پخش کینوا برای بارداری

کینوا

در این مجموعه پخش کینوا برای بارداری با مجوزات مربوطه و برای اولین بار در کل کشور انجام می‌ شود. فروشگاه های کل کشور و مراکز پخش مواد غذایی می توانند با کارشناسان این مجموعه در خصوص سفارشات خود در تماس بوده و از مشاوره رایگان در خصوص این محصول بهره مند گردند.

کینوا چه خواصی دارد

 کینوا به عنوان یک گیاه ارزشمند اخیرا در کشور سطح کشت زیادی به آن اختصاص یافته و مصرف آن نیز افزایش چشمگیر داشته است. اما محققان خواص بیشماری از آن را مطالعه و بررسی کرده اند. این گیاه هم خانواده ی اسفناج می باشد. دانه های کینوا دارای گرانول های نشاسته ای کوچک و زود هضم می باشد و فرد را دچار چاقی نمی کند. مادرانی که دوران بارداری را تجربه می کنند، برای تنوع غذایی، می توانند استفاده روزانه از کینوا را در برنامه ی روزانه خود داشته باشند.

دانه کینوا میزان فیبر بسیار مناسبی دارد که در هضم بهتر غذا کمک کرده و فرد را به مدت طولانی تری سیر نگه می دارد، کینوا سرشار از ویتامین های گروه B و E، املاح معدنی مانند آهن، روی، کلسیم، منیزیوم و پتاسیم و هم چنین آنتی اکسیدان است که بدن را در برابر بیماریها ایمن می‌کند. پروتئین موجود در کینوا بالاست و تمام اسید آمینه های ضروری بدن را دارا می باشد.

کینوا

کینوا چرا برای زنان باردار مفید است

 زنان باردار باید یک تغذیه‌ی خیلی سالم و سبک داشته باشند، یعنی در عین حال که مواد غذایی لازم را باید برای بدن خود و رشد جنین تامین بکنند آن مواد غذایی باید سبک بوده و هضم آسانی داشته باشد. با توجه به اینکه سیستم ایمنی بدن در زنان باردار پایین می آید، مصرف غذاهای طبیعی و بدون مواد شیمیایی و سرشار از آنتی اکسیدان حتما در این مدت توصیه می گردد.

یک سری از زنان باردار در دوران بارداری خود قرص‌های شیمیایی تقویتی مثل قرص آهن مصرف می‌کنند که ممکن است با مصرف قرص آهن دچار یبوست شده و مشکل ساز شود. اما دانه کینوا سرشار از آهن می باشد و زنان باردار می توانند به جای مصرف قرص آهن از کینوا در وعده‌ی روزانه خود استفاده کرده و نیاز به آهن در بدن و جنین شان را تامین کنند. علاوه بر اینکه کینوا منبع آهن است، با داشتن فیبر بسیار مناسب هم می تواند از ابتلا به یبوست جلوگیری کند. دانه کینوا به شدت برای دوران بارداری توصیه می شود.

کینوا برای بارداری
کینوا برای بارداری

فولات یک نوع ویتامین B مهم برای شکل گیری DNA می باشد و این ویتامین در زنان باردار برای جلوگیری از بروز نقص لوله عصبی در نوزادان خود باید به مقدار لازم مصرف شود. کینوا به عنوان ماده غذایی‌ که سرشار از فولات است، می‌تواند بخش مهمی از فولات روزانه فرد را تامین کند.

زنان باردار با مصرف کینوا در طی دوران بارداری خود، منبعی غنی از ویتامین ها، پروتئین، آنتی اکسیدان، فیبر و املاح معدنی را برای تغذیه خود و جنین شان مهیا می‌کنند.

پخش و عرضه کینوا برای بارداری

این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز تولید و پخش دانه کینوا در سطح کشور، بهترین و با کیفیت ترین دانه‌ های کینوا با طعم مطلوب، تمیز و بدون تلخی را تولید، فرآوری می کند. همچنین در مراکز پخش و فروشگاه ها عرضه می‌کند و افرادی که علاقمند به مصرف کینوا هستند و هم چنین مادران بارداری که بارداری را تجربه می کنند، می توانند به راحتی و با یک تماس محصول مورد نظر خود را سفارش دهند. امکان ارسال برای کلیه ی استان های کشور وجود دارد.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *