قیمت فروش بذر کینوا در کردستان

کشت بذر کینوا

بزرگترین مرکز خرید و فروش بذر کینوا در ایران، علاوه بر ارائه مشاوره رایگان در زمینه کشت بذر کینوا در کردستان ، قیمت فروش بذر کینوا را در اختیار کشاورزان عزیز قرار می‌دهد و محصول کینوا را به صورت کاملا تضمینی خریداری می نماید.

معرفی بذر کینوا

بذر کینوا متعلق به خانواده تاج خروس و بومی آمریکای جنوبی می باشد. کشت بذر کینوا در سال های اخیر در بیش از ۱۰۰ کشور جهان، از جمله مناطق مختلف ایران مورد توجه قرار گرفته است. بذر کینوا که به تیره اسفناج تعلق دارد، دارای وزن هزار دانه بین ۲ تا ۳ گرم میباشد. و جزو گیاهان بذر ریز دسته بندی می شود.

طول دوره رشد بذر کینوا کوتاه‌مدت است و گیاهی زودرس محسوب می‌شود. همچنین بذر کینوا به خشکی و شوری مقاومت بالایی دارد و نیاز آبی آن نیز کم می باشد. سودآوری حاصل از کشت بذر کینوا بیش از دو برابر گندم و برخی از غلات است.

به همین دلیل کشت بذر کینوا به عنوان جایگزین مناسب، برای گیاهان با مصرف آب زیاد توصیه می شود. هدف اصلی از کشت بذر کینوا، تولید دانه کینوا است که ارزش غذایی زیادی دارد.

دانه کینوا که خاویار سبز معروف است، سرشار از پروتئین، آنتی اکسیدان، املاح معدنی مفید و ویتامین‌های ب و ای می باشد.همچنین دانه کینوا تنها دانه گیاهی است، که همه اسید آمینه های ضروری برای انسان را دارا می باشد. دانه کینوا برای تهیه انواع غذاها و آرد کینوا و همچنین مصارف صنعتی استفاده می‌شود.علاقه مندان جهت اطلاع از قیمت فروش کینوا در کردستان و دیگر نقاط کشور می توانند با این مجموعه تماس بگیرند.

کینوا

کشت بذر کینوا در کردستان

همانطور که بیان گردید، در سال‌های اخیر کشت بذر کینوا در مناطق مختلف ایران، مورد توجه قرار گرفته است. مقاومت بالا به خشکی و شوری، طول دوره رشد کوتاه، آبیاری کم و سودآوری بالا از مزایای کشت بذر کینوا می باشد. قیمت فروش محصول کینوا در کردستان و سایر شهر ها به گونه ای است که همه ی اقشار جامعه بتوانند استفاده کنند و کشاورزان نیز سود اوری خوبی داشته باشند.

استان کردستان از جمله مناطقی است که بذر کینوا در آن کشت می شود. شهرهای سقز، کامیاران، سراب، دهگلان و قروه از جمله مناطقی استان است که با همکاری مجموعه ما بذر کینوا را کشت می کنند. استان کردستان اقلیم بسیار خاصی دارد و در این استان مناطق بسیار سردسیر و همینطور مناطق معتدل وجود دارد.

کینوا

تاریخ کاشت بذر کینوا در کردستان

بنابراین تاریخ کشت بذر کینوا بسته به منطقه زراعی متفاوت است. جهت اطلاع از تاریخ دقیق کشت بذر کینوا در کردستان، می توانید از مشاوره رایگان مجموعه ما استفاده نمایید. کارشناسان مجموعه ما تجربه کشت بذر کینوا در مناطق مختلف این استان را دارند.

برای کشت بذر کینوا، می توان به روش دست پاش و مکانیزه اقدام نمود. کشت مکانیزه بذر کینوا، با استفاده از ردیف کار غلات و برداشت آن با استفاده از کمباین برداشت کلزا انجام می شود. البته لازم است که تغییرات جزئی در هد برداشت اعمال شود.

کینوا

انواع کشت بذر کینوا در کردستان

در صورتی که ماشین آلات مکانیکی در دسترس نیست، می توان به روش دستی بذر کینوا را کشت نمود و برداشت کرد. امکان کشت بذر کینوا به صورت دیم نیز در استان کردستان وجود دارد که در این زمینه نیز می تواند از مجموعه ما مشاوره رایگان دریافت نمایید. قیمت فروش کینوا در کردستان به شدت به کیفیت محصول وابسته است.

محصول تولید شده کینوا در این استان ، دارای وزن هزار دانه بالا، دانه های درشت و سفید می باشد که برای صادرات بسیار مناسب است. در منطقه ای مانند سقز که بسیار سرد است، فقط کشت بهاره انجام می شود. اما در مناطقی مانند قروه، دهگلان و سراب که دمای معتدل تری دارن، امکان کشت بهاره و پاییزه وجود دارد.

با توجه به خاک مرغوب در استان کردستان، و ماده آلی خوبی که دارد، عملکرد بالایی از محصول کینوا در این منطقه به دست می‌آید. به راحتی 5/2 تا 5 تن و حتی 6 تن محصول بذر کینوا در کردستان، برداشت می شود.

بذر کینوا

قیمت فروش بذر کینوا در کردستان

سازمان فائو سال 2013 را سال بین المللی کینوا نامگذاری کرد. وسایر کشورها را به کشت بذر کینوا ترغیب نمود. کشور ایران نیز در سال های اخیر، بذر کینوا را کشت می نماید. استان های مختلف از جمله کردستان نیز با کشت بذر کینوا، محصولی با عملکرد مطلوب تولید کرده اند.

همزمان با افزایش کشت بذر کینوا، خرید وفروش بذر کینوا نیز روند افزایشی داشته است. خرید و فروش بذر کینوا در استان های مختلف کشور، با قیمت های متفاوتی صورت می پذیرد. برای اطلاع از قیمت فروش بذر کینوا در کردستان می توانید با ما در ارتباط باشید.

بذر کینوا

همکاری در قیمت فروش کینوا کردستان

مجموعه ما با همکاری وزارت جهاد کشاورزی در جهت ترویج کشت بذر کینوا در ایران فعالیت می نماید. این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز خرید وفروش بذر کینوا در ایران، بذرهای اصل و شناسنامه دار کینوا، عرضه می نماید.

همچنین در زمینه کاشت، داشت و برداشت بذر کینوا در کردستان، مشاوره ارائه می نماید. تمام خدمات مشاوره ای این مجموعه در زمینه کشت بذر کینوا در کردستان و سایر استان ها، به صورت کاملاً رایگان، ارائه می شود.

همچنین این مجموعه، پس از عقد قرارداد، خرید و فروش بذر کینوای تولید شده توسط کشاورز را به صورت کاملاً تضمینی انجام می دهد. برای اطلاع از کلیه خدمات این مجموعه، می توانید با ما تماس بگیرید.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *