قیمت روز بذر کینوا در ایران

خرید و فروش گیاه کینوا

جهت آگاهی از قیمت روز بذر کینوا در ایران ، می توانید با بزرگترین مرکز خرید و فروش بذر کینوا، در ارتباط باشید و از مشاوره رایگان در زمینه کشت بذر کینوا، بهره مند شوید.

کشت بذر کینوا در ایران

کشور ایران دارای اقلیم متنوعی است، و هر منطقه آن شرایط آب و هوایی خاصی دارد. جهت کشت بذر کینوا در ایران، لازم است که بر اساس منطقه زراعی مدنظر، تاریخ مناسبی برای کشت، انتخاب شود.

 جهت اطلاع زا تاریخ کشت بذر کینوا در ایران ، بر اساس منطقه زراعی خود، می توانید با ما تماس بگیرید. این مجموعه، تجربه کشت بذر کینوا در مناطق مختلف کشور را دارد. و تجربیات خود را به صورت رایگان ارائه می نماید.تاریخ کشت بر روی قیمت خرید بذر کینوا بسیار موثر است.

کشت بذر کینوا در ایران ، در دو نوبت بهاره و پاییزه انجام می شود. البته برخی از مناطق کشور، ظرفیت کشت تابستانه بذر کینوا را نیز دارند. همچنین در شرایط مستعد، بذر کینوا به صورت دیم نیز کشت می شود.قیمت خرید بذر کینوا در این مجموعه بسیار پایین است.

قیمت بذر کینوا ایران

عملکرد بذر کینوا

 برای کشت بذر کینوا در ایران و تولید محصولی با عملکرد قابل قبول، به 8 تا 10 کیلوگرم بذر برای هر هکتار، نیاز است. کشت بذر کینوا در ایران، بسته به منطقه زراعی و امکانات در دسترس، به صورت سنتی و یا مکانیزه انجام می شود.

همانطور که بیان شد، بذر کینوا،به تنش شوری و خشکی مقاوم است. و برای رشد مطلوب به 5 تا 7 نوبت آبیاری با فاصله 10 تا 15 روز، نیازمند است. البته میزان زیاد آبیاری، نیز باعث ورس و کاهش عملکرد محصول بذر کینوا می گردد. این مجموعه در ایران بذر کینوا را با قیمت مناسبی خرید و فروش می کند.

کاربرد کودهای دامی و شیمیایی جهت افزایش عملکرد بذر کینوا در ایران، بسیار مؤثر است. برای مبارزه با علف های هرز، می توان حدود یک تا دو ماه قبل از کاشت بذر کینوا، زمین مدنظر را آبیاری کرد. پس از رشد علف های هرز، از سموم رانداپ و ترفلان می توان آن ها را از بین برد.

عملکرد بذر کینوادر ایران، حداقل 2 تن  در هکتار است . و زمانی که منابع مطلوب در دسترس باشد و مدیرت زراعی مناسب اعمال شود، حداکثر 5/5 تن در هکتار، عملکرد خواهد داشت.

قیمت بذر کینوا ایران

قیمت روز بذر کینوا در ایران

در سال های اخیر، کشت بذر کینوا در ایران، به صورت موفقیت آمیز انجام می شود. کشت بذر کینوا در برخی از مناق کشور با حداکثر عملکرد همراه می باشد. همچنین روز به روز، کشت بذر کینوا در ایران و مناطق مختلف آن، افزایش می یابد.

به دنبال افزایش کشت بذر کینوا در ایران، بازار خرید و فروش بذر کینوا و تقاضا برای مصرف دانه آن، نیز رونق گرفته است. بذر های متنوع کینوا با قیمت های مختلفی در کشور، عرضه می شود. و در مواردی مشاهده شده است، افرادی اقدام به توزیع بذرهای تقلبی کینوا، می کنند.

 استفاده از این بذرهای تقلبی که دارای اختلاط ژنتیکی هستند، باعث کاهش عملکرد محصول کینوا می گردد. در موارد زیادی نیز پس از تولید محصول، تضمینی برای خرید محصول نهایی کینوا از کشاورز، وجود ندارد. در نتیجه، کشاورز مجبور به انبار کردن محصول خود شده و متضرر می گردد.

مجموعه ما با همکاری وزارت جهاد کشاورزی در جهت ترویج کشت بذر کینوا در ایران، فعالیت می کند. این مجموعه بزرگترین مرکز خرید و فروش بذر کینوا در ایران است. زمینه فعالیت این مجموعه، توزیع  بذرهای اصل و شناسنامه دار کینوا در ایران می باشد.

 همچنین پس از عقد قرارداد، محصول نهایی بذرکینوا که همان دانه کینوا است، به صورت کاملاً تضمینی از کشاورزان عزیز، خرید و فروش می شود. جهت اطلاع از قیمت روز بذر کینوا در ایران، می توانید با مجموعه ما در ارتباط باشید و از کلیه خدمات این مجموعه بهره مند شوید.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *