کینوا قرمز چیست و از کجا بخریم ؟

کینوا

کینوا قرمز یکی از انواع کینوا می باشد. دانه های کینوا قرمز بعد از پخت به رنگ قهوه ای در می آید. کینوا قرمز طعمی مشابه فندوق دارد. البته کینوا را می توان به صورت بسته بندی و کیلویی از مراکز فروش خریداری نمود. کینوا قرمز را از کجا بخریم تا محصولی درجه یک و با کیفیت را خریداری کرده باشیم؟ کینوا مضرات دارد؟

قیمت کینوا در فروشگاه ایلیا مارکت

کینوا توسط فروشگاه های مختلفی عرضه می شود. یکی از فروشگاه های عرضه کننده کینوا، فروشگاه ایلیا مارکت است. فروشگاه ایلیا مارکت عرضه کننده کینوا و محصولات کینوا در ایران است. این مجموعه کینوا را با قیمت مناسب و مقرون به صرفه برای مشتریان عرضه می کند.

قیمت کینوا در شرکت ایلیا مارکت ارزان و مقرون به صرفه است. شرکت ایلیا تولید کننده مستقیم کینوا و محصولات کینوا می باشد. قیمت عرضه شده در این فروشگاه با توجه به اینکه تولید کننده مستقیم است، ارزان تر از سایر فروشگاه ها است.

علاقه مندان برای اطلاع از قیمت به روز کینوا در فروشگاه ایلیا مارکت از طریق سایت و یا شماره های موجود اقدام کنند.

نام دیگر کینوا چیست ؟

کینوا را در دسته شبه غلات قرار می دهند. زیرا کینوا یک غله نیست و به سبب دارا بودن خواصی مشابه غلات به آن شبه غله گفته می شود.

مصرف کینوا‌ محدودیت سنی‌ ندارد و همه افراد از جمله کودکان، زنان باردار و‌ سالمندان نیز می توانند کینوا را در رژیم‌ غذایی روزانه خود اضافه کنند. خوردن روزانه ۱۰۰تا ۳۰۰ گرم دانه کینوا سبب تامین ‌تمام‌ ویتامین‌ های‌ مورد‌ نیاز بدن خواهد شد.

بسیاری از سالمندان‌ مجبور به استفاده از مکمل های دارویی هستند. مصرف کینوا می‌‌تواند باعث محدودیت مصرف‌ محصولات‌ و دارو های شیمیایی را کاهش دهد‌.

کینوا را با نام های برنج کینوا یا خاویار گیاهی نیز می شناسند. علت نامگذاری کینوا به خاویار گیاهی، دارا بودن مغذی و معدنی فراوانی از جمله پروتئین، کربوهیدرات های پیچیده، ویتامین B و ویتامین E، فیبر، امگا ۳ و امگا ۶، آهن، پتاسیم، روی، منیزیوم، فسفر، کلسیم اشاره نمود.

کینوا را با نام برنج کینوا نیز می شناسند. کینوا را می توان همانند برنج به صورت کته یا دمی نیز پخته کرد. برنج کینوا جایگزین مناسبی برای برنج در افراد دیابتی می باشد.

برنج کینوا، دارای گرانول های نشاسته ای کوچکی است وسبب افزایش ناگهانی قند خون نمی شود و این افراد با خیالی آسوده می توانند برنج کینوا را مصرف نمایند.

کینوا

خرید کینوا از عطاری

با افزایش علاقه افراد جامعه به مصرف محصولات فراسودمند و با ارزش تعذیه ای فراوان، سودجویان اقدام به فروش محصولات  تقلبی نموده اند.

برخی از عطاری ها کینوا را به صورت خام و فراوری نشده از کشاورزان خریداری می کنند و در فروشگاه خود با قیمت پایین به نام کینوا فراوری شده به فروش می رسانند.

کینوا فراوری نشده سمی و تلخ مزه است و نباید مصرف شود. هنگام خرید کینوا از عطاری، مجوز بهداشتی و سیب سلامت محصول را از فروشنده بخواهید.

قیمت کینوا کیلویی

کینوا به صورت کیلویی نیز به فروش می رسد. قیمت کینوا کیلویی ارزان تر از انواع بسته بندی می باشد. قیمت کینوا کیلویی با توجه به عوامل مختلفی تعیین می شود.

از جمله عوامل موثر بر قیمت کینوا کیلویی می توان به ایرانی یا وارداتی بودن محصول، حجم خرید، نوع مصرف، کیفیت دانه ها، نوع بسته بندی و . . . اشاره نمود. قیمت کینوا کیلویی متغیر است و دارای نوسان است. برای اطلاع از قیمت کینوا کیلویی از طریق مراکز فروش اقدام کنید.

کینوا

مضرات کینوا چیست ؟

کینوا علاوه بر اینکه فواید فراوانی دارد. البته مضرات هم دارد. مصرف کینوا در برخی از افراد موجب آلرژی می شود. مصرف بیش ازحد کینوا سبب نفخ و مشکلات گوارشی می شود.

کینوا دارای مقدار کمی اگزالات است. اگزالات سبب کاهش جذب کلسیم می شود. کینوا دانه ای است که از پنج هزار سال پیش توسط بومیان آمریکای جنوبی کشت می شود.

کینوا در رنگ های مختلف ازجمله سیاه، قرمز، زرد و سفید وجود دارد. این گیاه بومی منطقه آند در آمریکای جنوبی، به ویژه بولیوی، اکوادور، شیلی و پرو است.

خرید کینوا سه رنگ اصفهان

کینوا سه رنگ متشکل از کینوا قرمز، سیاه و سفید است. کینوا سه رنگ به صورت کیلویی و بسته بندی به فروش می رسد.

شهر اصفهان اولین شهر در ایران است که کینوا در آن کشت شد. خرید کینوا سه رنگ در اصفهان از طریق فروشگاه های زنجیره ای، فروشگاه های غذای سالم و فروشگاه اینترنتی اقدام کنند.

کینوا قرمز کیلویی

کینوا قرمز، یکی از انواع کینوا است. انواع کینوا قرمز از انواع لاکچری کینوا است که اغلب در رستوران های لاکچری و گران قیمت همراه با غذا سرو می شود.

دانه کینوا قرمز همانند انواع دیگر کینوا فاقد گلوتن است و برای افرادی که به گلوتن حساسیت دارند مناسب است. کینوا قرمز بعد از پخت شکل خود را حفظ می کند و سفت باقی می ماند.

دانه کینوا قرمز، یکی از انواع کینوا است. کینوا قرمز سرشار از آنتی اکسیدان است. آنتی اکسیدان های موجود در کینوا قرمز سبب جلوگیری از بیماری های قلبی و عروقی، انواع سرطان می شود. برای خرید کینوا قرمز کیلویی می توانید از طریق فروشگاه های عرضه کننده اقدام کنید.

کینوا بسته بندی را از کجا تهیه کنیم ؟

کینوا بسته بندی اغلب توسط مصرف کنندگان خانگی خریداری می شود. همچنین کینوا بسته بندی در وزن های مختلف برای مصرف کنندگان عرضه می شود.

برای خرید کینوا بسته بندی مراکز معتبر را انتخاب کنید. مراکزی که داری مجوز بهداشتی و سیب سلامت باشند. هنگام خرید کینوا بسته بندی به تاریخ انقضا و تاریخ تولید محصول دقت نمایید.

برای استعلام قیمت، دریافت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان در تماس باشید.
تلفن: 09156993847 –  09919007672
ایمیل: quinoa@eliatrade.com
ایتا: 09156993847
آدرس: مشهد، پارک علم و فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *