بازار خرید بذر کینوا ارگانیک

بذر کینوا در اصفهان

در کدام مجموعه می‌توان بازار خرید بذر کینوا ارگانیک را بررسی کرد؟ بذور کینوا ارگانیک، اصل و شناسنامه‌دار را از کجا تهیه نماییم؟ کدام مرکز نحوه‌ی کشت بذر کینوا به صورت کامل و تخصصی را آموزش می‌دهد؟

معرفی بذر کینوا

کینوا گیاهی یکساله می‌باشد که از خانواده‌ی اسفناج محسوب می‌شود. بذر کینوا را برای تولید دانه کینوا که دارای ارزش غذایی بسیار بالایی است کشت می‌کنند. این گیاه قابل کشت در اکثر مناطق کشور می‌باشد، نکته‌ی مهم در کشت بذر کینوا این است که این گیاه بسیار مقاوم به خشکی و شوری است و در مناطقی که مشکل کم آبی دارند و هم چنین ممکن است دارای شوری خاک هم باشند قابل کشت است و می‌تواند این شرایط را تحمل کند.

 بذر کینوا ارگانیک

کشت بذر کینوا

همانطور که گفتیم که کینوا گیاهی مقاوم به خشکی و شوری است و می‌توان به این گیاه به عنوان یک منبع غذایی ارزشمند و مفید برای تمامی اقشار جامعه نگاه کرد. رونق اقتصادی فوق العاده این گیاه هم تمایل به کشت بذر آن را دو چندان کرده است. برای کشت بذر کینوا از تمام روش‌های کشت جوی و پشته‌ای، ردیفی و نواری می‌توان استفاده کرد.

البته در یک سری مناطق بعضی از روش‌های کاشت بهتر جواب می‌دهد، برای اطلاع از طریقه‌ی کشت بذر کینوا در هر منطقه‌ای از کشور که هستید می‌توانید با کارشناسان این مجموعه که بزرگترین بازار کینوا ارگانیک را دارد در تماس باشید.

آبیاری، عملکرد و برداشت کینوا

آبیاری بذور کینوا باید طی 5 تا 7 نوبت در طی دوره‌ی رشد و با فاصله 10 تا 15 روز انجام شود. روش‌های مختلف آبیاری کینوا هم غرقابی، قطره‌ای، بارانی و نوارتیپ می‌باشد که با توجه به هر منطقه یک سری تفاوت‌هایی در نوع روش آبیاری وجود دارد.

میزان عملکرد کشت بذر کینوا از 2 تن در هکتار تا 5/5 تن در هکتار متغیر است که در مناطق مختلف و با مدیریت زراعی صحیح می‌تواند افزایش یابد. برداشت دانه‌های کینوا را می‌توان هم از طریق دستی و هم مکانیزه انجام داد. برداشت مکانیزه توسط دستگاه کمباین کلزا انجام می‌گیرد که باید در هنگام برداشت کینوا، تغییراتی جزئی در هد آن ایجاد کرد.

برداشت بذر کینوا ارگانیک

بازار بذر کینوا ارگانیک

امروزه توجه به تولید و مصرف محصولات ارگانیک در جهان و از جمله ایران در بین اقشار مختلف جامعه افزایش پیدا کرده است. سلامتی جامعه و محیط زیست و نیز سودآوری مناسب محصولات ارگانیک باعث شده که این محصولات طرفداران زیادی در دنیا پیدا کنند. بذر کینوا ارگانیک سالم، عاری از هرگونه آفات و بیماری و بذور علف هرز می‌باشد. دانه حاصل از کشت بذر کینوا ارگانیک هم ارزش غذایی بالایی از نظر ویتامین‌ها، پروتئین‌ها و املاح معدنی دارند.

کشت بذر کینوا ارگانیک و مزیت آن

تولید محصولات ارگانیک به این معنی می‌باشد که میتوان در طی مراحل رشدی گیاه استفاده از سموم و افت کش‌های شیمیایی را حذف کرد تا گیاه به صورت طبیعی و سالم دوره‌ی رشدی خود را کامل کند و در دسترس مردم قرار گیرد. در گیاه کینوا نیز همین گونه می‌باشد و می‌توان در تولید آن استفاد از سموم و آفت کش‌های شیمیایی را حذف کرد و با توجه به اینکه کینوا خودش یک گیاهی است که خواص فوق العاده‌ای برای سلامتی انسان دارد، کشت آن به روش ارگانیک و سالم خواص آن را دوچندان می‌کند.

کشت بذر کینوا ارگانیک

بازار خرید بذر کینوا ارگانیک

باتوجه به روند افزیشی کشت بذر کینوا در مناطق مختلف کشور، به طبع بازار خرید بذر کینوا هم رونق زیادی پیدا کرده است. جهت بررسی بازار خرید بذر کینوا ارگانیک می‌توانید با این مجموعه در تماس باشید.

انتخاب بذر اصل و شناسنامه‌دار از عوامل مهم در موفقیت کشت بذر کینوا می‌باشد. برای کشت کینوا ارگانیک به طبع نیاز به تهیه بذور کینوا ارگانیک داریم. در این مجموعه بذور کینوا ارگانیک اصل و شناسنامه‌دار نیز در اختیار کشاورزان و علاقمندان عزیز در سراسر کشور قرار می‌گیرد.

همکاری در بازار خرید بذر کینوا ارگانیک

در این مجموعه علاوه بر اینکه بذور کینوا ارگانیک اصل  و شناسنامه‌دار ارائه می‌شود، به کشاورزان گرامی در سراسر کشور که در زمینه کشت بذر کینوا فعالیت دارند نیز مشاوره رایگان می‌دهد و نیز در زمینه‌ی خرید و فروش بذر و دانه کینوا، بازار بذر کینوا ارگانیک و صادارت دانه کینوا به کشورهای دیگر همکاری می‌کند. این مجموعه جهت رفاه حال کشاورزان با انها قرارداد خرید تضمینی می بندد.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *