قیمت روز بذر کینوا در ارومیه

بذر کینوا

بزرگترین مرکز خرید و فروش بذر کینوا در کشور، در زمینه کشت بذر کینوا در ارومیه مشاوره رایگان ارائه نموده و ضمن خرید تضمینی محصول بذر کینوا، قیمت روز بذر کینوا را در اختیار کشاورزان عزیز قرار می دهد.

معرفی بذر کینوا

بذر کینوا بذری زودرس با طول دوره رشد حدود 100 روز می باشد. این بذر که بومی کشورهای پرو، بولیوی و اکوادور در آمریکای جنوبی است، در سال های اخیر در کشورهای مختلف مورد توجه قرار گرفته است.

کشت بذر کینوا در استان های مختلف کشور نیز، با عملکرد مطلوبی همراه است. حتی در برخی از استان ها حداکثر عملکرد بذر کینوا برداشت می شود. هدف اصلی از کشت بذر کینوا تولید دانه کینوا است که ارزش غذایی بالایی دارد.

دانه کینوا که به خاویار گیاهی معروف است برای انواع مصارف غذایی و صنعتی استفاده می شود. همچنین این دانه فاقد گلوتن است و جایگزین مناسبی برای غلات گلوتن داری همچون گندم، برای بیماران سلیاک می باشد.علاوه بر تولید دانه کینوا، علوفه کینوا نیز برای تغذیه دام و طیور استفاده می شود.

همزمان با کشت بذر کینوا علاوه بر تولید دانه و فروش آن، سودآوری خوبی نیزاز فروش علوفه کینوا به دست می آید. کشاورزان عزیز می توانند علوفه کینوا را برای تغذیه انواع دام های سنگین و سبک و همچنین شترمرغ استفاده نمایند.علاقه مندان در ارومیه می توانند بذر کینوا را با قیمت مناسبی خرید نمایند.

کینوا

کشت بذر کینوا در ارومیه

کشت بذر کینوا در ارومیه درسال های اخیر با عملکرد خوبی همراه بوده است. این منطقه فاقد مشکل شوری و خشکی است و کیفیت آب سیار بالایی دارد. همچنین در این منطقه کشت مکانیزه یک مزیت بزرگ برای کشاورزی محسوب می شود.

البته برخی از مناطق این استان بسیار سردسیر است و در انتخاب تاریخ کاشت بذر کینوا، باید دقت شود. زیرا تاریخ کاشت تاثیر بسیار مهمی بر عملکرد محصول زراعی و سودآوری نهایی دارد. جهت اطلاع از تاریخ کشت بذر کینوا در ارومیه و استان های مختلف کشور، می توانید با مجموعه ما در ارتباط باشید.

این مجموعه در زمینه کشت صحیح بذر کینوا در ارومیه و سایر مناطق کشور، مشاوره رایگان ارائه می نماید. کارشناسان مجموعه ما از ابتدای کشت تا زمان برداشت محصول کینوا، کشاورزان عزیز، را پشتیبانی می نمایند.

کشت بذر کینوا به انواع روش های مکانیزه و دست پاش انجام می شود. همچنین از انواع روش های آبیاری برای این محصول می توان استفاده نمود. اما همانطور که اطلاع دارید، کشت مکانیزه و آبیاری تحت فشار علاوه بر صرف جویی در مصرف آب و داشت بهتر محصول، عملکرد بهتری نتیجه می دهد.

برای هر هکتار زمین زراعی به 8 تا 10 کیلوگرم بذر کینوا نیاز است. این گیاه نیاز آبی کمی دارد و 5 تا 7 نوبت آبیاری نیاز آبی آن را برطرف می نماید. فاصله بین دوره های آبیاری بین 10 تا 15 روز می باشد.
استفاده از کودهای آلی و شیمیایی مانند NPK یا سوپر فسفات تریپل، باعث افزایش عملکرد بذر کینوا می گردد. البته در کنار کود سوپرفسفات تریپل لازم است که کود پتاس نیز استفاده شود. قیمت خرید بذر در ارومیه به شدت وابسته به کیفیت محصول است.

بذر کینوا

کنترل علف های هرز

مهمترین مسئله در مورد کشت بذر کینوا، کنترل علفه های هرز می باشد. به طوری که کیفیت محصول، عملکرد نهایی و سودآوری را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد. برای کنترل علف های هرز، اولین گام تهیه بذر شناسنامه دار و عاری از بذور علف هر زمی باشد.

گام دوم آبیاری زمین چند ماه قبل از کشت و استفاده از سم ترفلان برای از بین بردن علف های هرز رشد کرده، می باشد. در صورت کشت بذر کینوا و رشد علف های هرز، با استفاده زا سم گالانت سوپر برای علف های باریک برگ، آن ها راکنترل نمایید. علفهای هرز پهن برگ از طریق وجین حذف می شوند.

برای انتخاب تاریخ کشت بذر کینوا در ارومیه، تهیه بذر کینوا اصل و شناسنامه دار و دریافت مشاوره برای و کنترل علف های هرز، می توانید با ما در ارتباط باشید. کارشناسان مجموعه ما در تمام مراحل کاشت، داشت و برداشت محصول بذر کینوا، به صورت رایگان، شما را پشتیبانی می نمایند.

بذر کینوا

قیمت روز بذر کینوا در ارومیه

به دنبال افزایش کشت بذر کینوا در کشور، بازار خرید و فروش بذر کینوا نیز در ارومیه و مناطق مختلف کشور، رونق یافته است. بذر کینوا با کیفیت و قیمت های مختلفی در این بازار عرضه می شود. جهت اطلاع از قیمت روز بذر کینوا در ارومیه، و سایر استان ها، می توانید با مجموعه ما تماس بگیرید.

این مجموعه بزرگترین مرکز خرید و فروش بذر، دانه و آرد کینوا در کشور است. زمینه فعالیت این مجموعه، توزیع بذرهای اصل و شناسنامه دار کینوا را با قیمت مناسب در تمام استان ها، می باشد. در این مجموعه پس ازعقد قرارداد با زارعین محترم، خرید و فروش محصول بذر کینوا به صورت کاملاً تضمینی انجام می شود.

کینوا

همکاری در قیمت بذر کینوا در ارومیه

همچنین در زمینه کشت بذر کینوا در ارومیه و دیگر مناطق، مشاوره رایگان ارائه می گردد. جهت اطلاع از قیمت روز بذر کینوا در کشور، تهیه بذرهای مرغوب و استفاده از مشاوره رایگان، می توانید با ما در ارتباط باشد.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *