قیمت خرید محصولات کینوا

قیمت ارزان کینوا برای خرید

جهت اطلاع از قیمت خرید محصولات کینوا ، می توانید با بزرگترین مرکز تولید و عرضه دانه کینوا در کشور، در ارتباط باشید و در زمینه کشت و تولید محصولات کینوا، مشاوره رایگان دریافت نمایید.

انواع محصولات کینوا

کینوا گیاهی متعلق به خانواه تاج خروس است که گل آذین آن مشابه این گیاه می باشد. همچنین ظاهر گیاه کینوا مشابه علف هرز سلمک یا سلمه تره می باشد. محصولات کینوا شامل بذر کینوا، برگ ها و علوفه کینوا، دانه کینوا و آرد کینوا می باشد.

از حدود 5000 سال قبل تا الان ، مردم منطقه آند در آمریکای جنوبی، محصولات کینوا را استفاده می کنند. دانه کینوا که از مهمترین محصولات کینوا است، به علت ارزش غذایی بالا به خاویار سبز یا خاویار گیاهی معروف است.

سازمان فائو نیز در سال 2013 به معرفی  و بیان ارزش زراعی و غذایی محصولات کینوا به مردم جهان نمود. این سازمان با نامگذاری سال 2013 به نام کینوا، سایر کشورها را به تولید و مصرف محصولات کینوا نمود. برای استعلام قیمت خرید محصولات تولیدی کینوا در ایران با این مجموعه در تماس باشید.

آرد کینوا

در حال حاضر بیش از 100 کشور جهان از جمله استان های مختلف ایران، محصولات کینوا را تولید و مصرف می کنند. از دانه کینوا محصولات مختلفی تولید می شود. از جمله محصولات کینوا که فرآورده دانه و آرد کینوا هستند، موارد زیر را می توان بیان کرد.

از دانه کینوا برای غنی سازی انواع غذاها، سالاد، سوپ و انواع خورشت ها استفاده می شود. آرد کینوا برای تولید پاستا، انواع نان، غنی سازی غلات صبحانه، انواع کیک بیسکویت و فرنی به کار می رود. کاربرد دانه کینوا در انواع غذاها تغییر در طعم غذا ایجاد نمی کند، زیرا طعم اصلی آن مشابه گندم و برنج می باشد. بهترین قیمت خرید محصولات کینوا با آنالیز و استاندارد را در این مجموعه می توانید دریافت نمایید.

کینوا

ارزش غذایی محصولات کینوا

همانطور که بیان گردید، محصولات کینوا مختلف می باشد. اما در ادامه به بیان ارزش غذایی محصولات کینوا که از دانه مغذی کینوا تولید می شوند، پرداخته می شود. زیرا دانه کینوا ، مهمترین محصول کینوا است که هدف اصلی از کشت گیاه کینوا نیز، تولید همین دانه های مغذی می باشد.

محصولات تولید شده از دانه كينوا که در ادامه مختصراً محصولات کینوا نامیده می شوند، دارای ارزش غذايي بالایی هستند. محصولات کینوا، بسيار خوش‌هضم و غني از پروتئين، آهن، منيزيم، فيبر، فسفر، کلسیم، انواع ويتامين ها، آنتی اکسیدان می باشند.

محصولات کینوا ، دارای ترکیب کامل از اسید های آمینه های ضروری برای بدن انسان و دارای مقدار کمی سدیم هستند. همچنین محصولات کینوا، به دلیل وجود مقدار کم نشاسته و همچنین وجود گرانول های نشاسته ای بسیار کوچک، فاقد اثرات چاق کنندگی می باشند.

پروتئین موجود در محصولات کینوا، از نظر کمی و کیفی بهتر از غلات متداول می باشد. محصولات کینوا، جایگزین مناسبی برای پروتئین های حیوانی در رژیم غذایی افراد گیاهخوار می باشند. همچنین چون محصولات کینوا فاقد گلوتن هستند، یک رژیم غذایی مناسب برای بیماران سلیاکی، مبتلایان به اوتیسم و بیماران دیابتی هستند. با توجه به این که این مجموعه تولید کننده محصول کینوا در کشور است و انالیز و استاندار های مورد تایید را دارد علاقه مندان می توانند بهترین قیمت خرید محصولات کینوا درجه یک را در این مجموعه استعلام نمایند.

از دیگر محصولات کینوا، برگ های تازه گیاه کینوا هستند که دارای اثرات آنتی اکسیدانی زیادی می باشند. پلی فنول ها، انواعی از آنتی اکسیدان ها هستند که در جلوگیری از انواع بیماری ها از جمله سرطان و کاهش قند خون، نقش مهمی دارند. برگ های گیاه کینوا با داشتن ترکیبات فنولی نظیر گالیک اسید و کلروژنیک اسید دارای خاصیت آنتی اکسیدانی خوبی می باشد.

کینوا بدون گلوتن

قیمت خرید محصولات کینوا

جهت اطلاع از قیمت خرید محصولات کینوا می توانید با کارشناسان مجموعه ما در ارتباط باشید. این مجموعه این مجموعه دانه های مرغوب و باکیفیت کینوا که در داخل کشور تولید شده است را جمع آوری می نماید. و برای اولین بار در ایران اقدام به فرآوری دانه کینوا و عرضه انواع محصولات کینوا ، نموده است.

مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز فرآوری دانه کینوا در ایران، انواع محصولات کینوا از جمله دانه سفید، قرمز و سیاه کینوا و هچنین آرد کینوا و را در تمام نقاط کشور عرضه می کند. همچنین با توزیع بذرهای مرغوب کینوا و ارائه مشاوره رایگان، با کشاورزان عزیز مناطق مختلف کشور، در زمینه کشت بذر کینوا و تولید محصولات آن همکاری می کند.

این مجموعه آماده همکاری با رستوران ها، بیمارستان ها، انجمن های سلیاکی و… در زمینه عرضه محصولات کینوا در تناژ بالا می باشد. جهت اطلاع از قیمت خرید محصولات کینوا و برای اطلاع از کلیه خدمات این مجموعه می توانید با ما تماس بگیرید.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *