مرکز خرید کینوا طلایی

قیمت کینوا فله

بزرگترین مرکز خرید انواع دانه و آرد کینوا ، کینوا طلایی را به صورت خرد و عمده و فرآوری شده ، در سراسر کشور ، در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد .

مرکز خرید و عرضه کینوا طلایی

کینوا طلایی را می توانید از این مرکز باکیفیت بالا ، و قیمت پایین تر از نوع وارداتی ، خرید نمایید . کینوا طلایی یکی از انواع کینوا سفید است که تقاضای زیادی برای مصرف آن وجود دارد .

کینوا طلایی توسط این مجموعه ، در داخل کشور تولید شده و ساپونین آن حذف می شود تا مورد مصرف قرار بگیرد . وجود ساپونین در پوسته خارجی کینوا خارجی ، به علت طعم تلخ و صابونی آن ، مانعی برای مصرف آن میباشد و حذف آن قبل از مصرف ضروری است .

این مرکز خرید ، ساپونین زدایی کینوا طلایی را در کارخانه و با استفاده از دستگاه های پیشرفته انجام می دهد . بهترین کینوا طلایی پس از فرآوری ، به صورت آماده به طبخ در اختیار مراکز متقاضی اعم از انجمن های سلیاک و دیابت ، و مراکز عرضه محصولات سالم و فری گلوتن قرار می گیرد .

متقاضیان عزیز ، در صورت تمایل به تهیه کینوا طلایی به صورت خرد یا عمده ، می توانند با کارشناسان مجموعه ما در ارتباط باشند و از خدمات ویژه این مجموعه استفاده نمایند .

کینوا

طیف رنگی کینوا

کینوا در کشور مختلف جهان ، دارای رنگ‌های متنوعی است که به طور کلی در سه دسته سفید ، قرمز و سیاه دسته بندی می شود . رنگ سفید کینوا ، مورد تقاضای زیادی در کشورهای مختلف و ایران واقع شده و سطح زیر کشت آن نیز بسیار زیاد است .

علت این امر طعم و رنگ مورد پسند آن است که با ذائقه اکثر افراد همخوانی دارد . کینوا سفید ، نیز دارای طیف رنگ های طلایی ، سفید ، شیری و کرم است که به‌ اصطلاح به آن‌ کینوا طلایی  می‌گویند . در این مرکز خرید کینوا طلایی را می توانید با قیمت و کیفیت بسیار عالی تهیه نمایید.

کینوا طلایی در حال حاضر ، سطح کشت وسیعی در کشور دارد و مصرف آن در ایران نیز بیشتر از نوع رنگی است . کینوا طلایی توسط این مجموعه تولید شده و در سراسر کشور ، عرضه می شود .

کینوا

موارد مصرف کینوا طلایی

کینوا طلایی به علت نداشتن گلوتن ، برای تولید غذاها و محصولات فری گلوتن که مورد مصرف افراد مبتلا به سلیاک است ، به کار می رود . کینوا طلایی که سرشار از مواد مغذی است ، برای تولید محصولات غذایی از قبیل غلات صبحانه ، بیسکویت ، انواع سوپ ، حلیم ، وآش و همینطور تولید انواع نوشیدنی ها استفاده می شود .

اضافه کردن دانه کینوا طلایی به غذاهای مختلف از جمله پاستا ، پیتزا ، برنج ، انواع خورشت ها ، سالاد و انواع سوپ باعث بهبود مواد مغذی آنها می گردد . از کینوا طلایی برای تهیه چیپس ، اسنک ، غلات پف کرده و آجیل و تولید ماکارونی استفاده می شود . کینوا طلایی با کیفیت و رنگ فوق العاده در این مرکز خرید با استاندارد و انالیز کیفی استاندارد عرضه می شود.

با مصرف روزانه کینوا طلایی در رژیم غذایی خود و فرزندان تان می توانید ، از اثرات مفید آن برای حفظ سلامت تان بهره مند شوید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *