کشت بذر کینوا در ایران و خرید تضمینی

بذر کینوا

کشت بذر کینوا در ایران توسط این مجموعه در سطح کلان در کشور صورت می پذیرد و خرید تضمینی به صورت کاملا رسمی زیر نظر وزارت جهاد کشاورزی انجام می شود.

بذر کینوا

کشاورزان عزیز به دنبال بذرکینوا با قیمت خوب در بازار بسیار جستجو می کنند. بعد از اینکه حجم مورد نظر خود را با قیمت مناسب تهیه کردند، بدون اینکه توجه به استانداردها و مجوزات لازم برای بذر کینوا مورد نظر و مجموعه‌ای که این بذر را در اختیار آنها قرار داده تحقیق کنند اقدام به کشت بذر به صورت عمده می کنند ، که نه تنها محصولی نخواهد داشت بلکه سرمایه ی آنها را نیز از بین خواهد برد.


لذا از کشاورزان عزیز ایرانی که قصد دارند گیاهان ارزشمندی مانند کینوا را کشت کنند، و علاقه مند هستند روی محصولات جدید کار کنند و به دنبال کشت و برنامه‌ریزی تولید انبوه هستند ،پیشنهاد می شود با کارشناسان مجرب و کادر حرفه ای و متخصص برای کشت این گیاهان مشورت کنند.

قرار داد خرید تضمینی کینوا

مجموعه پیش روی شما به صورت کاملا قانونی زیر نظر وزارت جهاد کشاورزی و وزارت بهداشت اقدام به عرضه بذر اصلاح شده کینوا کرده است. نه تنها تمامی آموزش های لازم در حوزه کاشت داشت برداشت و نظارت را به عهده گرفته است ، بلکه برای اینکه کشاورزان عزیز کمترین دغدغه در مورد فروش محصول خود و بازار مورد نیاز خود نداشته باشند ، اقدام به عقد قرارداد خرید تضمینی کینوا در سطح کشور کرده است.
این قرارداد حداقل با یک هکتار بسته می‌شود ، و محدودیتی برای افزایش سطح زیر کشت ندارد. در طی مدت قرارداد تمامی خدمات حمایتی و آموزشی را از این مجموعه می توانند دریافت کنند.

بعد از برداشت محصول این شرکت تمامی محصولات دانه کینوا تولید شده در سطح کشور را خریداری کرده ، و برای اولین بار در کشور پروسه فراوری کینوا را به طور کامل انجام داده و دانه کینوا ایرانی وارد بازار خواهد کرد.

کینوا ایرانی مزیت های بسیار ویژه ای دارد، مانند قیمت بسیار مناسب آن که باعث می شود که برای عوام مردم تفاوت قیمت بین برنج و کینوا وجود نداشته باشد، و بتواند در کنار سبد غذایی خانوار از این گیاه کینوا ارزشمند استفاده کنند.

همکاری در کشت بذر کینوا و خرید آن

همچنین این مجموعه پتانسیل همکاری با کارخانه های صنایع تبدیلی مواد غذایی را دارد. از افراد علاقه مند و مجموعه‌های علاقه مند دعوت می کنیم، در این پروژه کشوری در کنار مجموعه ما باشند .

همزمان با تولید دانه آماده به طبخ کینوا ، 30 محصول مختلف خوراکی ارزشمند وارد بازار خواهد شد که همه بدون گلوتن رژیمی دیابتی و سالم می باشد .این خود در ارتقای سلامت تغذیه مردم ایران تاثیر بسیار بالایی دارد. ازهمه فرهیختگانی که علاقه مند هستند روی گیاه کینوا به صورت تحقیقاتی تجاری کار کنند در این مجموعه دعوت به عمل می آید.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *