مرکز بذر کینوا کرمان

برداشت کینوا ایران

بزرگترین مرکز خرید و فروش بذر کینوا در کشور ، بذر کینوا اصل و شناسنامه دار را در کرمان و کلیه مناطق کشور توزیع نموده و در زمینه کشت بذر کینوا در کرمان و سایر نقاط کشور ، مشاوره رایگان ارائه می نماید .

کشت بذر کینوا با هدف تولید دانه

بذر کینوا که از هزاران سال قبل در منطقه آمریکای جنوبی کشت می شود در حال حاضر در بیش از 100 کشور جهان مورد توجه قرار گرفته است . کشت بذر کینوا با توجه به ویژگی های زراعی بذر کینوا و تولید دانه های با ارزش غذایی بالا در بسیاری از کشورها از جمله ایران انجام می شود .

دانه کینوا ، برای تهیه انواع غذاها با ارزش غذایی بالا استفاده می شود . دانه کینوا ، فاقد گلوتن است ، و غذایی بسیار مناسب برای بیماران مبتلا به سلیاک می باشد . این دانه جایگزین مناسبی برای غلات گلوتن دار مانند گندم می باشد .

همچنین دانه کینوا برای مصارف صنعتی نیز استفاده می شود .از دانه کینوا برای تولید نوشیدنی های مالتی ، تهیه صابون ، شامپو ، تولید دارو و  . . . استفاده می شود .

کینوا

مزیت کشت بذر کینوا

بذر کینوا بذری مقاوم به شوری و خشکی است که به تغییرات اقلیمی نیز سازگار می باشد . با توجه به تنوع ژنتیکی بالای بذر کینوا ، امکان کشت این بذر در اقلیم های مختلف با شرایط آب و هوایی متفاوت وجود دارد .

همچنین نیاز آبی کم بذر کینوا و طول دوره رشد کوتاه مدت آن ، این گیاه را برای کشت در اقلیم های گرم و خشک و مناطق شور بسیار مناسب کرده است . استان کرمان از جمله مناطقی است که در زمین های شور این منطقه محصولی بسیار با کیفیت از بذر کینوا تولید می شود .

دانه های برداشت شده از بذر کینوا که به خاویار گیاهی معروف اند ، دارای تقاضای زیادی در جهان می باشند . بنابراین ، کشت بذر کینوا ، در صورت تولید دانه باکیفیت ، می تواند ارزآوری داشته باشد .

بذر کینوا

مرکز بذر کینوا کرمان

مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش بذر کینوا در کشور ، در استانهای مختلف خدمات ارائه می نماید . این مجموعه بذر کینوا اصل و شناسنامه دار را در کرمان و کلیه استانها در اختیار کشاورزان عزیز قرار می دهد .

مجموعه ما با ارائه مشاوره رایگان به کشاورزان عزیز ، این عزیزان را در تولید محصولی با کیفیت بالا و عملکرد زراعی مناسب پشتیبانی می کند .

همکاری با مرکز بذر کینوا کرمان

همچنین در زمینه فروش محصول ، توسعه بازار دانه و بذر کینوا و صادرات دانه کینوا ، با کشاروزان عزیز ، مشارکت می نماید .

جهت ارتباط با بزرگترین مرکز خرید و فروش بذر کینوا و استفاده از کلیه خدمات این مجموعه ، می توانید با ما تماس بگیرید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *