مرکز بذر کینوا قوه نامیه بالا

خرید بذر کینوا برای کاشت

جهت ارتباط با مرکز خرید و فروش بذر کینوا با قوه نامیه بالا ، می توانید با مجموعه ما تماس بگیرید و علاوه بر تهیه بذرهای اصل و شناسنامه دار کینو و با قوه نامیه بالا ، محصول خود را به صورت تضمینی به فروش برسانید.

معرفی بذر کینوا

دانه کینوا به عنوان غذایی مقوی، در بین افرادی که به تغذیه سالم اهمیت می دهند، بسیار محبوب است. دانه کینوا از رشد بذر گیاه کینوا به دست آید. بذر کینوا با هدف تولید دانه کشت می شود، اما  برگ های جوان آن نیز به صورت سبزی تازه و یا پخته نیز مصرف می شود.

البته برخی از ژنوتیپ های بذر کینوا، برای تولید علوفه خوش خوراک برای دام، مورد کشت قرار می کیرند. بذر کینوا را معمولاً به صورت ارگانیک و با قوه نامیه بالا کشت می نمایند و دانه های آن غذای کاملی برای گروه های سنی مختلف می باشد که می توان از مرکز های فروش در سراسر کشور تهیه کرد.

بذر کینوا به تنش های خشکی، شوری و یخ زدگی بسیار مقاوم است. به طوری که حتی در زمین های زراعی فقیر و زمین های حاشیه ای، هم رشد می کند. همچنین بذر کینوا به علت تنوع ژنتیکی، به تغییرات اقلیمی نیز سازگار است. بنابراین برای کشت در نقاط مختلف جهان و استان مختلف کشور ایران، مناسب است.

بذر کینوا دوره رشد کوتاه مدتی (حدود 100 روز) دارد. و در این زمان نیز، نسبت به برخی از غلات، به دفعات آبیاری کمتری نیاز دارد. سودآوری حاصل از کشت بذر کینوا، در صورت فراهم بودن منابع و مدیریت زراعی مطلوب، تا دوبرابر گندم و برخی غلات می باشد.

بذر کینوا قوه نامیه بالا

کشت بذر کینوا با قوه نامیه بالا و تهیه آن از مرکز فروش

در حال حاضر بذر کینوا در بیش از 100 کشور جهان کشت می شود. همچنین در سال های اخیر، اغلب استان های کشور، به کار کشت بذر کینوا پرداخته اند و محصول خوبی تولید کرده اند. محصول باکیفیت کینوا تولید شده در برخی از مناطق کشور، قابلیت ارزآوری و صادر شدن به بازارهای خارجی را نیز دارد.

اولین گام برای تولید یک محصول زراعی که کیفیت بالایی داشته باشد، انتخاب بذر با قوه نامیه بالا است. کشت بذر کینوا با قوه نامیه بالا نیز، عملکرد محصول آن را بسیار تحت تأثیر قرار می دهد. جهت تهیه بذر کینوا با قوه نامیه بالا و بذرهای شناسنامه دار کینوا، می توانید با ما تماس بگیرید.

انتخاب زمان مناسب همراه با انتخاب بذر کینوا با قوه نامیه بالا ، باعث افزایش محسوس عملکرد نهایی بذر کینوا می گردد. البته باید این بذور از مرکز های مطمئن خریداری شود بذر کینوا به طور کلی در دو نوبت بهاره و پاییزه کشت می شود. البته در برخی از مناطق امکان کشت بذر کینوا در دو نوبت از سال وجود دارد. در این مناطق بذر کینوا در نوبت، تابستانه نیز کشت می شود.

بذر کینوا قوه نامیه بالا

عملکرد بذر کینوا قوه نامیه بالا

 برای اطلاع از زمان مناسب کشت بذر کینوا، در منطقه زراعی مد نظر خود، می توانید با ما تماس بگیرید. این مجموعه در زمینه کشت بذر کینوا مشاوره رایگان ارائه می دهد. زیرا تجربه کشت در مناطق مختلف کشور را دارد.

آماده سازی زمین برای کشت بذر کینوا، نیاز به اجرای عملیات زراعی شامل شخم، دو مرحله دیسک  و کودپاشی دارد. بعد از تهیه بذر از مرکز فروش مطمئن میزان بذر کینوا با قوه نامیه بالا برای کشت، در هر هکتار 10-8 کیلوگرم است. این مقدار بذر کینوا، محصولی با عملکرد بالا تولید می نماید.

برای کشت مکانیزه بذر کینوا، عمق کاشت 2-1 سانتی متر، فاصله بین ردیف ها 50 سانتی متر و فاصله بین دو بذر 10-7 سانتی متر باید می باشد. برای کشت بذر کینوا با قوه نامیه بالا، از دستگاه خطی کار غلات استفاده می گردد.

5 تا 7 نوبت آبیاری به فاصله هر 10 تا 15 روز، نیاز آبی بذر کینوا را برطرف می کند. جهت افزایش عملکرد بذر کینوا، کودهای آلی و شیمیایی به کار می روند. برای این منظور می توان از 150 کیلوگرم کود NPK و یا 150 کیلوگرم سوپر فسفات تریپل به همراه 100 کیلوگرم پتاس و دو مرحله کود سرک استفاده کرد.

عملکرد بذر کینوا در هر هکتار حداقل 2 تن در هکتار است. انتخاب بذر کینوا با قوه نامیه بالا و مدیریت زراعی مطلوب، به همراه فراهم بودن شرایط زراعی، عملکرد آن را به 5/5 تن در هکتار می رساند.

بذر کینوا قوه نامیه بالا

مرکز بذر کینوا قوه نامیه بالا

مجموعه ما با همکاری کشاورزان عزیز، تجربه کشت بذر کینوا در مناطق مختلف کشور را دارد. این مجموعه با وزارت جهاد کشاورزی و با هدف ترویج کشت بذر کینوا در ایران، همکاری می نماید. و به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش بذر کینوا در ایران، بذر کینوا با قوه نامیه بالا و شناسنامه دار، عرضه می کند.

همچنین در این مجموعه، پس از عقد قرارداد، خرید و فروش بذر کینوا به صورت کاملاً تضمینی انجام می پذیرد. و در زمینه  کشت بذر کینوا، به صورت کاملاً رایگان مشاوره کشت، ارائه می دهد. برای تهیه بذر کینوا با قوه نامیه بالا، و استفاده از کلیه خدمات این مجموعه، می توانید با ما تماس بگیرید.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *