قیمت خرید دانه کینوا و جوانه

جوانه کینوا

قیمت خرید دانه کینوا و جوانه را در کدام مجموعه می‌توان استعلام کرد؟ برای خرید دانه کینوا و جوانه با کیفیت بالا و قیمت مناسب چگونه می‌توان اقدام کرد؟

دانه کینوا چیست؟

دانه کینوا شبه غله‌ای متعلق به خانواده اسفناج است. این دانه بخاطر خواص ارزشمندش به خاویار گیاهی یا مولتی ویتامین گیاهی معروف است. امروزه اکثر مردم در جوامع مختلف از دانه کینوا به عنوان یک وعده روزانه استفاده می‌کنند.

یکی از ویژگی‌های مهمی که در دانه کینوا وجود دارد این است که ویتامین E موجود در آن به صورت طبیعی بالاست. به همین علت یک آنتی اکسیدان طبیعی هم محسوب می‌شود. کینوا از نظر برخی متخصصان سالم ترین غله دنیا معرفی شده است. با داشتن خواص و طعمی مشابه برنج بهترین جایگزین برنج می‌باشد.

قیمت خرید کینوا جوانه

جوانه کینوا و کاربرد آن

جوانه کینوا را می‌توان از رشد دانه‌های کینوا به دست آورد. افراد مبتلا به سلیاک قادر به هضم گلوتن موجود در گندم نیستند. اما جوانه کینوا که فاقد گلوتن است برای افراد سلیاکی بسیار مورد استفاده می‌باشد. جوانه کینوا را می‌توان در خانه تهیه کرد. البته جوانه کینوا با قیمت خرید مناسب توسط این مجموعه عرضه می گردد.

جوانه‌های حاصل به مدت زمان دو هفته تازه می‌مانند. هرچند که بهتر است بلافاصله مصرف شود. در تهیه سالاد و یا غذاهای دیگر می‌توان از آن استفاده کرد و از خواص ارزشمند آن بهره برد.

جوانه کینوا چه تاثیراتی دارد؟

جوانه کینوا فیبر بالایی دارد. کسانی که می‌خواهند تناسب اندام داشته باشند، باید از مواد غذایی حاوی فیبر استفاده کنند. مصرف جوانه کینوا و نیز دانه آن گزینه مناسبی برای رسیدن به وزن دلخواه می‌باشد. مقادیر مناسبی از ویتامین‌های گروه B، املاح معدنی کلسیم، آهن، منیزیوم در جوانه کینوا وجود دارد. علاقه مندان در ساسر کشور می توانند با قیمت مناسب اقدام به خرید جوانه کینوا کنند.

برای پایین آوردن کلسترول خون مصرف جوانه کینوا می‌تواند کمک موثری به افراد بکند. ویتامین B موجود در آن برای افرادی که رژیم می‌گیرند، بسیار حائز اهمیت است. زیرا در حین رژیم گرفتن ممکن است فرد دچار مشکلاتی مانند ریزش مو و مشکلات ناخن گردد.

قیمت خرید کینوا جوانه

دانه کینوا مناسب همه سنین

مصرف دانه کینوا برای تمام سنین مناسب است و هیچ محدودیتی هم ندارد. کودکان نیاز به یک تغذیه بسیار مناسب دارند که اکثر مواد مغذی مورد نیاز بدنشان را تامین کند. دانه کینوا به واسطه داشتن انواع املاح معدنی کلسیم، روی، آهن، منیزیوم، فسفر و پتاسیم و…، ویتامین‌های گروه B و E و… می‌تواند یک وعده مناسب برای کودکان عزیز باشد.

نوجوانان و جوانان هم که باید وعده‌های غذایی اصلی آن‌ها مقوی، دارای انرژی خوب و در عین حال سبک باشد، کینوا از گزینه‌های بسیار مناسب برای آن‌هاست. همینطور بقیه گروه‌های سنی با مصرف کینوا به یک وعده غذایی سبک، سالم و مغذی دست می‌یابند.

قیمت خرید کینوا جوانه

قیمت خرید دانه کینوا و جوانه

جهت استعلام قیمت خرید دانه کینوا در هر کجای کشور که هستید می‌توانید با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید. جهت تهیه دانه کینوا و جوانه آن هم با این مرکز در ارتباط باشید.

همکاری در قیمت خرید دانه کینوا و جوانه

این مجموعه هم چنین آماده عقد قرار داد و همکاری با بیمارستان‌ها، انجمن‌های سلیاک و دیابت، هتل‌ها، رستوران‌ها، فروشگاه‌ها و هایپر مارکت‌ها در جهت خرید دانه کینوا و جوانه با بهترین کیفیت و قیمت مناسب به صورت بسته بندی و فله و در مقادیر خرد و عمده می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با این مرکز در تماس باشید.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *