خرید و فروش بذر کینوا کرمان

بذر کینوا

بزرگترین مرکز خرید و فروش بذر کینوا در ایران علاوه بر عرضه بذر کینوای اصل و شناسنامه دار در کرمان و کلیه استان های کشور، در زمینه کشت بذر کینوا در کرمان و سایر مناطق ایران، مشاوره رایگان ارائه می نماید.

معرفی بذر کینوا

بذر کینوا بومی منطقه آمریکای جنوبی می باشد. کشورهای پرو، بولیوی، شیلی و اکوادور جزء این منطقه هستند و بزرگترین تولید کنندگان بذر کینوا در جهان می باشند.هدف اصلی از کشت بذر کینوا، تولید دانه کینوا است. مردم ساکن در منطقه آند آمریکای جنوبی از دانه کینوا به عنوان غذای اصلی استفاده می نماید. دانه کینوا دارای ارزش غذایی بالا است و به خاویار سبز معروف می باشد.

بذر کینوا بذری مقاوم به خشکی شوری است و در زمین های زراعی فقیر نیز رشد می نماید. مقاومت بذر کینوا به شوری از گیاهانی مانند گندم و جو نیز بیشتر می باشد. به همین دلیل جزو گیاهان شور زیست اختیاری دسته بندی می شود.خرید و فروش بذر کینوا در کرمان توسط این مجموعه صورت می گیرد.

دوره رشد بذر کینوا کوتاه مدت و سودآوری حاصل از کشت آن دو برابر گندم است. سازمان خواروبار جهانی (فائو) سال ۲۰۱۳ را به نام کینوا نامگذاری نمود. این سازمان و سایر کشورها را به کشت بذر کینوا توصیه کرد. و هدف از کشت سراسری کینوا را تامین امنیت غذایی مردم جهان و مبارزه با فقر و گرسنگی عنوان نمود.

در حال حاضر بیش از 100 کشور جهان از جمله ایران، بذر کینوا را کشت می کند. دانه تولید شده از بذر کینوا برای تهیه انواع غذاها و آرد کینوا استفاده می‌شود. آرد کینوا نیز برای تولید غلات صبحانه، انواع نان، بیسکویت، نشاسته و پاستا استفاده می شود.خرید فروش انواع دانه کینوا در کرمان و سایر شهر ها در این مجموعه انجام می شود.

کینوا

کشت بذر کینوا در کرمان

دوره رشد کوتاه مدت مقاومت، بالا به شوری و خشکی و نیاز آبی کم، گیاه کینوا را به گیاهی مناسب برای کشت در اقلیم خشک ایران تبدیل کرده است. استان کرمان از جمله مناطقی است که کشت بذر کینوا در آن با تولید محصول خوبی همراه بوده است. خرید فروش بذر کینوا در کرمان در حال توسعه می باشد

بذر کینوا در زمین های شور کرمان به خوبی رشد کرده و محصولی با کیفیت مناسب تولید می نماید. کشت بذر کینوا در کرمان معمولاً در اوایل شهریور انجام می شود و در اواخر پاییز محصول بذر کینوا برداشت می شود.

برای کشت بذر کینوا در کرمان به ۸ تا ۱۰ کیلوگرم بذر کینوا نیاز است. همانطور که بیان شد نیاز آبی بذر کینوا نسبت به بسیاری از گیاهان زراعی بسیار پایین می باشد. 5 تا 7 نوبت آبیاری به فاصله ۱۰ تا ۱۵ روز، نیاز آبی بذر و گیاه کینوا را برطرف می نماید.

برای افزایش عملکرد کینوا می‌توان از کودهای دامی و شیمیایی استفاده کرد. عملکرد بذر کینوا بین 2 تا 5/5 تن در هکتار می باشد. جهت دریافت مشاوره رایگان در زمینه کشت بذر کینوا در کرمان می توانید با ما تماس بگیرید.

خرید فروش کینوا کرمان

خرید و فروش بذر کینوا در کرمان

با توجه به سودآوری قابل توجه کشت بذر کینوا، در سال های اخیر کشت بذر کینوا در ایران مورد توجه قرار گرفته است. همچنین با افزایش مصرف دانه کینوا، بازار خرید و فروش بذر کینوا در ایران نیز رونق گرفته است.

مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش بذر کینوا در ایران، بذرهای اصل و شناسنامه دار کینوا را توزیع می کند. از اهداف مهم این مجموعه، ترویج کشت بذر کینوا در کرمان و مناطق مختلف کشور می باشد.

خرید و فروش کینوا کرمان

همکاری در خرید فروش بذر کینوا در کرمان

این مجموعه، پس از عقد قرارداد و توزیع بذرهای مرغوب کینوا در کرمان، محصولی نهایی را به صورت کاملاً تضمینی، خرید و فروش می کند. همچنین در زمینه کشت بذر کینوا در کرمان و استان های مختلف کشور، مشاوره رایگان ارائه می نماید.

جهت خرید و فروش بذر کینوا در کرمان و دیگر مناطق کشور، و خرید و فروش تضمینی محصول خود می توانید با ما در ارتباط باشید. جهت اطلاع از کلیه خدمات این مجموعه، می توانید با ما تماس بگیرید.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *