بازار بذر کینوا درجه یک

برنج کینوا خاویار گیاهی

بزرگترین مرکز خرید و فروش بذر کینوا درجه یک و شناسنامه دار در ایران، علاوه بر ارائه مشاوره رایگان در زمینه کشت بذر کینوا و بررسی وضعیت بازار بذر کینوا درجه یک، محصول تولید شده را به صورت تضمینی از کشاورزان عزیز، خریداری می نماید.

معرفی بذر کینوا

بذر کینوا بذری مقاوم به شوری و خشکی می باشد، که دوره رشد آن نیز حدود ۱۰۰ روز است. به همین دلیل جزء گیاهان زودرس دسته بندی می شود. بذر کینوا در واقع، به خانواده تاج خروس و تیره اسفناج تعلق دارد. و پس از رشد آن گیاهی مشابه سلمه تره با گل آذین تاج خروس تولید می شود.

هدف اصلی از کشت بذر کینوا، تولید دانه کینوا است. دانه کینوا که به خاویار سبز معروف است، ارزش غذایی بالایی دارد. و برای کاربردهای صنعتی و مصارف غذایی و همچنین تولید آرد کینوا استفاده می شود. بذر کینوا بومی آمریکای جنوبی است.

اما در سال‌های اخیر در بیش از ۱۰۰ کشور جهان، از جمله مناطق مختلف ایران مورد کشت قرار گرفته است. سودآوری حاصل از کشت بذر کینوا تا دو برابر گندم می باشد. تهیه بذر کینوا درجه یک، تاثیر بسیار مهمی در افزایش عملکرد محصول نهایی دارد. بازار بذر کینوا در ایران در سال های اخیر رونق بسیار زیادی داشته است و در حال توسعه است.

کینوا

کشت بذر کینوا درجه یک

همان طور که بیان گردید انتخاب بذر کینوا درجه یک، باعث تولید محصولی با عملکرد بالا و دانه های باکیفیت می گردد. به طور کلی بذر کینوا در دو نوبت بهاره و پاییزه کشت می شود. البته تاریخ کشت در هر اقلیم متفاوت است. بازار بذر کینوا ارائه دهنده تمامی این اطلاعات می باشد.

با توجه به تاثیر تاریخ کاشت بر روی عملکرد محصول کینوا، انتخاب آن باید به صورت صحیح و بر اساس داده های اقلیممی باشد. جهت اطلاع از تاریخ دقیق کشت بذر کینوا، در منطقه زراعی خود می توانید با ما تماس بگیرید.

کارشناسان مجموعه ما که تجربه کشت بذر کینوا، در استان‌های مختلف کشور را دارند. و به صورت رایگان شما را پشتیبانی می نماید. کشت بذر کینوا درجه یک، به روش دست پاش و مکانیزه، با استفاده از دستگاه ردیفکار پنوماتیکی غلات انجام می شود. برای این منظور لازم است که فاصله بین ردیف ها ۵۰ سانتی متر و فاصله بوته در هر ردیف ۷ تا ۱۰ سانتی متر باشد.

همچنین به علت ریز بودن بذر کینوا، عمق کاشت باید بین ۱ تا ۲ سانتی متر رعایت شود. دانه کینوا به ۵ تا ۷ نوبت آبیاری نیاز دارد. البته در برخی از مناطق، استفاده از باران های پاییزه و بهاره، باعث کاهش دفعات آبیاری می گردد. فاصله بین دوره های آبیاری ۱۰ تا ۱۵ روز است.

مصرف کودهای آلی و شیمیایی باعث افزایش عملکرد بذر کینوا می گردند. حداقل عملکرد بذر کینوا، 2 تن در هکتار است. استفاده از بذر کینوا درجه یک، در کنار مدیریت زراعی مناسب، باعث افزایش عملکرد بذر کینوا تا 5/5 تن در هکتار می شود.

بذر کینوا

بازار بذر کینوا درجه یک

در سال های اخیر، به دنبال استقبال از کشت بذر کینوا، بازار خرید و فروش بذر کینوا درمناطق مختلف کشور، رونق گرفته است. با توجه به تقاضای زیاد برای مصرف دانه کینوا در کشورهای مختلف، بازار محصولات بذر کینوا در سطح بین الملل نیز جایگاه خوبی دارد.

جهت اطلاع از وضعیت بازار فروش بذر کینوا درجه یک در ایران، می توانید با ما تماس بگیرید. مجموعه ما با همکاری وزارت جهاد کشاورزی در جهت ترویج کاشت بذر کینوا درجه یک، در استان های مختلف ایران، فعالیت می نماید. این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش بذر کینوا درجه یک در کشور، بذرهای اصل و شناسنامه دار کینوا را در اختیار کشاورزان عزیز قرار می دهد.

بذر کینوا

همکاری در بازار بذر کینوا درجه یک

بعلاوه در این مجموعه، پس از عقد قرارداد، خرید و فروش محصول کینوا به صورت کاملاً تضمینی انجام می شود. در این مجموعه مشاوره جهت کشت بذر کینوا درجه یک در کلیه استان ها، به صورت تخصصی و کاملاً رایگان ارائه می شود.جهت بررسی بازار بذر کینوا درجه یک، تهیه بذر کینوا شناسنامه دار و درجه یک، استفاده از مشاوره رایگان و فروش تضمینی محصول خود، می توانید با ما تماس بگیرید.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *