قیمت فروش بهترین کینوا ایرانی

خرید و فروش گیاه کینوا

بزرگترین مرکز تولید بهترین کینوا ایرانی در کشور ، پس از فرآوری صنعتی این محصول و جداسازی ساپونین موجود در پوسته آن ، کینوا ایرانی آماده به طبخ را با قیمت بسیار مناسب و کیفیت بالا در سراسر کشور به فروش می‌رساند .

تولید بهترین کینوا ایرانی

کینوا ایرانی زیر نظر کارشناسان مجموعه ما ، با هدف به دسترسی تمام افراد جامعه به این ماده غذایی در داخل کشور تولید می‌شود . پس از تولید بهترین دانه‌های کینوای ایرانی در مناطق مختلف کشور و برداشت این محصول ، در این مجموعه با انجام بوجاری ، مواد زائد مخلوط با کینوا جداسازی شده و برای فرآوری به کارخانه صنعتی منتقل می‌گردد .

در این کارخانه فرآیند فرآوری که منجر به حذف ساپونین ، از پوسته کینوا ایرانی می گردد ، به صورت مکانیزه انجام می شود . کینوا ایرانی پس از فرآوری به صورت آماده به طبخ ، بسته بندی شده و در سراسر کشور به صورت عمده و خرد در اختیار متقاضیان عزیز قرار می گیرد .

همچنین آرد خالص کینوا ، آرد فرنی کینوا ، انواع ادویه کینوا ، سویق کینوا ، اسنک کینوا و ماسک‌ صورت کینوا نیز از کینوا ایرانی توسط این مجموعه تولید شده و در سراسر کشور عرضه می گردد . در صورت تمایل به تهیه این محصولات می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید .

قیمت فروش کینوا ایرانی

خواص کینوا

کینوا ایرانی بهترین غذای سرشار از پروتئین است و به علت داشتن تمام اسید آمینه های ضروری برای بدن یک پروتئین کامل محسوب می‌شود . همچنین این ماده غذایی سرشار از فیبر می‌باشد و به همین دلیل پس از مصرف آن فرد احساس سیری کرده و مانع برای اشتها می شود .

بنابراین برای کاهش وزن و بهبود سطح کلسترول خون بسیار مناسب است . اسیدهای چرب موجود در کینوا مشابه سویا و ذرت می باشد . مقدار قند این ماده غذایی و شاخص گلیسمی آن نیز پایین است ، به همین دلیل مصرف آن باعث می‌شود که قند خون به سرعت افزایش پیدا نکند . و برای افراد مبتلا به دیابت نوع ۲ بسیار مفید است .

کینوا فاقد گلوتن است و غذایی مناسب برای افراد حساس به گلوتن از جمله بیماران مبتلا به سلیاک می باشد . غنی بودن کینوا از پروتئین آن را به ماده غذایی جایگزین پروتئین حیوانات ، در رژیم غذایی افراد گیاه خوار تبدیل کرده است . کینوا غذایی سبک و مفید برای تمام گروه های سنی از کودک تا سالمند محسوب می شود .

قیمت فروش کینوا ایرانی

فروش کینوا ایرانی

کینوا ایرانی یکی از بهترین واریته های کینوا است که برای سازگاری و رشد در اقلیم ایران اصلاح شده است . کینوا ایرانی نه تنها از نوع قابل رقابت با نوع وارداتی از نظر کیفیت است ، ولی از نظر برخی از مواد غذایی نسبت به آن برتری دارد .

کینوا ایرانی به صورت خرد و عمده با قیمت مناسب و با کیفیت بالا در این مجموعه به فروش می رسد . متقاضیان عزیز می توانند کینوا ایرانی را در هر استانی که هستند ، از طریق این مجموعه تهیه نماید .

مراکز عرضه محصولات سالم ، هتل ها ، رستوران ها و باشگاه های بدنسازی برای تهیه کینوا به صورت تناژ ، می توانند با کارشناسان ما در ارتباط باشند . و از خدمات ویژه این مجموعه استفاده نمایند . کینوا ایرانی پس از فرآوری و بسته بندی به صورت عمده و خرد ، با قیمت مناسب تر از نوع وارداتی ، در سراسر کشور عرضه می گردد .

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *