خرید و فروش انواع کینوا سفید و رنگی فرآوری شده

کینوا

خرید و فروش انواع کینوا سفید و رنگی فرآوری شده در ایران در چه مناطقی انجام می شود؟ کدام مراکز بهترین کیفیت را برای فروش کینوا سفید و رنگی را دارند؟ فرآوری کینوا سفید و رنگی چگونه انجام می شود؟ کینوا سفید و رنگی چه ویژگی هایی دارند؟

فروش کینوا سفید عمده

کینوا سفید در ایران به صورت تولید داخل و وارداتی وجود دارد. کینوا سفید درکشور به صورت عمده و خرد به فروش می رسد. خریداران کینوا سفید به صورت عمده، معمولا کارخانه جات صنایع تبدیلی و شرکت های پخش و بسته بندی هستند که محصول را به صورت فله خریداری می کنند و در مجموعه خود بسته بندی می کنند.

شرکت تامین کننده کینوا برای این مجموعه ها باید دارای شرایط ویژه ای باشد از جمله : معتبر باشد و دارای مجوز های بهداشتی و استاندارد های لازم باشد، آنالیز کیفی محصولات را داشته باشد و به شرکت خریدار تحویل دهد، قیمت مناسب داشته باشد و نوسانات قیمتی کمی داشته باشد و ….

کینوا تولید ایران قیمت مناسب تری نسبت به کینوا سفید وارداتی دارد و برای کارخانه جاتی که تولید کننده محصولات فراسودمند با کینوا هستند، کینوا ایرانی از نظر اقتصادی بهتر می باشد.

کینوا

کارخانه های خریدار کینوا تناژ

کینوا در بسیاری از کارخانه جات و صنایع تبدیلی کشور کاربرد و مصرف می شود و این کارخانه جات کینوا را به صورت عمده و در تناژ بالا خریداری می کنند، کارخانه هایی نظیر :

  • تولید گوشت های گیاهی ویژه افراد گیاهخوار
  • شرکت های پخش و بسته بندی
  • تولید مکمل های غذای مادر و کودک
  • تولیدات مکمل های لاغری و چاقی
  • تولید مکمل های ورزشکاران
  • انواع تولید نان های سنتی و حجیم رژیمی
  • تولید محصولات آرایشی بهداشتی
  • کارخانه ماکارونی و پاستا
  • انواع کارخانه جات محصولات آرایشی بهداشتی
  • کارخانه لبنی
  • تولیدات کارخانه بیکری
  • کارخانه تولید شیرینی و شکلات رژیمی
  • تولیدات کارخانه غذا نیمه آماده
  • کارخانه تولیدکننده سالاد نیمه آماده می باشند.

از کارخانه جاتی هستند که کینوا را در تولید محصولات خود به کار می برند. مجموعه ایلیا آمادگی همکاری و عقد قرار داد با شرکت های خریدار کینوا در تناژ بالا می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه همکاری با مجموعه ایلیا در تماس  باشید .

کینوا

فرآوری کینوا

کینوا ارزش غذایی بسیار بالایی دارد و  باعث افزایش میزان مصرف انواع کینوا در جهان شده است .

کینوا مانند هر دانه ای بعد از برداشت باید فرآوری شود تا قابلیت مصرف داشته باشد. دانه کینوا پس از رسیدن، برداشت می شود و سپس بوجاری می شود، دانه کینوا بعد از برداشت نیاز به پاک کردن دارد تا خاک و خاشاک اضافی از آن جدا شود.

مرحله بعد مهم ترین مرحله در فرآوری دانه کینوا می باشد و دانه کینوا، ساپونین زدایی می شود. ساپونین یک ترکیب گلیکوزیدی تلخ مزه و سمی است هوا کشش سطحی دارد که باعث همولیز گلبول های قرمز خون می شود.

ساپونین در پوسته خارجی دانه قرار دارد و محلول در آب است . برای حذف ساپونین دو روش خشک و تر و یا ترکیب این دو را می توان استفاده نمود و در مرحله آخر فرآوری دانه کینوا بسته بندی می شود و به بازار عرضه می شود .

خرید کینوا رنگی فرآوری شده

کینوا رنگی متشکل از سه رنگ اصلی کینوا، که قرمز، سفید و سیاه است. یکی از مواردی که در خرید کینوا رنگی حائز اهمیت است ، عملیات فرآوری رو دانه می باشد، دانه کینوا در پوسته خارجی خود حاوی ماده ای به نام ساپونین است و این ماده سمی می باشد و طی فرآوری باید حذف شود.

کینوا رنگی موجود در ایران به دو صورت تولید داخل و وارداتی موجود می باشد. کینوا رنگی وارداتی و ایرانی از لحاظ ارزش تغذیه ای ، تفاوت زیادی با یکدیگر ندارند. اما کینوا رنگی وارداتی قیمتی بالاتر از نمونه های ایرانی دارد. کینوا رنگی تولید ایران دارای کیفیت مطلوبی است و می تواند نیاز های خریداران را تامین کند.

کینوا رنگی فرآوری شده در ایران به صورت عمده و خرد وجود دارد و باتوجه به نیاز خریداران به صورت عمده و جزئی، بسته بندی و فله عرضه می شود.

خریداران کینوا رنگی، هنگام خرید به این نکته توجه داشته باشند که محصول دارای سیب سلامت و‌ مجوز های بهداشتی باشد، دانه های کینوا رنگی خرد و ‌شکسته نباشد، خرد و شکسته بودن دانه ها باعث بالا رفتن بار میکروبی خواهد شد، دانه ها درشت و فرآوری شده باشد، از فروشگاه ها و مراکز معتبر خرید انجام دهند و … این عوامل باعث ایجاد محصولی باکیفیت و سالم خواهد بود.

کینوا

قیمت آرد کینوا بدون گلوتن

کینوا فاقد گلوتن است. گلوتن یک پروتئین گیاهی است و افرادی که دچار بیماری سلیاک هستند، سیستم گوارش شان نمیتواند گلوتن را تحمل کند و دچار مشکلات گوارشی می شوند و نباید مواد غذایی که حاوی گلوتن است مانند : گندم و جو و . . . استفاده کنند. بهترین گزینه برای مصرف بیماران سلیاکی کینوا می باشد که غنی از پروتئین، فیبر، مواد معدنی نظیر: آهن ،کلسیم ، پتاسیم ، منیزیوم و . . . می باشد.

یکی از محصولات کینوا که فاقد گلوتن است و بیماران سلیاکی می توانند به راحتی از آن استفاده کنند آرد کینوا می باشد. آرد کینوا از دانه کینوا تهیه و  فرآوری می شود، آرد کینوا به دلیل دارا بودن ۹ اسید آمینه ضروری بدن انتخاب مناسبی برای تهیه انواع نان فاقد گلوتن است.

آرد کینوا عمده و بسته بندی

آرد کینوا موجود در کشور به صورت عمده و جزئی عرضه می شود. قیمت آرد کینوا وابسته به عوامل مختلفی می باشد از جمله : کیفیت آرد کینوا، نوع مصرف، شرکت تولید کننده و یا وارد کننده، ایرانی یا وارداتی بودن و ‌… می باشد.

خرید آرد کینوا به صورت عمده و در تناژ بالا قیمتی پایین تر از قیمت به صورت جزئی دارد. آرد کینوا به صورت عمده برای شرکت های پخش و بسته بندی و کارخانه جات صنایع تبدیلی استفاده می شود.

برای این شرکت ها که به صورت عمده آرد کینوا را خریداری می کنند کیفیت آرد ، قیمت تمام شده مناسب با احتساب هزینه حمل و‌نقل و بسته بندی ، امکان تامین بلند مدت ، ماندگاری آرد کینوا و … اهمیت دارد.

آرد کینوا بدون گلوتن در شرکت ایلیامارکت تولید و در بازار عرضه می شود، آرد تولید شده در شرکت ایلیا استاندارد های لازم برای مصرف را دارا است و انجمن های سلیاکی ، فروشگاه های مواد غذایی سالم و . . . می توانند این محصول را تهیه کنند. برای اطلاع از قیمت آرد کینوا با کارشناسان مجموعه ایلیا در تماس باشید .

برای استعلام قیمت، دریافت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان در تماس باشید.
تلفن: 09156993847 –  09919007672
ایمیل: quinoa@eliatrade.com
ایتا: 09156993847
آدرس: مشهد، پارک علم و فناوری

1 دیدگاه

  1. pendik escort

    Hi there to all, for the reason that I am genuinely keen of reading this website’s post to be updated on a regular basis. It carries pleasant stuff.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *