قیمت بذر کینوا در کردستان

در استان کردستان کشت کینوا به خوبی جواب می دهد. کشاورزان بسیاری در استان کردستان با مجموعه کیان تجارت سانا همکاری داشته اند که از کشت خود راضی بوده اند. جهت اطلاع از قیمت بذر کینوا در کردستان با ما همراه باشید.

کشت و کار کینوا

کینوا باتوجه به اینکه به کم ابی سازگار است لذا تقریبا نصف اب ابیاری گندم نیاز ابی دارد. اما از لحاظ صرفه اقتصادی ۲برابر گندم به صرفه تر است.

باتوجه به اینکه کشاورزان استان کردستان در کشت گندم تناژهای بالایی را برداشت می کنند. در خصوص کشت کینوا به عملکرد های قابل قبولی می رسند.

کشت و کار کینوا بسیار ساده است. و همانطور که در مطالب قبلی هم به ان اشاره شده است با ریزدانه کار غلات کشت می شود. و با کمباین کلزا برداشت می شود.

کشاورزانی که در سطح کم کینوا کشت کرده اند می توانند به هنگام برداشت کینوا به صورت دستی هم این کار را انجام دهند.با توجه اینکه کینوا با انواع ابیاری سازگاری دارد. لذا کشاورزان می توانند هم به صورت بارانی و هم به صورت جوی و پشته کینوا را کشت کنند.

نیاز کودی کینوا

کود مورد استفاده در کشت کینوا از کودهای رایج است و اوره، پتاس و سوپر فسفات احتیاج است. تا کشاورزان به عملکرد مورد قبول که حداقل ۲ تن در هکتار است برسند. در این مجموعه اطلاعات لازم در زمینه انواع کودهای مورد استفاده و روش کوددهی اصولی کینوا جهت داشتن حداکثر محصول به کشاورزان ارائه می شود.

همکاری در قیمت بذر کینوا

علاقه مندان جهت استعلام قیمت بذر کینوا در کردستان می توانند با این مجموعه تماس بگیرند. این مجموعه علاوه بر ارائه خدمات و مشاوره های لازم در زمینه کاشت، داشت و برداشت کینوا. با کشاورزان قرارداد خرید تضمینی می بندد و اقدام به خرید تضمینی محصول کینوای آنها می نماید.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *