مرکز فروش دانه کینوا

خرید و فروش گیاه کینوا

جهت ارتباط با بزرگترین مرکز فروش دانه کینوا در کشور، می توانید با مجموعه ما در ارتباط باشید و علاوه بر تهیه دانه های باکیفیت و مرغوب کینوا، در زمینه کشت بذر و تولید دانه کینوا نیز مشاوره رایگان دریافت نمایید.

دانه کینوا خاویار گیاهی

سال 2013 سازمان فائو دانه ای بسیار مغذی را به جهان معرفی نمود که لقب خاویار گیاهی را نیز داشت. این دانه ارزشمند، دانه کینوا است که دارای مواد غذایی فراوانی است. دانه کینوا، تنها منبع گیاهی حاوی همه اسیدآمینه های ضروری بدن انسان است و دارای 19 اسیدآمینه می باشد.

سازمان فائو سال 2013 را به نام سال کینوا نامگذاری کرد و به کشورهای مختلف جهان، مصرف روزانه آن را توصیه کرد. دانه کینوا شبه غله ای سرشار از پروتئین، ویتامین های گروه B، فیبر، آهن، منیزیم، کلسیم، آهن، منگنز، روی، مس و… می باشد. دانه و دیگر محصولات کینوا در مرکز فروش دانه کینوا قابل عرضه است.

همچنین دانه کینوا، دانه ای فاقد گلوتن است و به همین دلیل ارزش دارویی نیز دارد. افراد دیابتی و بیماران سلیاکی که ممنوعیت استفاده از غلات گلوتن دار و فرآورده های آن را دارند، می توانند دانه کینوا را مصرف نمایند. دانه کینوا غذایی خوش هضم و بسیار سبک است که مصرف آن برای تمام گروه های سنی توصیه می شود.

مرکز فروش دانه کینوا

دانه کینوا فاقد گلوتن

بیماری سلیاک، نوعی بیماری است که در آن افراد، به طور ژنتیکی قابلیت هضم گلوتن غلات را ندارند. در واقع افراد مبتلا به بیماری سلیاک، قادر به استفاده از انواع نان، غذاها و فرآورده های تولید شده با غلات نمی باشند. و با توجه به اینکه اکثر مواد تولید شده در کشور، با استفاده از غلات گلوتن دار است، این افراد از نظر تغذیه ای بسیار محدود هستند.

از دانه های مورد استفاده برای این افراد ذرت و فرآورده های حاصل از آرد ذرت است که متاسفانه طعم خوبی ندارد. همانطور که بیان گردید، دانه کینوا دانه ای فاقد گلوتن و سرشار از انواع پروتئین، اسید های آمینه ویتامین و املاح معدنی مفید می باشد. علاقه مندان می توانند این محصول را از مرکز فروش دانه کینوا تهیه نمایند.

همچنین دانه کینوا دارای امگا 3 و آنتی اکسیدان است. داه کینوا طعمی مشابه گندم و برنج دارد. و غذایی سبک و خوش هضم است که مشابه برنج به صورت کته و آبکش مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین برای تهیه انواع سالاد، سوپ و غنی سازی انواع غذاها، دانه کینوا کاربرد دارد.

آرد کینوا نیز برای تولید انواع نان، بیسکویت، کیک، پاستا و غلات صبحانه به کار می رود. بنابراین، دانه کینوا و آرد آن، جایگزین بسیار مناسبی برای بیماران سلیاکی و همچنین بیماران دیابتی است. دانه کینوا، نه تنها چند برابر خواص غلات را دارد بلکه حساسیت ناشی از گلوتن را نیز نخواهد داشت.

مرکز فروش دانه کینوا

مرکز فروش دانه کینوا

با معرفی دانه کینوا توسط سازمان فائو و آشنایی بیشتر نسبت به این دانه مغذی، مصرف آن در سبد غذایی خانوارها افزایش یافت. در سال های اخیر، در کشور ایران نیز تولید دانه کینوا و مصرف آن شروع شده و هر ساله افزایش می یابد.

مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز فروش دانه کینوا در ایران، دانه های باکیفیت و مرغوب کینوا که در داخل کشور، تولید می شود را عرضه می نماید.

 این مجموعه برای اولین بار در کشور، اقدام به فرآوری دانه کینوا نموده است. زیرا دانه کینوا پس از برداشت، در پوسته خود ماده ای سمی به نام ساپونین دارد و نیاز است که حتماً حذف شود.

این مجموعه به عنوان اولین و  بزرگترین مرکز فرآوری دانه کینوا در کشور، دانه های آماده به طبخ کینوا را به صورت عمده و جزئی در بسته های مختلف عرضه می نماید. همچنین آرد کینوا را که از دانه های باکیفیت کینوا تولید می کند نیز در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد.

مجموعه ما آماده همکاری با رستوران ها، بیمارستان ها، باشگاه ها و انجمن های سلیاک در زمینه عرضه دانه کینوا مرغوب، می باشد.  این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا، دانه های باکیفیت تولید شده را نیز به صورت تضمینی خرید و فروش می نماید.

جهت ارتباط با مرکز فروش دانه کینوا از سراسر کشور و استفاده از سایر خدمات این مجموعه، می توانید با ما در ارتباط باشید.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *