قیمت فروش بذر کینوا به صورت عمده

خرید بذر کینوا برای کاشت

برای اطلاع از قیمت فروش بذر کینوا به صورت عمده می توانید با بزرگترین مرکز خرید و فروش بذر کینوا در ایران در ارتباط باشید.

معرفی بذر کینوا

بذر کینوا بسیار ریز است و وزن هزاردانه آن 2 تا 3 گرم می باشد. بذر کینوا به خانواده تاج خروس و زیرخانواده اسفناج تعلق دارد. بذر کینوا تولید گیاهی به همین نام می کند. ظاهر گیاه کینوا مشابه گیاه سلمه تره می باشد که به صورت زراعی کشت می شود.

بذر کینوا با هدف تولید دانه کشت می شود. دانه کینوا ارزش غذایی و دارویی بالایی دارد. البته از ساقه و برگ گیاه کینوا برای تغذیه دام و به عنوان علوفه استفاده می شود. .

بذر کینوا زودرس است و دوره رشد آن کوتاه مدت وحدود 100 روز می باشد. این گیاه نسبت به تغییرات اقلیمی سازگار است و در شرایط آب و هوایی مختلف رشد می نماید. بذر کینوا به شوری، خشکی و یخ زدگی نیز مقاوم می باشد. قیمت فروش بذر کینوا به صورت عمده توسط این مجموعه بسیار پایین است.

 همه این ویژگی های مهم، باعث شد تا سازمان فائو سایر کشورها را نیز به کشت بذر کینوا، ترغیب نماید. سازمان فائو، سال 2013 را «سال بین المللی کینوا» نام گذاری نمود.

در حال حاضر بیش از صد کشور جهان از جمله ایران بذر کینوا را کشت می کنند. در سال های اخیر، بذر کینوا در استان های مختلف کشور کشت شده است و عملکرد مطلوبی را نتیجه داده است.  سود قابل توجه و دوبرابری کشت بذر کینوا  نسبت به زراعت گندم، باعث شده که زراعت آن، مورد توجه کشاورزان قرار بگیرد.

قیمت فروش بذر کینوا عمده

کشت بذر کینوا و قیمت فروش عمده آن

همانطور که گفته شد، بذر کینوا، حتی قادر است که در زمین های زراعی فقیر نیز رشد کند. بذر کینوا نیاز آبی کمی داشته و از انوع روش های آبیاری، برای رشد آن می توان استفاده کرد.

امکان کشت بذر کینوا با انواع روش های سنتی و مکانیزه وجود دارد. بذر کینوا در دو نوبت بهاره و پاییزه کشت می شود. و در مناطقی که دارای شرایط مساعد باشد، امکان کشت بذر کینوا به صورت دیم نیز وجود دارد.

انتخاب تاریخ کشت مناسب جهت تولید محصولات زراعی با عملکرد بالا، بسیار مهم است. حتی در مواردی مشاهده شده است که، کشت بذر کینوا در تاریخ نامناسب باعث از بین رفتن کامل محصول گردیده است.کشت در تاریخ مناسب بر روی قیمت فروش بذر به صورت عمده تاثیر گذار است.

برای اطلاع از تاریخ دقیق کشت بذر کینوا می توانید با مجموعه ما در تماس باشید. و از مشاوره رایگان این مجموعه در زمینه کشت بذر کینوا بهره مند شوید.

به طور کلی کشت بذر کینوا، مشابه گیاهان بذر ریز صورت می پذیرد. جهت آماده سازی زمین برای کشت بذر کینوا، به شخم، دو مرحله دیسک و کودپاشی نیاز است.

 میزان بذر کینوا مورد نیاز برای کشت، 8 تا 10 کیلوگرم در هر هکتار است. کشت بذر کینوا به انواع روش های سنتی و مکانیزه امکان پذیر است. برای کشت بذر کینوا به روش مکانیزه از دستگاه خطی کار غلات می توان استفاده نمود.

قیمت فروش بذر کینوا عمده

آبیاری کینوا

 برای آبیاری بذر کینوا در دوره رشد آن، نیاز به 5 تا 7 نوبت با فاصله 10 تا 15 روز می باشد. جهت افزایش عملکرد بذر کینوا نیز می توان از کودهای آلی و شیمیایی مانند NPK و کود سوپرفسفات تریپل به همراه پتاس، استفاده نمود.

عملکرد بذر کینوا حداقل 2 تن و در صورت مدیریت زراعی مطلوب، حداکثر 5/5 تن در هکتارمی باشد. که می توان به صورت عمده با قیمت بالایی به فروش رساند. برای برداشت مکانیزه محصول کینوا از کمباین برداشت کلزا با تغییر هدِ برداشت می توان استفاده کرد.

آبیاری کینوا

قیمت فروش بذر کینوا به صورت عمده

در سال های اخیر و با افزایش کشت بذر کینوا، بازار خرید و فروش بذر کینوا در ایران رونق یافته است. انواع بذرهای کینوا با قیمت های مختلف به صورت عمده و خرده فروشی، مورد معامله قرار می گیرند. برای اطلاع از قیمت خرید و فروش بذر کینوا می توانید با ما در ارتباط باشید.

مجموعه ما با همکاری جهاد کشاورزی در جهت ترویج کشت بذر کینوا در ایران فعالیت می نماید. این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش بذر کینوا، بذرهای اصل و شناسنامه دار کینوا را در استان های مختلف کشور توزیع می نمایند.

این مجموعه توزیع بذرهای کینوا را به صورت عمده و جزئی انجام می دهد. همچنین با عقد قرارداد، خرید و فروش بذر کینوا را به صورت کاملاً تضمینی از کشاورزان عزیز اجرا می کند. و در زمینه کشت بذر کینوا، مشاوره رایگان ارائه می نماید.

برای اطلاع از قیمت بذر کینوا به صورت عمده ، و استفاده از مشاوره رایگان این مجموعه و همچنین خرید و فروش تضمینی بذر کینوا می توانید با ما تماس بگیرید.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *