بهترین قیمت بذر کینوا در ایران

قیمت بذر کینوا در ایران را از کدام مرکز می‌‌توان استعلام نمود؟ کدام مجموعه بذر کینوا اصل و شناسنامه‌دار را با بهترین قیمت عرضه می‌نماید؟ از کدام مجموعه در زمینه کشت بذر کینوا در مناطق مختلف کشور ، می توان مشاوره رایگان دریافت کرد؟

تاریخ کشت بذر کینوا در ایران

به‌طورکلی بذر کینوا در مناطق مختلف کشور ، در دو نوبت بهاره و پاییزه و به ‌صورت آبی و دیم کشت می شود . البته در مناطق مستعد ، کشت بذر کینوا ، در نوبت تابستان نیز انجام می پذیرد . بنابراین در برخی از مناطق امکان دو نوبت کشت بذر کینوا در ایران ، وجود دارد .

ادوات و روش کاشت

بذر کینوا به صورت دست‌پاش و مکانیزه کشت می شود . جهت کشت مکانیزه بذر کینوا ، دستگاه ردیف کار غلات استفاده می‌گردد . همچنین برای برداشت محصول کینوا ، کمباین برداشت کلزا به کار می‌رود .

بذر کینوا به‌صورت نواری ، ردیفی جوی پشته کشت می‌شود . اما با به علت این‌که؛ گیاه کینوا دارای شاخ و برگ فراوانی می باشد ، کشت آن به‌صورت کرتی مناسب نیست .

بذر کینوا

آبیاری

انواع روش‌های آبیاری برای تامین نیاز آبی بذر و گیاه کینوا مناسب است . روش آبیاری غرقابی و روش‌های آبیاری تحت فشار؛ مانند قطره‌ای ، بارانی ، نوار تیپ و  . . . برای آبیاری این گیاه استفاده می شوند .

به‌طورکلی بذر کینوا به ۵ تا ۷ نوبت آبیاری ، در مناطق مختلف کشور نیاز دارد . وجود باران‌های بهاره و پاییزه تعداد دفعات آبیاری را در ایران کاهش می دهد . قیمت بذر کینوا اصل و درجه یک را می توانید در این مجموعه استعلام نمایید.

عملکرد و برداشت

حداقل عملکرد بذر کینوا ۲ تن در هکتار است . انتخاب تاریخ کشت مناسب ، تهیه بذر کینوا اصل و شناسنامه‌دار ، کنترل علف‌های هرز ، مبارزه با آفات بیماری‌ها و کوددهی ، باعث افزایش عملکرد بذر کینوا می‌گردد .

حداکثر عملکرد بذر کینوا 5/5 تن و حتی ۶ تن در هکتار ، در مناطق مختلف ایران گزارش شده است . زمانی که گیاه کینوا رو به خشک شدن می‌رود ، زمان برداشت محصول فرارسیده است .

پس از برداشت و خشک شدن بوته‌ها ، دانه‌های کینوا ، جداسازی و سپس بوجاری می‌شوند . دانه‌های بوجاری شده ، به صورت صنعتی ، فرآوری و برای مصرف عرضه می گردند .

بذر کینوا

بهترین قیمت بذر کینوا در ایران

جهت اطلاع از قیمت بذر کینوا در ایران ، می‌توانید با مجموعه ما در ارتباط باشید . این مجموعه به‌‌عنوان بزرگ‌ترین مرکز توزیع بذر کینوا در ایران ، بذر کینوا اصل و شناسنامه‌دار را با بهترین قیمت عرضه می‌نماید .

مجموعه ما در زمینه کشت بذر کینوا در مناطق مختلف کشور و تولید محصولی با عملکرد بالا و دانه های باکیفیتف به کشاورزان عزیز مشاوره رایگان ارائه می‌دهد .

استعلام قیمت بذر کینوا در ایران

همچنین در زمینه فروش محصول کینوا ، توسعه بازار دانه و بذر کینوا و صادرات دانه کینوا ، با کشاورزان عزیز مشارکت می‌نماید .

جهت استعلام قیمت بذر کینوا در ایران ، تهیه بذر کینوا با بهترین قیمت و استفاده از سایر خدمات این مجموعه ، می‌توانید با ما در ارتباط باشید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *