فروش بذر کینوا با عملکرد بالا

خرید و فروش گیاه کینوا

فروش بذر کینوا با عملکرد بالا در کدام مرکز صورت می‌گیرد؟ برای تهیه بذر کینوا اصل و شناسنامه‌دار و با عملکرد بالا به کدام مجموعه باید مراجعه کرد؟

معرفی بذر کینوا و کشت آن

بذور کینوا مانند بذور کلزا بسیار ریز هستند. وزن هزار دانه آن‌ها 2 تا 3 گرم می‌باشد. کشت بذور کینوا باید در عمق 1 تا 2 سانتی متری خاک صورت گیرد. رعایت عمق کشت در بذور کینوا بسیار مهم است. کینوا گیاهی کم توقع است و در اکثر شرایط محیطی قادر به رشد می‌باشد.

بذور کینوا را در دو نوبت بهار و پاییز می‌توان کشت کرد. در برخی مناطق حتی در تابستان هم قابل کشت است. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید.

بذر کینوا عملکر بالا

روش‌های مختلف کشت بذر کینوا

روش‌های متفاوتی برای کشت بذر کینوا وجود دارد، از جمله روش جوی و پشته‌ای، نواری و ردیفی. کشت بذور کینوا هم به طریق سنتی و هم مکانیزه امکان پذیر است. در کشت مکانیزه فاصله ردیف 50 سانتی متر و فاصله بذرها در داخل هر ردیف 7 تا 10 سانتی متر است. برای هر هکتار زمین به میزان 8 تا 10 کیلوگرم بذر مورد نیاز است.

در کشت مکانیزه از دستگاه ردیف کار غلات استفاده می‌گردد. برای آماده سازی خاک ابتدا شخم، سپس ماخار، دیسک سنگین و سبک و کودپاشی باید انجام شود. این اقدامات باعث عملکرد بالا محصول کینوا شده و با قیمت مناسبی به فروش می رسد.

آبیاری بذور کینوا

برای آبیاری کینوا هم می‌توان از تمام روش‌های غرقابی، قطره ای و بارانی با توجه به امکانات منطقه مورد نظر استفاده کرد. تعداد دور آبیاری هم 5 تا 7 مرتبه به فاصله 10 تا 15 روز می‌باشد. در بعضی مناطق بخاطر وجود بارندگی‌های بهاره و پاییزه می‌توان از تعداد دور آبیاری کم کرد.

کینوا عملکرد بالا

تهیه و فروش بذر کینوا با عملکرد بالا

یکی از روش‌های افزایش عملکرد کینوا استفاده از بذور مناسب است. بذور مناسب یعنی بذوری که اصل و شناسنامه‌دار باشد و قوه نامیه بالایی داشته باشد. این از نکته‌های اولیه برای افزایش عملکرد می‌باشد.

زیرا اگر بذر را از مراکز مطمئن و داراری مجوز تهیه نکنیم، یعنی بذور اصل نباشد و دارای ناخالصی و بذور علف هرز بوده و نیز قوه نامیه پایینی داشته باشد، عملکرد به شدت کاهش یافته و ممکن است به صفر برسد. پس یکی از مراحل مهم برای رسیدن به عملکرد بالا در کشت کینوا انتخاب بذر مناسب می‌باشد.

کنترل علف هرز با انتخاب بذر مناسب

همانطور که گفتیم انتخاب بذر مناسب تاثیر بسیار زیادی در میزان عملکرد نهایی محصول دارد. متاسفانه یک سری از افراد سودجو اقدام به فروش بذور کینوا بدون مجوز می‌کنند. این بذور بدون مجوز و غیر استاندارد یعنی حاوی بذور علف هرز و ناخالصی هستند.

از طرفی بذور علف هرز و بذور کینوا هم شکل و اندازه هم هستند و اگر با هم مخلوط شوند نمی‌توان آن‌ها را جدا کرد. در نتیجه این نکته بسیار مهم است.

کینوا عملکرد بالا

فروش بذر کینوا با عملکرد بالا

این مجموعه با دارا بودن تمام مجوزهای لازم اقدام به فروش بذر کینوا با عملکرد بالا نموده است. جهت دریافت مشاوره رایگان در زمینه کشت بذر کینوا در مناطق مختلف کشور می‌توانید با کارشناسان آن در تماس باشید.

همکاری در فروش تضمینی بذر کینوا با عملکرد بالا

هم چنین این مرکز آماده همکاری با کشاورزان علاقمند به کشت بذر کینوا در جهت فروش تضمینی بذر کینوا می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان این مرکز در ارتباط بوده و سوالات خود را در این زمینه مطرح فرمایید.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *