خریدار آرد خالص کینوا

آرد کینوا

مجموعه ما توانسته در سطح وسیعی ، در استان های مختلف کشور ، بهترین دانه های کینوا  را باکیفیت و ارزش غذای بالا تولید نماید . آرد خالص کینوا را از دانه های با کیفیت کینوا تولید و عرضه می‌نماید . خریدار محترم آرد خالص کینوا ، برای تهیه آرد می‌توانند با مجموعه ما در ارتباط باشند .

آرد کینوا چیست؟

دانه‌های کینوا که به‌ علت داشتن منبع مواد غذایی سرشار و دارا بودن تمام اسیدآمینه‌های ضروری برای انسان به‌عنوان خاویار گیاهی شناخته می‌شوند ، در دسته دانه‌ های فراسودمند دسته ‌بندی می‌گردند . این دانه‌ها که منبع غنی از پروتئین ، فیبر ، امگا ۳ ، امگا ۶ ، ویتامین ، منیزیم ، فسفر ، روی ، پتاسیم و غیره است ، برای تولید آرد مورد استفاده قرار می‌گیرد .

علاوه ‌بر استفاده از دانه های کینوا برای تهیه انواع مواد انواع غذاها ، شیرینی ، مافین و دیگر مواد خوراکی مغذی دانه های کینوا به‌ صورت مکانیزه به آرد کینوا تبدیل می‌شوند . مجموعه ما برای اولین ‌بار در ایران از دانه ‌های سرشار از مواد غذایی و باکیفیت کینوا ، آرد خالص کینوا را تولید کرده و به‌ صورت بسته‌ بندی و فله در اختیار خریدار ان عزیز قرار می‌دهد .

آرد کینوا مشابه آرد سایر غلات برای تهیه انواع نان ، کیک ، دسر ، شیرینی ، فرنی و  . . . مورد استفاده قرار می‌گیرد .

خریدار آرد کینوا خالص

خواص آرد کینوا خالص برای خریدار

همان‌طور که عنوان گردید ، دانه ‌های کینوا غنی‌ از مواد غذایی مختلف از جمله مواد معدنی ، امگا 3 ،  امگا 6 ، فیبر ، ویتامین‌های گروه B و E و دارای تمام اسیدآمینه‌های مورد نیاز بدن می‌باشد .  بنابراین آرد کینوا نیز خواص دانه کینوا را دارد . علاوه‌ بر این آرد کینوا ، آرد فاقد گلوتن است که برای تولید فرآورده‌های آردی فاقد گلوتن مورد استفاده قرار می‌گیرد .

آرد خالص کینوا غنی از پروتئین و منبع مناسبی برای پتاسیم است . فیبر بالای موجود در آرد کینوا برای سلامت دستگاه گوارش بسیار مفید است . این آرد به علت نداشتن گلوتن و لاکتوز برای بیماران سلیاک و جهت بهبود عملکرد سیستم دستگاه گوارش مورد استفاده قرار می‌گیرد . شاخص گلیسمی آردی کینوا پائین است و جایگزین مناسبی برای آرد گندم سفید می ‌باشد .

بخش اعظم کربوهیدرات کینوا را نشاسته تشکیل می‌دهد . به‌ همین دلیل اثر چاق کنندگی ندارد . فیبر بالای موجود در دانه ‌های کینوا از نوع فیبر محلول است که برای کاهش کلسترول ، بهبود هضم غذا و کاهش شاخص قند خون بسیار مفید است .

کربوهیدرات‌ های آرد کینوا باعث کاهش اسید چرب آزاد می‌شوند . میزان روغن موجود در دانه‌های کینوا از ذرت بیشتر است و فراوان ‌ترین اسید چرب آن اسید لینولئیک می‌ باشد که اثرات مثبتی بر درمان بیماری ‌های قلبی و بهبود حساسیت به انسولین دارد .

خریدار آرد کینوا خالص

کاربرد آرد خالص کینوا

با توجه به این‌که ممکن است هضم کینوا برای برخی از افراد مشکل باشد و این افراد تمایل داشته باشند تا از مواد غذایی سرشار کینوا استفاده کنند ، آرد کینوا راه حلی بسیار مناسب برای دریافت مواد غذایی سرشار آن می ‌باشد . خریدار ان آرد کینوا می توانند آرد خالص کینوا را از این مجموعه تهیه نمایند.

آرد کینوا برای تولید شکلات تلخ جهت افزایش پروتئین ، ترکیبات فنولی ، پاستا ، نوشیدنی مافینی ، غلات صبحانه ، و به‌ عنوان جایگزین برنج و همچنین برای تهیه غذای کودک به کار می‌رود . در صنایع غذایی نیز برای پخت نان صنعتی ، تولید فست فود های سالم و برای تهیه همبرگری های ویژه گیاهی از دانه و آرد کینوا استفاده می‌شود .

نان‌ های سالم و رژیمی مختلفی نیز از آرد خالص کینوا یا آرد مخلوط کینوا با دیگر آرد ها تولید می‌شود . می‌توان آرد کینوا را به‌ صورت مخلوط با آرد گندم ، آرد ذرت ، آرد برنج و  . . . مورد استفاده قرار داد .

نشاسته کش‌ دار موجود در آرد کینوا را می‌توان به‌ صورت ترکیب با آرد ذرت و آرد گندم ، برای تولید انواع نان و بیسکویت به کار برد و همچنین انواع پاستا و سس ‌های مخصوص پاستا از آرد خالص کینوا تولید می‌شود . آرد خالص کینوا یک افزایش ‌دهنده با حجم مناسب است که به میزان کم می‌توان به‌ صورت مخلوط با آرد تصفیه گندم مورد استفاده قرار می‌گیرد .

خریدار آرد کینوا خالص

خریدار آرد کینوا خالص

مجموعه ما به‌ عنوان بزرگ ‌ترین مرکز تولید و عرضه آرد خالص کینوا در کشور این محصول را پس ‌از تولید و بسته ‌بندی به ‌صورت خرد و عمده در تمامی استان‌ های کشور در اختیار متقاضیان عزیز قرار می‌دهد . اگر شما نیز تمایل به خرید آرد خالص کینوا به ‌صورت بسته‌بندی ، خرد یا عمده دارید . کافی است با این مجموعه در ارتباط باشید .

مجموعه ما به ‌صورت کاملاً تخصصی در زمینه تولید کینوا و انواع آرد خالص کینوا ، همچنین آرد فرنی کینوا فعالیت دارد . این ماده غذایی ارزشمند به ‌صورت خرد و عمده و در تناژ بالا با قیمت مناسب ارائه می‌شود .

مراکز عرضه و توزیع محصولات سالم و فری گلوتن ، کارخانجات صنایع تبدیلی ، هتل‌ ها ، رستوران‌ ها ، هایپر مارکت ‌ها ، مراکز تولیدکننده انواع نان و فرآورده ‌های آردی با ارزش غذایی بالا و همچنین انجمن‌ های سلیاک و دیابت و دیگر مراکز متقاضی می‌توانند آرد خالص کینوا را با کیفیت بالا و قیمت مناسب از مجموعه  ما تهیه نمایند .

خدمات ویژه‌ای نیز توسط کارشناسان مجموعه ما برای خریداران محترم ارائه می‌شود . در این مجموعه علاوه‌ بر تولید آرد خالص کینوا انواع دانه ‌های کینوا سفید و رنگی ، آرد فرنی کینوا ، سویق کینوا ، پودر پروتئینی کینوا ، انواع ادویه کینوا ، ماسک کینوا و اسنک کینوا تولید شده و در سراسر کشور عرضه می‌شود .

تمامی محصولات تولید شده در مجموعه ما دارای مجوزها و استاندارد های لازم است . برای تهیه هر کدام از این محصولات کافی است با کارشناسان ما در ارتباط باشید .

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *