دست‌ورزی فاقد گلوتن است پس بهترین گزینه برای افراد دارای رژیم غذایی فاقد گلوتن است. کینوا سطح کلسترول خون را پایین می‌آورد پس سبب کاهش فشار خون و سلامت قلب است. کینوا برای کنترل دیابت مفید است و سبب بهبود سیستم گردش خون است. کینوا سبب افزایش طول عمر است.

دانه کینوا

خواص کینوا پرک شده

کینوا پرک شده منبعی غنی از پروتئین‌ها و است و برای گیاه‌خواران منبعی عالی از آمینواسید است. کینوا پرک شده حاصل فشرده شدن دانه‌های کینوا است و از مهم‌ترین مزایای استفاده از آن، مصرف آن بدون پخت است.  این دانه‌ها سرشار از فیبر هستند و کالری کمی دارند و گزینه‌ای عالی برای ورزشکاران است. این مجموعه اولین مرکز خرید و فروش پرک کینوا است.

کاربرد کینوا پرک شده در صنایع غذایی و خرید و فروش آن

کینوا پرک شده که حاصل از فشرده شدن دانه‌های کینوا است که پروتئین خالص است و می‌توان آن را هم به‌صورت خام و هم به‌صورت پخته مصرف کرد. این دانه پخت بسیار سریعی دارد. کینوا پرک شده برای تهیه انواع صبحانه فوری، شیرینی‌جات و کیک و کلوچه و بیسکوویت، پنکیک، فرنی، مافین و غیره در صنایع‌غذایی کاربرد دارد.

خرید فروش پرک کینوا

درجه بندی کینوا

بسته به محصول مورد نیاز، انواع مختلفی از درجه بندی وجود دارد اما رایج‌ترین انواع درجه بندی با توجه به نوع دانه، رنگ و کیفیت محصول است. یکی از شاخص‌های تعیین کیفیت کینوا، حذف یا عدم حذف ساپونین از دانه است. این مجموعه علاوه بر خرید و فروش پرک کینوا دیگر محصولات آن را نیز عرضه می کند.

اهمیت ساپونین زدایی

ساپونین ماده‌ای تلخ مزه در دانه و در بعضی دیگر از قسمت‌های گیاه است که برای جلوگیری از حمله پرندگان و آفات به گیاه و مزرعه است. تجمع این ماده در دانه‌ی گیاه سبب تلخ مزه شدن آن و کاهش بازارپسندی آن است. پس بهتر است قبل از ورود محصول به بازار و مصرف کینوا، ساپونین را از آن حذف کنیم. دانه کینوا ساپونین زدایی شده در تهیه انواع غذاها کاربرد دارد.

بهترین روش حذف ساپونین از گیاه و دانه، روش صنعتی آن است.

خرید فروش پرک کینوا

قیمت خرید و فروش دانه کینوا پرک شده

مصرف کینوا پرک شده بسیار راحت‌تر از خود کینوا است زیرا پرک کینوا حاصل فشرده سازی دانه کینوا است. تولید کینوا می‎‌تواند بسیار بر صنعت کشاورزی کشور موثر باشد و عاملی برای ارزآوری به کشور باشد. کینوا وارداتی و کینوا دارای نژاد خارجی قیمت بسیار  بالاتری برای خرید و فروش دارد.

نوع فراوری و تولید کینوا، درجه بندی محصول، حجم خرید محصول و تمیزی بار نیز بر قیمت نهایی موثر اند. اما مهم‌ترین عامل موثر بر قیمت کینوا، مربوط به کیفیت این دانه و ساپونین زدایی شدن یا نشدن کینوا است. شرکت ایلیا با فراوری پیچیده استاندارد توانسته است برای اولین بار دانه کینوا بدون ساپونین با انالیز کیفی بسیار بالا تولید نماید. این محصول از لحاظ کیفیت و استاندارد با کینوا وارداتی برابری می کند.

علاقه مندان به دانه ارد و پرک کینوا می توانند به صورت تناژ و بسته بندی این محصول را به این مجموعه که مرکز خرید و فروش کینوا است. سفارش دهند و با قیمت رقابتی در بازار تحویل بگیرند.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *