پخش خاویار گیاهی کینوا بسته بندی

خرید کینوا در بوشهر

اولین و بزرگترین مرکز پخش خاویار گیاهی کینوا بسته بندی در کشور، کینوا را با بالاترین کیفیت تولید کرده و بصورت بسته بندی در اختیار مشتریان گرامی قرار می‌دهد. برای تهیه دانه کینوا بسته بندی با بهترین کیفیت می‌توانید با این مجموعه در تماس باشید.

دانه کینوا خاویار گیاهی

دانه کینوا یک شبه غله حاوی مغذی بسیار ارزشمندی است که اخیرا کشت آن در کشور ایران پیشرفت‌های زیادی داشته است. کینوا ارزش غذایی بالایی دارد، موادی همچون املاح معدنی مانند کلسیم، منیزیوم، روی، آهن، فسفر، پتاسیم، سلنیوم و…، ویتامین‌های گروه B و E، اسید‌های چرب امگا 3 و امگا 6، فیبر و اسید‌های آمینه ضروری بدن همگی در دانه شگفت انگیز کینوا وجود دارند.

نام دیگر دانه کینوا مغذی خاویار گیاهی یا مولتی ویتامین گیاهی است که در این مجموعه بسته بندی می شود.

کینوا خاویار

کینوا سرشار از ویتامین B و E

ویتامین‌های گروه B و E در دانه کینوا وجود دارد که ویتامین B باعث پیشگیری از آب مروارید چشم و سفید شدن مو می‌گردد و ریبوفلاوین که یک نوع از انواع ویتامین‌های B می‌باشد باعث شفاف شدن و جوان شدن سلول‌های پوست می‌شود.

ویتامین E هم در بهبود بینایی و تقویت پوست و مو نقش موثری دارد و به عنوان یک آنتی اکسیدان طبیعی در بدن عمل می‌کند و بدن را در مقابل بیماری‌ها محافظت می‌کند و در تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار موثر است. دانه کینوا خاویار گیاهی است که بسته بندی های آن توسط این مجموعه عرضه میگردد.

کینوا مناسب برای افراد دیابتی و سلیاکی

دانه کینوا برای تمام افراد در سنین مختلف از کودکان تا سالمندان مفید است و محدودیت مصرف ندارد. افراد دیابتی و سلیاکی از جمله افرادی هستند که دانه کینوا برای آن‌ها بسیار مفید و مغذی است. کینوا با شاخص گلیسمی پایین آن و هم چنین دارا بودن فیبر مناسب در پیشگیری و درمان دیابت بسیار تاثیر گذار است.

افرادی که بیماری سلیاک دارند و نمی‌توانند غلات گلوتن دار مانند گندم و جو را مصرف کنند، استفاده از دانه کینوا که فاقد گلوتن است و ارزش غذایی بالایی دارد برای اینگونه افراد بسیار مفید است. دانه کینوا خاویار گیاهی است که توسط این مجموعه بسته بندی شده و پخش می گردد.

کینوا خاویار

تولید دانه کینوا با بهترین کیفیت

این مرکز که اولین مجموعه تولید دانه کینوا در کشور می‌باشد، در طی تولید و بسته بندی این دانه با داشتن تمام مجوزات لازم، کشاورزان زبده و کارشناسان ماهر آن اقدامات مهمی در این زمینه انجام داده است. از این رو کیفیت دانه تولیدی آن نیز بسیار بالاست و قیمت آن هم در مقابل دانه کینوا صادراتی خیلی مناسب‌تر است.

رنگ دانه‌های کینوا تولیدی در این مرکز روشن است و اندازه‌ای مناسب دارند و طعم آن‌ها نیز کاملا شیرین است. برای تهیه دانه کینوا با بهترین کیفیت و طعمی عالی می‌توانید با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید.

دانه کینوا خاویار

پخش خاویار گیاهی کینوا بسته بندی

پخش کینوا بسته بندی در بزرگترین مرکز تولید دانه کینوا به عنوان خاویار گیاهی با بالاترین کیفیت و قیمت بسیار مناسب در سطح کشور عرضه انجام می شود. دانه‌های کینوا تولیدی در این مرکز بدون ذره‌ای تلخی و ناخالصی است. برای سفارش دانه کینوا بسته بندی می‌توانید با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید.

همکاری در پخش خاویار گیاهی کینوا بسته بندی

این مجموعه آماده همکاری و عقد قرار داد با مراکز پخش، کارخانجات صتایع تبدیلی، هتل‌ها، بیمارستان‌ها، انجمن‌های سلیاک و دیابت، رستوران‌ها، فروشگاه‌ها، هایپر مارکت‌ها و عطاری‌ها در تهیه دانه کینوا بصورت بسته بندی و در مقادیر خرد و عمده می‌باشد. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *