مرکز خاویار گیاهی کینوا برای ورزشکاران

کینوا برای ورزشکاران

جامع ترین مرکز خاویار گیاهی کینوا برای ورزشکاران با ارائه انواع محصولات کینوا در کشور توانسته است گامی بزرگ در توسعه فرهنگ مصرف کینوا داشته باشد.

مکمل های غذایی ورزشکاران

امروزه ورود به عرصه‌های ورزشی به نسبت قبل افزایش یافته و این موضوع جای خوشحالی و مسرت دارد. سنین مختلف کودکان، نوجوانان، بزرگسالان برای افزایش تندرستی و سلامت جسمی و مردم سعی می‌کنند به حوزه‌های ورزشی مختلف روی بیاورند که ممکن است به‌صورت انفرادی و یا گروهی و تیمی باشد.

 این موضوع برای سلامت جامعه در سطح کلان اهمیت ویژه ای دارد که مردم علاقه‌مند هستند به گروه ورزشکاران در کشور بپیوندند. اما از طرفی برای افرادی که سعی می‌کنند در کوتاه‌ترین زمان، بیشترین میزان فشار را روی جسم خود بیاورند تا به حد ایده‌آل ورزشی برسند،  موضوع خطرناکی پیش رو هست. اما این مرکز تامین کننده بهترین محصولات کینوا برای آنها می باشد.

 بسیاری از افراد در حوزه بدن‌سازی و حوزه‌های ورزشی، اقدام به استفاده از مکمل‌های غذایی شیمیایی و قرص‌های وارداتی می‌کند.  این قرص‌ها دارای عوارضی گوناگونی است. برخی از آن‌ها که به‌صورت قاچاق وارد کشور می‌شوند، می‌تواند تأثیرات مخربی بر روی سلامت نوجوان‌ها و جوان‌های کشور بگذارد.

برخی از این مکمل‌ها دارای مجوز و برخی بدون مجوز هستند و بعد از مدتی ممکن است در افراد ایجاد آلرژی کنند و یا بر روی گوارش و کبد آن‌ها و حتی متابولیسم افراد تاثیر بگذارد.

در سراسر دنیا استفاده از مکمل‌های غذایی شیمیایی درحال منسوخ شدن است و افراد چه ورزشکار باشند و چه نباشند، سعی می‌کنند در نوع تغذیه خود تحولی ایجاد کنند. محصولات فراسودمند و سوپر فودها چند سالی است که بین مردم جهان بسیار باب شده و علاقه‌مندان مخصوص به خود را نیز پیدا کرده است.

درواقع زمانی که بدن به صورت ارگانیک و طبیعی بتواند از محصولات غذایی مختلف و متنوع و فراسودمند انرژی و کالری و ویتامین‌های خود را جذب کند، هیچ گاه برای جذب از مکمل‌های شیمیایی تخریب نمی‌شود.

مرکز کینوا برای ورزشکاران

خاویار گیاهی کینوا سوپر فود ویژه

یکی از محصولات فراسودمند که در دنیا بسیار شهرت دارد، دانه کینوا  است. این دانه به نام‌های برنج اینکا خاویار گیاهی نیز شناخته می شود. تنها غله‌ای است که همه اسید آمینه‌های ضروری بدن را دارد و بالاترین میزان پروتئین در بین محصولات گیاهی دارد. مرکز فروش کینوا بهترین محصولات را برای ورزشکاران تهیه می نماید.

 ارزش غذایی دانه کینوا به حدی بالاست که فائو سازمان خواروبار جهانی در سال 2013 کینوا را به عنوان تنها گیاهی که می‌تواند سوءتغذیه را در کل دنیا برطرف کند، معرفی کرده است و کشت و تولید و مصرف آن را به همه مردم جهان و کشورهای مختلف توصیه کرده است. درواقع دانه کینوا در کنار پروتئین بسیار بالایی که دارد دارای ویتامین‌های بی نهایت مؤثری است. مانند ویتامین‌های گروهB وE که در کمتر گیاهی به صورت یکجا یافت می‌شود.

ویتامین‌های گروه B برای جلوگیری از کم‌خونی بسیار مؤثر هستند. به جای خوردن تعداد زیادی انواع غذاها می توان روزانه 100 گرم کینوا مصرف کرد. با مصرف کینوا نیاز روزانه بدن به ویتامین‌های گروه ب تأمین می شود. همچنین املاح معدنی مانند کلسیم، آهن، مس، منگنز، منیزیم، پتاسیم و سدیم نیز در کینوا به فراوانی یافت می‌شو. کینوا نه‌تنها برای کم‌خونی مؤثر است بلکه کلسیم آن به حدی بالاست که  به گفته فائو با شیرخشک مقایسه می شود.

مرکز کینوا برای ورزشکاران

انوا ع مصرف دانه کینوا برای ورزشکاران

دانه کینوا ابتدا وارداتی بود و به صورت بسیار لاکچری و لوکس در بین ایرانی‌ها رواج پیدا کرد. اما درحال حاضر با توجه به توسعه فرهنگ مصرف کینوا در بین اقشار مختلف جامعه، به‌راحتی بین سفره‌های مردم جا پیدا کرده است. برنج کینوا طعم ندارد و قابلیت استفاده در همه غذاهای ایرانی، فرنگی، سوپ، سالاد، دسر، آش‌ها و کیک و شیرینی و نان را دارد. همه افراد با توجه به ذائقه و سلیقه خود می‌توانند خاویار گیاهی کینوا را مورد استفاده قرار دهند.

 تایم پخت این محصول بسیار کم است و شاغلین و افرادی که تمایل به خوردن فست‌فود و غذاهایی که سریع الپخت دارند، می توانند از برنج کینوا استفاده کنند. این دانه بین سه تا ده دقیقه پخته می‌شود و بی‌نهایت ارزش غذایی بالایی دارد.گروه‌های مختلف ورزشکاران علاقه بسیار وافری برای مصرف این محصول دارند چون در کمترین حجم می تواند، بیشترین کالری را به بدن بدهد. صد گرم برنج کینوا معادل 380 کیلو کالری دارد و می‌تواند نیاز روزانه افراد را به املاح معدنی و ویتامین‌های مختلف تامین کند.

مرکز خاویار گیاهی کینوا برای ورزشکاران

شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا یکی از شرکت‌های پیشرو در تولید و واردات محصول است در سال‌های اخیر تولید این محصول توسط این شرکت در استان‌های مختلف انجام شده است. محصول تولید شده، از کشاورزان خریداری و در کارخانه فرآوری با بالاترین تکنولوژی روز فرآوری می گردد. محصول تولیدشده توسط این شرکت از لحاظ ارزش غذایی به نسبت کینوا وارداتی کیفیت و قیمت مناسبتری دارد.

حتی در بعضی آیتم‌ها مانند آهن، کلسیم، امگا 3 نیز مقادیر بالاتریدر برابر نوع وارداتی داشته که مورد تعجب محققان داخل و خارج از کشور قرار گرفته است. این شرکت غله کینوا برای ورزشکاران را به‌صورت با کیفیت و آنالیز و استاندارد وارد بازار کرده است. تامین این محصول در داخل کشور به‌صورت تناژ فرایند سخت و پیچیده ای نیست. این مرکز بهترین محصولات کینوا را برای ورزشکاران عرضه می کند.

شرکت ایلیا توانایی عرضه محصول به‌صورت تناژ به کارخانجات صنایع تبدیلی و مجموعه‌های فروش خرد و عمده و حتی رژیم درمانی ها باشگاه بدن‌سازی و شرکت‌های پخش را دارد. خاویار گیاهی کینوا فرآوری نشده در بازار زیاد است که با قیمت‌های بسیار پایین عرضه می‌گردد.

علاقه‌مندانی که تمایل به تهیه خاویار گیاهی کینوا با کیفیت و مجوز و آنالیز را دارند، به خصوص ورزشکاران حتماً از مرکز های  معتبر خریداری کنند.

دانه کینوا

مرکز خرید و فروش خاویار گیاهی کینوا برای ورزشکاران

ورزشکاران سراسر کشور می‌توانند در حد کیلویی و بسته های 10 کیلویی، 100 کیلویی محصولات زیر را در این مرکز خریداری نمایند.

 دانه کینوا سفید

آرد کینوا

پرک کینوا

دانه کینوا سه رنگ

این محصولات را با قیمت بسیار مناسب همراه با مجوزات لازم قابل سفارش می باشد. ارسال از طریق باربری برای کل کشور می‌باشد. هر فردی در حوزه ورزشکاران و تغذیه ورزشی می تواند کینوا را در شهر و استان خود در حجم‌های مختلف سفارش داده و در کمترین زمان ممکن دریافت کند. افراد و علاقمندانی که در حوزه خدمات و مشاوره و سرمایه‌گذاری روی این محصول علاقمند به همکاری هستند، می‌توانند با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشند.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *