مرکز فروش دانه کینوا لاغری

کینوا

بزرگترین مرکز فروش دانه کینوا در کشور چه محصولاتی عرضه می نماید؟ چرا دانه کینوا برای رژیم لاغری مناسب است؟ از کدام مرکز می توان دانه کینوا باکیفیت را به صورت عمده و بسته بندی تهیه نمود؟

بهترین مرکز فروش دانه کینوا لاغری

جهت تهیه دانه کینوا با کیفیت و قیمت مناسب ، می توانید با این کارشناسان این مرکز در تماس باشید . این مرکز به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا در کشور ، در کلیه استان‌ها فعالیت دارد .

مجموعه ما دانه کینوا تولید شده در داخل کشور را از بهترین مزارع تهیه نموده و پس از بوجاری و حذف مواد زائد ، علف‌های هرز و بقایای گیاهی آن را فرآوری می نماید .

طی فرایند فرآوری دانه کینوا ، که در کارخانه فرآوری دانه کینوا انجام می‌شود ، ساپونین از پوسته این دانه جداسازی می‌شود . دانه کینوا پس از فرآوری ، آماده طبخ است و به صورت بسته بندی در کلیه استان ها عرضه می‌شود .

کینوا

عرضه انواع دانه کینوا

مجموعه ما بهترین و با کیفیت ترین دانه کینوا را با قیمت بسیار مناسب ، در کلیه استان ها عرضه می‌کند . این مجموعه دانه کینوا سفید و رنگی را به صورت بسته بندی و عمده در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد .

همچنین در این مرکز از دانه کینوا ، آرد کینوا نیز تهیه می‌شود . آرد کینوا نیز به صورت عمده و خرده فروشی در کلیه استان ها توزیع می گردد . در صورتی که تمایل به تهیه دانه کینوا با کیفیت بالا ، دانه‌های درشت با رنگ روشن و طعم مطلوب هستید ، می توانید با بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا برای مصارف رژیم های لاغری در کشور در ارتباط باشید .

کینوا

دانه کینوا جایگزین مناسب برنج برای رژیم لاغری

ارزش غذایی بالای دانه کینوا ، باعث شده تا مصرف آن در مناطق مختلف جهان ، از جمله ایران مورد توجه قرار بگیرد . دانه کینوا ، سرشار از پروتئین است و تمام اسید آمینه های ضروری برای انسان را در بر دارد .

همچنین حاوی امگا ۳ ، خواص آنتی اکسیدانی ، ویتامین E و B و املاح معدنی بسیار مفید می‌باشد . از ویژگی‌های مهم دانه کینوا این است که ، فیبر بسیار زیادی دارد . وجود فیبر زیاد در دانه کینوا باعث می‌شود که غذای مناسب برای رژیم‌های لاغری محسوب شود .

مصرف دانه کینوا به عنوان غذایی خوشمزه و سبک و با فیبر بالا ، باعث سیری زودرس شده و از پرخوری جلوگیری می‌کند . همچنین گرانول های نشاسته دانه کینوا بسیار ریز هستند و هضم آنها سریع بوده و به صورت چربی ذخیره نمی گردند . سفارش فروش دانه کینوا برای انواع رژیم های لاغری را می توانید از تنها مرجع معتبر عرضه کینوا فراوری شده در کشور انجام دهید.

به علاوه مصرف دانه کینوا ، علاوه بر کاهش وزن ، جایگزین مناسب در برای برنج در رژیم لاغری محسوب می‌شود . زیرا نه تنها ارزش غذایی بالایی دارد ، بلکه بر خلاف برنج هیچ اثر چاق کنندگی ندارد .

بنابر این اگر در رژیم لاغری خود به دنبال غذایی بسیار مناسب با ارزش غذایی بالا هستید ، می توانید دانه کینوا را انتخاب نمایید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *