سفارش محصولات کینوا در سراسر ایران

کینوا بسته بندی

بزرگترین مرکز تولید و عرضه بذر و دانه کینوا در ایران، آماده پذیرش سفارش محصولات کینوا در سراسر ایران می باشد و در زمینه تولید و مصرف انواع محصولات کینوا، مشاوره رایگان ارائه می دهد.

معرفی دانه و گیاه کینوا

از حدود 5000 سال قبل مردم منطقه آند در آمریکای جنوبی بذر کینوا را با هدف تولید دانه کشت می کنند. از رشد بذر کینوا، گیاهی مشابه علف هرز سلمه تره تولید می شود. برگ های جوان گیاه کینوا، به عنوان سبزی تازه مشابه اسفناج مصرف می شود.

پس از رسیدگی گیاه کینوا، دانه کینوا از آن برداشت می شود. دانه کینوا در پوسته خود ماده ای سمی به نام ساپونین دارد که مصرف آن باعث همولیز گلبول های قرمز خون می گردد. بنابراین نیاز است که قبل از مصرف دانه کینوا، ساپونین آن جداسازی شود. سفارش محصولات کینوا در حجم های مختلف در این مجموعه انجام می پذیرد.

پس از فرآوری دانه کینوا، از آن برای تهیه انواع محصولات دیگر از جمله آرد کینوا استفاده می شود. دانه کینوا به صورت کته و آبکش و مخلوط با برنج طبخ شده و مصرف می شود. همچنین جهت غنی سازی انواع غذاها می توان دانه کینوا را به آن اضافه نمود.

کینوا

تنوع غذایی دانه کینوا

دانه کینوا برای تهیه انواع سوپ، سالاد، آش، آبگوشت، حلیم و انواع خورشت ها به کار می رود. آرد کینوا از دیگر محصولات کینوا است که برای تولید انواع نان، کیک، بیسکویت، غلات صبحانه و انواع پاستا و همبرگر استفاده می شود. این مجموعه انواع محصولات متنوع کینوا را سفارش می پذیرد.

از دیگر محصولات کینوا می توان به نشاسته کینوا اشاره کرد که به صورت مخلوط با آرد گندم و ذرت برای تهیه نان و بیسکویت به کار می رود. پرک کینوا یکی دیگر از محصولات کینوا است که به همراه شیر برای صبحانه مصرف می شود. همچنین مشابه دانه کینوا، به انواع آش، سوپ و حلیم اضافه می گردد.

کینوا

ارزش غذایی محصولات کینوا

محصولات کینوا، طیف وسیعی از رنگ ها که شامل 66 رنگ می شود را در برمی گیرند. طیف رنگی محصولات کینوا از سفید و کرم تا سیاه را شامل می شود. البته به طور کلی، دانه های کینوا از نظر رنگ در سه رنگ اصلی سفید، سیاه و قرمز دسته بندی می شوند. محصولات کینوا در ایران در سه رنگ سفید، قرمز و سفید- قرمز تولید می شود. انواع سفارش محصولات کینوا در این مجموعه انجام می گیرد.

محصولات کینوا غنی از مواد غذایی موردنیاز بدن انسان می باشند.. محصولات کینوا، با داشتن 9 اسیدآمینه، همه اسیدآمینه های مورد نیاز بدن انسان را دارند. اسید امینه های موجود در محصولات کینوا مشابه اسیدآمینه های موجود در پروتئین های شیر و کازئین است.

کینوا

اهمیت غذایی محصولات کینوا

همچنین اسید آمینه ضروری لیزین در محصولات کینوا به وفور یافت می شود. در حالی گندم فاقد این اسیدآمینه ضروری می باشد. بعلاوه محصولات کینوا سرشار از انواع پروتئین، ویتامین C، B2 و E، انواع املاح معدنی مفید مانند کلسیم، فیبر، آهن، پتاسیم، روی و منیزیم، مس، منگنز نیز می باشند.

میــزان پروتئیــن موجود در انواع محصولات کینوا، بــه طــور متوســط دو برابــر برنــج و گندم اســت. مقــدار اســیدهای آمینــه ضــروری موجود در انواع محصولات کینــوا، بالاتــر از میــزان مــورد نیــاز روزانــه انسان است. میــزان پروتئیــن موجود در انواع محصولات کینــوا، بــه انــدازه تخــم مــرغ و نصــف مقــدار پروتئیــن گوشــت می باشد.

در مقایســه بــا ســایر غــلات، انوع محصولات کینــوا میــزان بالایــی ریبوفلاویــن، تیامیــن دارند و میــزان اســید فولیــک آن ها 10 برابر ســایر غــلات می باشد.

دانه کینوا

سفارش محصولات کینوا در سراسر ایران

جهت سفارش انواع محصولات کینوا در سراسر ایران، می توانید با ما تماس بگیرید. مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز توزیع انواع محصولات کینوا در ایران، در استان های مختلف کشور، فعالیت می نماید.

این مجموعه انواع محصولات کینوا اعم از بذر شناسنامه دار کینوا، دانه سفید و رنگی کینوا و آرد کینوا را با کیفیت بالا، توزیع می نماید. مجموعه ما برای اولین بار در ایران، دانه کینوا را فرآوری نموده و دانه آماده به طبخ کینوا را به صورت فله در تناژ بالا و در بسته های مختلف، رد اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد.

کینوا

همکاری در سفارش محصولات کینوا در سراسر ایران

این مجموعه آماده همکاری با رستوران ها، هتل ها، بیمارستان ها، انجمن های سلیاکی و کارخانجات صنایع تبدیلی می باشد. همچنین در زمینه کشت بذر کینوا و تولید دانه کینوا، مشاوره کاملاً رایگان ارائه می دهد.

جهت سفارش محصولات کینوا در سراسر کشور و برای اطلاع از کلیه خدمات این مجموعه، می توانید با ما در ارتباط باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *