عرضه و توزیع کینوا برای سلیاک

کینوا

بزرگترین مرکز تولید ، عرضه و توزیع کینوا در کشور ، عرضه کینوا را که فاقد گلوتن است ، برای افراد مبتلا به سلیاک همراه با خدمات ویژه ای انجام می دهد .

عرضه و توزیع کینوا برای مبتلایان به سلیاک

این مجموعه کینوا را که ماده ای بدون گلوتن است ، داخل کشور تولید کرده و به صورت خرد و عمده در کلیه استان های کشور ، عرضه و توزیع می نماید . کینوا زیر نظر کارشناسان این مجموعه در مناطق مختلف کشور ، تولید و برای مبتلایان به سلیاک عرضه و توزیع می شود . و پس از خریداری دانه های باکیفیت کینوا ، در کارخانه فرآوری می شود .

این مجموعه برای اولین بار در کشور ، به صورت مکانیزه و در کارخانه صنعتی ، ساپونین موجود در پوسته کینوا را حذف کرده و کینوا را فرآوری می نماید . کینوا فرآوری شده که فاقد گلوتن بوده و برای مصرف آماده می باشد ، بسته بندی می گردد .

انجمن های سلیاک و دیابت ، کارخانجات صنایع تبدیلی ، عطاری ها ، هایپرمارکت ها و مراکز عرضه محصولات سالم و گلوتن فری ، در صورت تمایل به تهیه کینوا به صورت عمده و در تناژ بالا ، می توانند با کارشناسان ما در ارتباط باشند . این مجموعه خدمات ویژه ای برای این عزیزان ، مخصوصا افراد مبتلا به سلیاک رد نظر گرفته است .

کینوا

سلیاک چیست؟

سلیاک نوعی بیماری ژنتیکی و خود ایمنی است که دستگاه گوارش افراد مبتلا به آن ، نسبت به گلوتن بسیار حساس است . در این بیماران تماس با گلوتن ، باعث واکنش التهابی سلول های پوششی روده و کاهش جذب کالری و مواد غذایی می شود . عرضه و توزیع کینوا درجه یک با آنالیز کامل در این مجموعه انجام می شود.

شکل دیگر این بیماری که سلیاک خاموش نام دارد که ممکن است ، تا سال ها علائم خاصی در افراد مبتلا به این نوع سلیاک مشاهده نشود . فقط کم خونی و خواب آلودگی بدون شکایت از علائم روده ای وجود دارد که به تدریج شخص را به سمت سوء تغذیه پیش می برد .

در حال حاضر داروی خاصی برای درمان این نوع بیماری وجود ندارد ، بلکه یک رژیم غذایی فاقد گلوتن بهترین گزینه برای کنترل این بیماری و بهبود دستگاه گوارش این افراد می باشد . دانه کینوا نه تنها فاقد گلوتن است بلکه سرشار از مواد غذایی و املاح معدنی می باشد .

کینوا

کینوا غذایی مناسب برای سلیاک

کینوا به علت نداشتن گلوتن و دارا بودن مواد غذایی بسیار مفید ، غذایی مناسب برای افراد مبتلا به سلیاک و جایگزینی مطلوب برای غلات گلوتن دار می باشد .

کینوا علاوه بر فقدان گلوتن ، دارای ارزش غذایی بالا و سرشار از مواد مغذی است . این دانه های ریز ، به صورت کته و آبکش مشابه برنج طبخ می شود و یا به انواع غذاهای آبکی ، پیتزا ، پاستا ، انواع سالاد ، کتلت و . . . اضافه می گردد . عرضه و توزیع کینوا با کیفیت عالی برای انجمن های سلیاک و دیابت در این شرکت انجام می شود.

کینوا سرشار از املاح معدنی مفید مانند کلسیم ، منیزیم ، آهن ، فیبر ، منگنز و روی است . و از نظر این املاح از برنج و ذرت غنی تر می باشد . کینوا دارای ویتامین های A ، E و B است و منبعی مناسب برای تامین امگا 9 و امگا 6 محسوب می گردد . البته این دانه حاوی امگا 3 نیز می باشد .

کینوا خواص آنتی اکسیدانی مناسبی دارد و به علت داشتن فیبر زیاد و وجود گرانول های نشاسته ای کوچک ، فاقد اثرات چاق کنندگی است و از پرخوری نیز جلوگیری می نماید . این ماده غذایی ، برای تمام گروه های سنی ، مخصوصاً افراد مبتلا به سلیاک مناسب است .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *