خرید فروش کینوا بسته بندی

کینوا بسته بندی

بزرگترین مرکز خرید و فروش کینوا در کشور ، کینوا بسته بندی شده و فاقد ساپونین و مواد زائد را به صورت خرد و عمده ، در تمام نقاط کشور ، در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد .

مرکز خرید و فروش کینوا بسته بندی

مجموعه ما به‌عنوان بزرگ‌ترین مرکز تولید کننده کینوا ، اولین مرکز فرآوری صنعتی کینوا و بزرگترین مرکز خرید و فروش کینوا رد کشور ، کینوا بسته‌بندی را به صورت خرد و عمده در سراسر کشور عرضه می نماید .

درصورتی‌که تمایل به تهیه و خرید فروش کینوا بسته بندی ، با کیفیت بالا ، فرآوری شده ، بدون ساپونین و فاقد هر نوع ماده زائد هستید ، می‌توانید با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید . کینوا بسته‌بندی ، به صورت خرد و عمده در تناژ بالا در اختیار متقاضیان عزیز در سراسر کشور قرار می گیرد .

انجمن‌های سلیاک و دیابت ، هایپرمارکت ها ، عطاری‌ها ، مراکز عرضه محصولات سالم و فری گلوتن ، کارخانجات صنایع تبدیلی ، هتل‌ها ، رستوران‌ها و مراکز پخش محصولات فاقد گلوتن می توانند کینوا بسته‌بندی شده را به صورت تناژ از این مجموعه تهیه نمایند .

درصورتی که تمایل به تهیه کینوا بسته بندی ، با کیفیت بالا و قیمت مناسب دارید ، می‌توانید با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید و از خدمات ارائه‌شده توسط مجموعه ما استفاده نمایید .

کینوا

تولید و عرضه کینوا باکیفیت بالا

کینوا بسته بندی که توسط مجموعه ما عرضه و خرید فروش می‌گردد ، دارای کیفیت بسیار بالایی است و قیمت آن نیز نسبت به نوع وارداتی بسیار کمتر می باشد . علت این امر این است که تمام مراحل تولید این محصول در داخل کشور و زیر نظر کارشناسان مجموعه ما انجام می شود .

کینوا با همکاری کشاورزان عزیز در مناطق مختلف کشور ، زیر نظر کارشناسان این مجموعه مورد کشت و کار قرار می‌گیرد . در سال‌های اخیر ، سطح این کشت این محصول در داخل کشور ، افزایش قابل‌توجهی یافته است .

این مجموعه ، پس از برداشت دانه‌های کینوا و حذف مواد زائد مخلوط با آن ، این دانه ها را در کارخانه مکانیزه فرآوری می‌نماید . طی فرآیند فرآوری ساپونین که ماده صابونی و تلخ مزه موجود در پوسته دانه کینوا است ، از آن جداسازی شده تا برای مصارف مختلف مورداستفاده قرار بگیرد .

کینوا پس از فرآوری و حذف مواد زائد ، سورتینگ مناسبی داشته و دانه‌های درشت و شفاف کینوا در کارخانه بسته بندی و خرید فروش می‌شوند . کینوا بسته‌بندی به صورت خرد و عمده ، در سراسر کشور در اختیار متقاضیان عزیز قرار می‌گیرد و قیمت آن نیز بسیار مناسب است . علاقه مندان به تهیه این محصول می توانند با کارشناسان ما تماس بگیرند .

کینوا

کینوا ماده ای غذایی مفید و سبک

کینوا ماده غذایی بسیار مفید و سرشار از مواد غذایی خوش هضم و سبک است که مصرف آن برای کودکان ، بزرگسالان ، سالمندان ، زنان باردار و شیرده ، ورزشکاران و همه افراد بسیار مفید می باشد .

کینوا سرشار از پروتئین است و همه اسید آمینه های ضروری مورد نیاز برای انسان را دارد . این ماده غذایی غنی از اسید آمینه لیزین و متیونین که در غلات و حبوبات به مقدار کم وجود دارد ، می باشد . خرید فروش کینوا بسته بندی را می توانید در اینمجموعه با کیفیت عالی انجام دهید.

همچنین سرشار از کلسیم ، منیزیم ، روی ، منگنز ، آهن ، پتاسیم و فیبر است . کینوا دارای شاخص گلیسمی پایین و قند بسیار کم می باشد . اسیدهای چرب کینوا مشابه ذرت و سویا هستند و برای سلامت انسان بسیار مفید می باشند .

کینوا را می توان مشابه برنج به صورت کته یا آبکش طبخ کرد . غذاهای بسیار مختلفی نیز از این ماده غذایی تهیه می شود . با قرار دادن کینوا در برنامه غذایی روزانه خود از اثرات مفید آن بر سلامت دستگاه گوارش ، دستگاه ایمنی و دستگاه عصبی خود لذت ببرید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *