کینوا قرمز کیلویی چند است ؟

کینوا

 کینوا دارای ۱۶۰ واریته و سه رنگ اصلی می باشد. محصول کینوا قرمز یکی از انواع اصلی کینوا محسوب می شود. کینوا قرمز بعد از پخت به رنگ قهوه ای در می آید و شکل ظاهری خود را حفظ می کند و سفت باقی می ماند. قیمت هر کیلو کینوا قرمز با توجه به عوامل مختلفی تعیین می شود. این عوامل تاثیر بسزایی در قیمت هر کیلو دارد. کینوا قرمز کیلویی چند است ؟ بهترین مرکز برای استعلام قیمت کیلویی کینوا قرمز کدام است ؟

قیمت کینوا رژیمی دانیما

کینوا دانیما، یکی از بهترین برند های عرضه کننده کینوا در ایران است. انواع کینوا رژیمی دانیما تنها برند دارند سیب سلامت در حوزه کینوا در کشور است. دانه کینوا اثرات بسیار خوبی بر روی کاهش وزن و لاغری دارد و افرادی که به تناسب اندام خود اهمیت می دهند و از چاقی رنج می برند، توصیه می شود کینوا مصرف نمایند.

قیمت کینوا رژیمی دانیما با توجه به عوامل مختلفی تعیین می شود. از جمله آیتم های تاثیر گذار بر قیمت کینوا می توان به : کیفیت، حجم خرید، نوع بسته بندی، کشور تولید کننده و . . . اشاره نمود. کینوا رژیمی دانیما، قیمت ارزان و مقزون به صرفه ای نسبت به سایر برندهای عرضه کننده کینوا دارد. کینوا دانیما علاوه بر قیمت مناسب از کیفیت بالایی نیز برخوردار است.

قیمت کینوا فله قرمز

قیمت کینوا فله قرمز ارزان تر از انواع بسته بندی می باشد. زیرا کینوا فله قرمز هزینه بسته بندی ندارد. کینوا قرمز لاکچری ترین نوع کینوا است و از سایر انواع کینوا گران تر است. قیمت کینوا فله قرمز دارای نوسان است. برای اطلاع از قیمت به روز کینوا فله قرمز با مراکز عرضه کننده در تماس باشید.

قیمت هر کیلو کینوا سیاه در سال ۱۴۰۰

کینوا کیلویی چند است ؟ کینوا سیاه، از انواع اصلی کینوا محسوب می شود. انواع کینوا سیاه طعم خاصی دارد و برای همه ی افراد محبوب نخواهد بود. کینوا سیاه دارای ارزش تغذیه ای مشابه کینوا سفید و قرمز دارند. دانه های کینوا سیاه دارای قیمت های مختلفی می باشد. این قیمت دارای نوسان است و قیمت ثابتی ندارد. علاقه مندان برای اطلاع از قیمت هر کیلو کینوا سیاه در سال ۱۴۰۰ با مراکز فروش این محصول در سراسر کشور درارتباط باشند.

خرید کینوا ارزان برای مصارف خانگی

کینوا، به صورت جزئی توسط مصرف کنندگان خانگی خریداری می شود. افراد جامعه در سال های اخیر علاقه بیشتری به مصرف محصولات سالم و با ارزش تغذیه ای فراوان دارند. کینوا با دارا بودن مواد تغذیه ای ارزش مند، جایگاه ویژه ای پیدا کرده است. خرید کینوا ارزان برای مصارف خانگی به صورت کینوا ایرانی و کیلویی می باشد و قیمتی ارزان تر از انواع خارجی و بسته ای دارد.

کینوا

خرید کینوا سه رنگ اصفهان و سایر شهر ها

کینوا کیلویی چند است ؟ اصفهان، اولین شهر در ایران است که کینوا در آن کشت شد. کینوا سه رنگ در اصفهان و سایر شهرها به صورت کیلویی و بسته بندی به علاقه مندان عرضه می شود. برای خرید کینوا سه رنگ اصفهان و سایر شهرها، مراکز معتبر خرید را انتخاب نمایید. از جمله مراکز خرید کینوا سه رنگ اصفهان و سایر شهرها می توان به فروشگاه های زنجیره ای، فروشگاه های غذای سالم و فروشگاه های اینترنتی اشاره نمود.

قیمت کینوا سفید با فیبر بالا

کینوا سفید، پر مصرف ترین نوع کینوا می باشد. دانه کینوا سفید به کینوا طلایی نیز معروف است. محصول کینوا سفید همانند انواع دیگر کینوا، از منابع خوبی از فیبر برخوردار است. فیبر موجود در کینوا سفید برای کاهش وزن و لاغری مناسب است.

قیمت کینوا سفید با فیبر بالا با توجه به عوامل مختلفی تعیین می شود. از جمله عوامل موثر بر قیمت کینوا سفید می توان به کیفیت دانه ها، نوع بسته بندی، نوع مصرف، حجم خرید، ایرانی یا وارداتی بودن محصول و . . . اشاره نمود.

قیمت کینوا سفید ثابت نیست و دارای نوسان است. برای اطلاع از قیمت به روز کینوا سفید با مراکز فروش در ارتباط باشید.  

کینوا

آیا کینوا گلوتن دارد ؟

کینوا فاقد گلوتن است. گلوتن یک ترکیب پروتئینی است که در بعضی از غلات و دانه ها مانند گندم و جو وجود دارد. بعضی از افراد به گلوتن حساسیت دارند و توانایی هضم گلوتن را ندارند. بیماران سلیاکی نمی توانند گلوتن را مصرف کنند و باید مواد غذایی فاقد گلوتن را مصرف نمایند.

مصرف کینوا و محصولات تولید شده با کینوا، برای بیماران سلیاکی قابل مصرف است و این افراد بدون هیچ گونه مشکلی می توانند این محصولات را مصرف نمایند.

چرا به کینوا خاویار گیاهی می گویند ؟

کینوا را با نام خاویار گیاهی نیز می شناسند. دلیل نام گذاری کینوا به خاویار گیاهی، وجود مواد مغذی و معدنی فراوانی از جمله پروتئین، فیبر، ویتامین ها، امگا ۳ و امگا ۶، کربوهیدرات پیچیده، املاح معدنی نظیر کلسیم، منیزیوم، آهن، روی، پتاسیم، سلنیوم و . . . می باشد. کینوا تنها منبع گیاهی است که ۹ اسید آمینه ضروری بدن را تامین می کند. دانه کینوا باعث جلوگیری از بسیاری از بیماری ها نیز می شود و مصرف آن برای ییماران دیابتی توصیه می شود.

کینوا

کینوا فراوری شده بهداشتی را از کجا بخریم ؟

کینوا جهت مصرف بایستی عملیات فراوری بر روی آن انجام شود. عملیات کینوا فراوری شده باید در شرایط کاملا بهداشتی و کنترل شده، تولید و عرضه شود. برای خرید کینوا فراوری شده بهداشتی مراکز معتبر را انتخاب نمایید. مراکزی که دارای مجوز بهداشتی و سیب سلامت مانند شرکت ایلیا مارکت باشند. دارا بودن مجوز بهداشتی و سیب سلامت این اطمینان را در مصرف کنندگان ایجاد می کند که محصولی درجه یک را به صورت بهداشتی خریداری و مصرف می کند.

برای استعلام قیمت، دریافت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان در تماس باشید.
تلفن: 09156993847 –  09919007672
ایمیل: quinoa@eliatrade.com
ایتا: 09156993847
آدرس: مشهد، پارک علم و فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *