خرید و فروش محصولات کینوا

صبحانه با آرد جو دوسر

بزرگترین مرکز تولید و فرآوری دانه کینوا در ایران، علاوه بر خرید و فروش محصولات کینوا در استان های مختلف کشور، در زمینه تولید و مصرف محصولات کینوا، مشاوره رایگان ارائه می نماید.

معرفی محصولات کینوا

محصولات کینوا بومی منطقه آند در جنوب آمریکا می باشند. مردم این مناطق از هزاران سال قبل گیاه کینوا را مورد کشت و کار قرار داده اند. و از محصولات کینوا با اهداف مختلف استفاده می کنند. برگ های تازه گیاه کینوا را به عنوان سبزی تازه به کار می برند. و از علوفه آن برای تغذیه دام استفاده می نمایند.

از مهمترین محصولات گیاه کینوا، دانه کینوا است که برای تولید محصولات مختلفی به کار می رود. آرد کینوا نیز از دیگر محصولات کینوا است که کاربرد های تغذیه ای مختلفی دارد. در این مطلب به بررسی دانه و آرد کینوا که مهمترین محصولات کینوا هستند، پرداخته می شود. خرید و فروش انواع محصولات کینوا در ایران رو به افزایش است.

سازمان فائو با همکاری سازمان ملل، سال 2013 را به نام سال کینوا نامگذاری کرد. و سایر کشورها را به تولید و مصرف محصولات کینوا توصیه نمود. در حال حاضر بیش از 100 کشور در جهان، به تولید محصولات کینوا پرداخته اند. و خانواده های زیادی در جهان، مصرف محصولات کینوا را در برنامه غذایی خود قرار داده اند.

بذر کینوا

کاربرد محصولات کینوا

دانه های سفید، قرمز و سفید کینوا از انواع محصولات کینوا است که در موارد مختلفی کاربرد دارند. دانه کینوا شبه غله ای است که طعم آن مشابه برنج، ذرت و گندم می باشد. دانه کینوا قرمز و سیاه طعم خاص‌تری در غذاها ایجاد می‌کنند.

افرادی که تمایل به ایجاد تغییر در طعم غذا ندارند، می توانند از دانه کینوا سفید استفاده نمایند. تا علاوه بر استفاده از ارزش غذایی آن، طعم غذا های آنها تغییر نکند. دانه کینوا سفید به روش پخته، کته، آبکش، سرخ کرده و تازه خوری و در انواع سوپ ها، دسرها و خورشت ها غذاهای ایرانی استفاده می شود. برای خرید و فروش انواع محصولات کینوا می توانید با این مجموعه در ارتباط باشید.

دانه کینوا قرمز برای غنی سازی و زیباتر شدن سالاد مورد استفاده قرار می گیرد. و دانه کینوا سیاه که طعم تندتری نسبت به دو نوع قبلی دارد، برای تهیه انواع شیک ها به کار می رود. از دیگر محصولات کینوا، آرد کینوا می باشد که برای غنی سازی انواع نان، شیرینی، انواع بیسکویت، غلات صبحانه و فرنی به کار می رود. آرد کینوا را میتوان در شیر حل کرد و مصرف نمود. همچنین مشابه کنجد به همراه پنیر استفاده می شود.

کینوا

خرید و فروش محصولات کینوا

همانطور که بیان گردید، سازمان فائو با پیشنهاد کشورهای تولید کننده کینوا و همکاری سازمان ملل، سال 2013 را به نام سال کینوا نامگذاری نمود. از آن پس تولید و مصرف محصولات کینوا در کشورهای مختلف جهان، افزایش محسوسی یافت.

همچنین در سال های اخیر، تولید و مصرف محصولات کینوا در ایران نیز روند افزایشی داشته است. به دنبال آن بازار خرید و فروش محصولات کینوا در ایران نیز رونق یافته است. این مجموعه در جهت ترویج کشت بذر و تولید محصولات کینوا در استان های مختلف کشور فعالیت می نماید. و با ارائه مشاوره رایگان در جهت تولید دانه های مرغوب کینوا، با کشاورزان عزیز همکاری می نماید.

دانه کینوا

همکاری در خرید فروش محصولات کینوا

مجموعه ما پس از خرید تضمینی دانه های مرغوب کینوا، برای اولین بار در ایران، اقدام به فرآوری دانه کینوا و تولید آرد کینوا نموده است. این مجموعه به عنوان بزرگترین تولید کننده و عرضه کننده محصولات کینوا در ایران، دانه و آرد کینوا را به صورت عمده در تناژ بالا و در بسته های مختلف توزیع می نماید.

همچنین در زمینه کشت بذر کینوا و تولید دانه کینوا نیز مشاوره رایگان ارائه می نماید. برای خرید و فروش محصولات کینوا در ایران، استفاده از مشاوره کشت بذر کینوا به صورت رایگان و استفاده از کلیه خدمات شرکت می توانید با ما در ارتباط باشید.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *