نمایندگی محصولات کینوا در کشور

قیمت فروش دانه کینوا ایلام

برای اخذ نمایندگی انواع محصولات کینوا در کشور و استان های مختلف می توانید با کارشناسان این مجموعه ارتباط گرفته و مشاوره دریافت نمایید.

تولید دانه کینوا در کشور

در سال های  اخیر بسیاری از کشاورزان ایرانی علاقه‌مند شده‌اند که محصول کینوا را کشت کنند . این مجموعه در ده سال اخیر بسیار قدم بزرگی برداشته است . در مورد کشت کینوا و توسعه کشت این محصول در کشور این مجموعه در همه استان‌های کشور بحث ترویج و توسعه کشت و کینوا را دنبال می‌کند و کشاورزان علاقمند را به کشت این محصول دعوت می‌کند.

 برای این‌که کاهش ریسک تولید کینوا در کشور اتفاق بیفتد و کشاورزان از تولید این محصول هراسی نداشته باشند این مجموعه خرید تضمینی کینوا را انجام می دهد. این مجموعه برای انواع محصولات خود نمایندگی در سراسر کشور واگذار می کند.

 این مجموعه همه محصول تولیدی کشاورزان را خریداری می‌کند و مشاوره رایگان در اختیار آن‌ها قرار می دهند. کینوا درنهایت در کارخانه فرآوری این مجموعه فرآوری شده و با بهترین دستگاه‌های فرآوری و انواع کیفیت های کینوا وارد بازار می کند. علاقه مندان به محصولات سوپر فود ها می توانند برای اطلاع از شرایط نمایندگی محصولات کینوا با کارشناسان ارتباط بگیرند.

دانه کینوا

انواع محصولات کینوا در کشور

محصولات کینوا در داخل کشور به صورت فرآورده‌هایی زیر عرضه می شود که می توانید برای نمایندگی اقدام نمایید.

 دانه های خام کینوا

آرد کینوا

سویق کینوا

 ماسک کینوا

پرک کینوا

کینوا حجیم شده

در بازار ایران عرضه می شود. بخش تحقیق و توسعه این شرکت در راستای افزایش و گسترش دامنه محصولات کینوا  فعالیت‌های ارزنده‌ای در طول این سال‌ها داشته است .

محصولات کینوا را به طور عمده در ایران به صورت دانه و آرد استفاده می کنند. دانه کینوا در بسیاری از انواع محصولات غذایی استفاده می‌شود و می‌توان با آن انواع دسر سوپ سالاد و تهیه کرد. کینوا هیچ  ممنوعیت مصرفی ندارد . اخد نمایندگی برای انواع محصولات درجه یک کینوا در کشور در این مجموعه امکان پذیر است.

آرد کینوا بیشتر برای مصارف قنادی و شیرینی‌پزی مورداستفاده قرار می‌گیرد. این محصولات در این مجموعه هم به صورت عمده در تناژ های بالا و هم به صورت خرده‌فروشی در بسته‌بندی‌های یک کیلویی به بالا عرضه می‌شود.

آرد کینوا

نمایندگی انواع محصولات غذایی کینوا در کشور

صنف‌های مختلفی در ایران کینوا مورداستفاده قرار می دهند و می توانند برای اخذ نمایندگی محصولات کینوا اقدام نمایند . هتل‌ها برای طبخ غذاهای مختلف و مسافرینی که به آن‌ها رجوع می کنند می توانند کینوا را مورداستفاده قرار دهند .

باشگاه های بدنسازی و فروشگاه‌های آنلاین و هایپر مارکت های ارگانیک و محصولات سالم در تمامی کشور می‌توانند این محصول را در سبد لیست محصولات خود قرار دهند.

 همچنین بیمارستان‌ها برای افراد سلیاک و دیابت می‌توانند ازین محصول استفاده کنند. کارخانجات صنایع تبدیلی برای تولید محصولات فراسودمند و تولید محصولات ارگانیک فری گلوتن و دیابتی می‌توانند از کینوا استفاده کنند.

 این مجموعه می‌تواند در همه حجم‌های تناژ های بسیار بالا و به صورت خرده‌فروشی این محصول را در استان‌های مختلف توزیع کند .

افرادی که علاقه‌مند به بحث نمایندگی هستند و خواستار نمایندگی برای شهر و استان خود هستند، می‌توانند با این مجموعه ارتباط گرفته و شرایط خود و ظرفیت خود را بیان کنند.  کارشناسان این شرکت به افراد متقاضی نمایندگی مشاوره تخصصی در زمینه خود محصولات کینوا و بازار آن می دهند.

درصورتی که افراد متقاضی نمایندگی شرایط لازم را برای نمایندگی داشتند و شرکت نیز شرایط مورد انتظار آن‌ها را برآورده کرد می‌توانند در طی قرارداد نمایندگی با در اختیار گذاشتن تضامینی معتبر عقد قرار داد نموده و نمایندگی در شهر و استان خود را اخذ کنند.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *