تولید بهترین کینوا برای کودک

کینوا برای کودک

این مجموعه تولید بهترین کینوا برای کودک را انجام می دهد. کینوا تولید شده در این شرکت نیاز به شستشو ندارد و استاندارد های کیفی لازم را در تولید بهترین کینوا به عمل می آورند و در سراسر کشور عرضه می شود.

خاویار گیاهی کینوا

 گیاه کینوا از هزاران سال قبل کشت می شده و دانه آن به عنوان یک منبع غذایی مهم مورد استفاده قرار می گرفته است. کینوا ابتدا در کشورهای آمریکای جنوبی مانند بولیوی، پرو،شیلی و اکوادور کشت می شده است. اما در قرن اخیر می توان گفت که در اکثر کشورهای دنیا کشت آن رونق گرفته است. در کشور خودمان نیز در حال حاضر در اکثر شهرها کینوا کشت می شود. در واقع به دلیل به اینکه کینوا در مناطق کم آب هم قابلیت رشد دارد، جهت بیابان زدایی می توان از آن استفاده کرد.

دانه کینوا

دانه کینوا برای کودک

 با توجه به اهمیت تغذیه در کودکان برای رشد مناسب و قابل قبول، کینوا می تواند یک منبع غذایی مناسبی برای کودکان و تولید انرژی کافی در آن ها باشد. ویتامین ها از منابع اصلی رشد بخصوص در کودکان می باشند که خوشبختانه کینوا ویتامین های لازم برای رشد و نمو کودکان را در خود دارد. ویتامین های موجود در کینوا A، B و E می باشد. تولید کینوا برای کودک با دستور پخت های ویژه در این مجموعه انجام و با بالاترین کیفیت عرضه می شود.

 با توجه به اینکه کودکان در سن رشد هستند و نیاز به یک برنامه غذایی سالم و در عین حال مقوی و سرشار از ویتامین دارند کینوا گزینه خوبی برای مصرف روزانه کودکانمان است. برای مثال ویتامین A بر روی رشد و نمو تاثیر دارد و برای کودکان جزء ضروریات حیاتی است و بر روی بینایی و عملکرد بهتر مکانیسم های بدن تاثیر فوق العاده ای دارد و موجب فعالیت و نشاط می شود.

ویتامین B نیز به بهبود عملکرد سیستم عصبی و رفع کم خونی و جذب بهتر مواد غذایی و در نتیجه بهبود رشد در کودکان کمک می کند. علاوه بر وجود ویتامین های لازم در کینوا ، میتوان به وجود املاح معدنی مناسب در کینوا خبر داد، کینوا سرشار از کلسیم می باشد. با توجه به رشد و شکل گیری استخوان ها در کودکان، آن ها نیاز به دریافت مقدار مناسبی کلسیم روزانه در بدن دارند و این میزان کلسیم در کینوا بالاست و کودکان می توانند از آن به طور روزانه استفاده نمایند.

آرد کینوا

تولید دانه کینوا برای کودک در ایران

 با توجه به این بعضی کودکان در معرض چاقی بیش از حد و به خطر افتادن سلامیتشان هستند، کینوا یک جایگزین عالی برای برنج است. به دلیل اینکه کینوا سرشار از فیبر است و قند موجود در آن به آرامی آزاد می شود در نتیجه باعث تولید چربی و اضافه وزن نمی شود. اما مصرف روزانه و بدون برنامه برنج به دلیل اینکه فیبر کمی دارد و هم چنین قند موجود در آن به صورت چربی ذخیره می شود می تواند باعث چاقی و بیماری های نظیر دیابت شود.

بهترین نوع کینوا تولید شده برای کودک در کشور را می توانید در مجموعه ما با اطمینان کامل برای کودکان دلبندتان خریدداری نمایید، زیرا با توجه به وجود سنگ ریزه های خیلی ریز و آشغال و مقداری دانه های علف هرز که باعث کاهش کیفیت دانه کینوا می شود در یک سری کینوا هایی که در به طور غیر مجاز در کشور تولید می شوند وجود دارند و در صورت مصرف ناآگاهانه از این محصولاتی که غیر مجاز تولید می شوند مشکلاتی برای کودک به وجود می آید، این مجموعه کینوا را با بهترین کیفیت و به صورت تمیز و شسته شده و بسته بندی مناسب تولید و عرضه می نماید و  در اختیار خانواده ها و مردم قرار می دهد، و شما والدین گرامی می توانید با خیال راحت برای تغذیه کودکتان از آنها استفاده نمایید.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *