قیمت انواع کینوا در ایران چند است ؟

کینوا

انواع کینوا شامل کینوا سیاه، کینوا سفید و کینوا قرمز هستند. انواع محصولات کینوا به صورت بسته بندی و کیلویی برای مصرف کنندگان خانگی و جزئی عرضه می شود. قیمت انواع کینوا با توجه به عوامل مختلفی تعیین می شود. قیمت انواع کینوا در ایران چند است؟ برای اطلاع از قیمت به روز کینوا از چه طریق می توان اقدام نمود ؟ آیا می توان برای خرید کینوا از عطاری ها اقدام کرد ؟ مرکزمناسب برای خرید کینوا کدام است ؟

انواع کینوا در ایران

کینوا غله با قدمت ۵ هزار ساله است. کینوا دارای ۱۶۰ واریته و ۳ نوع اصلی  می باشد. انواع کینوا شامل کینوا قرمز، سیاه و سفید می باشد. کینوا دارای انواع محصولات گسترده می باشد. انواع محصولات کینوا شامل :

  • کینوا ایرانی
  • دانه کینوا وارداتی
  • کینوا سفید
  • دانه کینوا قرمز
  • کینوا سیاه
  • آرد کینوا
  • کینوا سه رنگ
  • پرک کینوا
  • کینوا حجیم شده می باشند.

 انواع کینوا از لحاظ ارزش تغذیه ای تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند. انواع کینوا همگی فاقد گلوتن هستند. گلوتن یک ترکیب گلیکوزیدی است که در بعضی از افراد باعث ایجاد حساسیت می شود. انواع محصولات کینوا برای افراد مبتلا به کینوا مناسب است.

قیمت کینوا فله

کینوا به صورت فله نیز به فروش می رسد. فروش کینوا فله برای مصرف کنندگان خانگی با توجه به نیاز مصرف کننده انجام می شود. کینوا فله دارای کیفیت ها و قیمت های متفاوتی است.

کینوا فله ایرانی ارزان تر از انواع وارداتی می باشد. ‌کینوا فله ایرانی و وارداتی از لحاظ کیفیتی تفاوت چندانی ندارند و کینوا وارداتی به جهت اینکه با توجه به قیمت ارز، تعیین قیمت می شود، گران تر است.

قیمت کینوا کیلویی

کینوا را به صورت کیلویی نیز می توان خریداری نمود. خرید کینوا به صورت کیلویی این امکان را برای مصرف کنندگان فراهم می کند که با توجه به مقدار مورد نیاز خود کینوا را خریداری نمایند.

در هنگام خرید کینوا کیلویی از کیفیت دانه ها و درشتی آن، اطمینان حاصل نمایید. قیمت کینوا کیلویی برای مصرف کنندگان خانگی ارزان تر از انواع بسته بندی می باشد. این تفاوت قیمت ناشی از هزینه بسته بندی است.

قیمت کینوا در فروشگاه ایلیا مارکت

کینوا در فروشگاه ایلیا مارکت به صورت ایرانی و وارداتی در حجم عمده عرضه می شود. کینوا موجود در فروشگاه ایلیا مارکت درجه یک است.

قیمت کینوا در فروشگاه ایلیا مارکت با توجه به عواملی نظیر کیفیت و کشور تولید کننده تعیین می شود. قیمت این محصول را نمی توان به صورت ثابت اعلام نمود. علاقه مندان برای اطلاع از قیمت دقیق کینوا از طریق شماره های موجود و سایت اقدام نمایند.

کینوا

قیمت کینوا سه رنگ چند است ؟

کینوا سه رنگ دارای سه رنگ اصلی کینوا می باشد. همچنین کینوا سه رنگ محصولی پرطرفدار در بین مصرف کنندگان خانگی می باشد. کینوا سه رنگ این امکان را برای مصرف کنندگان فراهم می کند که از هر سه نوع کینوا استفاده نمایند.

دانه کینوا سفید بدون طعم و مزه است. کینوا سیاه دارای طعم شیرینی می باشد و کینوا قرمز طعمی مشابه فندوق دارد. هر سه رنگ کینوا فاقد گلوتن بوده و دارای مواد مغذی ومعدنی فراوانی می باشند.

قیمت کینوا سه رنگ با توجه به آیتم های مختلفی تعیین می شود. این آیتم ها تاثیر به سزایی در قیمت کینوا سه رنگ دارند.

از جمله آیتم های تاثیر گذار بر قیمت کینوا سه رنگ می توان به کیفیت، ایرانی یا وارداتی بودن محصول، حجم خرید، نوع مصرف، نوع بسته بندی ،شرکت تولید کننده یا وارد کننده و … اشاره نمود.

قیمت هر کیلو کینوا در سال ۱۴۰۱

قیمت هر کیلو کینوا در سال ۱۴۰۱‌ متغیر بوده و دارای قیمت ثابتی نمی باشد. این قیمت با توجه به هزینه های باربری و ارز و … نوسانی است. علاقه مندان برای اطلاع از قیمت به روز هر کیلو کینوا در سال ۱۴۰۱ با مراکز فروش و عرضه کننده کینوا در ارتباط باشند.

کینوا

خرید کینوا از عطاری

کینوا در برخی از عطاری ها نیز به فروش می رسد. علاقه مندان هنگام خرید کینوا ازعطاری از فروشنده مجوز بهداشتی و سیب سلامت را بخواهید. متاسفانه در سال های اخیر با افزایش مصرف کینوا، سود جویان و متقلبان اقدام به فروش کینوا فراوری نشده می کنند.

این افراد کینوا را به صورت سمی و خام از کشاورزان خریداری می کنند و با قیمتی پایین به فروش می رسانند. عطاری ها یکی از مراکزی هستند که احتمال عرضه کینوا فراوری نشده در آن ها وجود دارد.

کینوا بهداشتی را از کجا بخریم ؟

برای خرید کینوا مراکز بهداشتی و معتبر را انتخاب کنید. مراکزی که دارای مجوز بهداشتی و سیب سلامت باشند. دارا بودن مجوز بهداشتی و سیب سلامت این اطمینان را در مصرف کننده ایجاد می کند که محصولی درجه یک و بهداشتی را خریداری نموده است.

یکی از فروشگاه های عرضه کننده کینوا و محصولات کینوا در ایران، فروشگاه ایلیا مارکت است. این مجموعه عرضه کننده کینوا و محصولات کینوا به صورت بسته بندی و کیلویی در ایران است.

این فروشگاه دارنده تمامی مجوزات بهداشتی می باشد و کینوا را به شکل فراوری شده و بهداشتی برای مصرف کنندگان عرضه می کند. علاقه مندان برای خرید کینوا بهداشتی از طریق سایت و یا شماره های موجود اقدام نمایند.

کینوا

قیمت کینوا خارجی

کینوا به صورت وارداتی نیز در کشور وجود دارد. دانه کینوا خارجی در کشور به صورت بسته بندی و کیلویی به فروش می رسد. کینوا خارجی از لحاظ ارزش تغذیه ای تفاوت چندانی با نمونه های داخلی ندارد.

کینوا خارجی گران تر از انواع تولید شده در داخل کشور است. قیمت کینوا خارجی باتوجه به قیمت ارز تعیین می شود.

از آنجایی که قیمت ارز در کشور نسبتا بالا است، کینوا خارجی نیز افزایشی و گران خواهد بود. قیمت کینوا خارجی با کینوا ایرانی برای مصرف کنندگان تفاوت چندانی نخواهد داشت.

فروشگاه انواع کینوا غیر تراریخته

 محصولات غیر تراریخته محصولاتی هستند که هیچ گونه تغییری در ژنتیک آن ها اتفاق نیفتاده است. محصولات غیر تراریخته سیکل طبیعی رشد خود را خواهند داشت و هیچ گونه ماده شیمیایی به آن افزوده نمی شود.

انواع کینوا غیر تراریخته در کشور عرضه می شوند. این محصولات در فروشگاه های زنجیره ای، فروشگاه های غذای سالم و فروشگاه اینترنتی قابل خریداری است.

برای استعلام قیمت، دریافت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان در تماس باشید.
تلفن: 09156993847 –  09919007672
ایمیل: quinoa@eliatrade.com
ایتا: 09156993847
آدرس: مشهد، پارک علم و فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *