‎مراکز خرید دست اول کینوا در ایران

کینوا

مراکز عرضه و فروش کینوا و محصولات کینوا در ایران به صورت گسترده کینوا را به مشتریان عرضه می کنند. مراکز خرید دست اول کینوا در ایران کدامند؟ این مراکز چه ویژگی هایی دارند و علاقه مندان از چه طریق می توانند این محصولات را خریداری نمایند؟

‎انواع کینوا در ایران

کینوا دانه گیاهی شبیه اسفناج است که پنج هزار سال قدمت دارد و ‌توسط مردمان آمریکای جنوبی بومی شده است.

این دانه دارای انواع مختلفی می باشد. دانه کینوا فاقد گلوتن است و‌ سرشار از مواد مغذی و‌ معدنی برای تامین نیاز افراد می باشد.

 کینوا در ایران دارای محصولات متنوعی می باشد. انواع کینوا با توجه به ذائقه های متفاوت افراد تولید و عرضه می شوند. انواع کینوا شامل:

  • کینوا ایرانی
  • دانه کینوا وارداتی
  • کینوا سفید
  • دانه کینوا قرمز
  • کینوا سیاه
  • آرد کینوا
  • انواع کینوا سه رنگ
  • پرک کینوا
  • کینوا حجیم شده می باشند.

این محصولات را می توان به صورت تناژ و خرد از مراکز فروش موجود در کشور خریداری نمود و  از خواص فوق العاده آن بهره ببرید .

کارخانه های خریدار کینوا

امروزه کارخانه جات فراوانی علاقه مند به تحقیق و تولید محصولات فراسودمند و غنی شده با غلات جدید از جمله کینوا هستند. کارخانه جات صنایع تبدیلی برای غنی سازی محصولات خود، کینوا با به شکل های مختلفی در فرمولاسویون محصولات مصرف می کنند. از جمله کارخانه های خریدار  کینوا :

  • تولید گوشت های گیاهی ویژه افراد گیاهخوار
  • شرکت های پخش و بسته بندی
  • تولید مکمل های غذای مادر و کودک
  • تولیدات مکمل های لاغری و چاقی
  • تولید مکمل های ورزشکاران
  • انواع تولید نان های سنتی و حجیم رژیمی
  • تولید محصولات آرایشی بهداشتی
  • کارخانه ماکارونی و پاستا
  • انواع کارخانه جات محصولات آرایشی بهداشتی
  • کارخانه لبنی
  • تولیدات کارخانه بیکری
  • کارخانه تولید شیرینی و شکلات رژیمی
  • تولیدات کارخانه غذا نیمه آماده
  • کارخانه تولیدکننده سالاد نیمه آماده می باشند، می توان اشاره نمو‌د.

این کارخانه جات با خرید کینوا ایرانی یا وارداتی ضمن کمک به فرهنگ سبک زندگی سالم و مصرف محصولات با ارزش تغذیه ای بالا،  با تولید محصولات فراسودمند، بازار مشتریان گسترده ای  به آنها افزوده می شود و فروش خوبی را به دست خواهند آورد.

مراکز خرید کینوا در کشور

مراکز خرید کینوا در کشور توسط مراکز خرید به مشتریان عرضه می شود. از جمله مراکز خرید کینوا در کشور می توان به فروشگاه های زنجیره ای سطح شهر، عطاری ها، فروشگاه های غذای سالم، فروشگاه های اینترنتی اشاره نمود. این مراکز کینوا را به صورت دانه یا فراورده های حاصل از کینوا به مشتریان عرضه می کنند.

در هنگام خرید کینوا از مراکز عرضه کننده، به مجوز بهداشتی محصول، علامت سیب سلامت، تاریخ انقضا و تاریخ تولید محصول دقت نمایید و مراکز معتبر را انتخاب کنید تا محصولی با کیفیت و استاندارد را خریداری نمایید.

مزیت های خرید از کارخانه تولیدی کینوا

در ایران کینوا به صورت گسترده در شهرهای مختلف ایران کشت می شود. کینوا با دارا بودن خواص تغذیه ای فراوان، به یک غله محبوب و پر مصرف تبدیل شده است. خرید کینوا به صورت عمده و‌ جزئی امکان پذیر است.

برای خرید کینوا می توان به طورمستقیم از تولید کننده، کینوا را خریداری نمود. خرید از کارخانه تولیدی کینوا دارای مزیت های فراوانی می باشد که به آن اشاره خواهیم کرد.

خرید مستقیم از کارخانه تولیدی باعث می شود، کینوا به طور سالم و بدون هیچ گونه آسیب دیدگی به دست مصرف کنده برسد، قیمت کارخانه تولیدی پایین است و از لحاظ اقتصادی و برای خریداران عمده به صرفه می باشد، امکان مرجوع محصول وجود دارد و از کیفیت و دارا بودن مجوز بهداشتی مطمئن خواهید بود.

شرکت ایلیا تولید کننده کینوا و محصولات کینوا در ایران می باشد. شرکت ایلیا خدمات ویژه ای از جمله مشاوره تخصصی برای خریداران در نظر دارد و محصولی با کیفیت مرغوب و قیمت مقرون به صرفه به مشتریان عرضه می کند.

کینوا

خرید کینوا کیلویی و بسته بندی

خرید کینوا کیلویی و بسته بندی از طریق مراکز فروش این محصول در سراسر کشور امکان پذیر است. در هنگام خرید از مراکز فروش کینوا، به تاریخ تولید و تاریخ انقضا، شرکت تولید کننده یا وارد کننده، دارا بودن مجوز بهداشتی و سیب سلامت دقت نمایید .

برای خرید کینوا کیلویی و بسته بندی از طریق فروشگاه های موجو‌د در سراسر کشور اقدام کنید. برای خریداران خرد، خرید کینوا به صورت بسته بندی توصیه می شود.

زیرا از سلامت محصول با دارا بودن علامت سیب سلامت اطمینان خواهید یافت. خرید به صورت کیلویی قیمتی ارزان تر از انواع بسته بندی دارد.زیرا هزینه بسته بندی شامل آن نمی شود.

بزرگترین تولید کننده کینوا در ایران

شرکت ایلیا بزرگ ترین تولید کننده کینوا در ایران است. این مجموعه پتانسیل تامین کینوا مورد نیاز  شرکت ها و کارخانه جات را دارد. کینوا تولید شده در این مجموعه مطابق با استاندارد های بین المللی و ملی می باشد و دارای تمامی مجوزات بهداشتی است.

کینوا در این مجموعه به صورت تناژ ، خرد،‌ بسته بندی و‌‌ فله برای مشتریان عرضه می شود و علاقه مندان با توجه به نیاز، حجم مشخصی را خریداری می کنند.

علاقه مندان جهت خرید کینوا می توانند از طریق سایت و شماره های موجود، خرید خود را انجام دهند.

کینوا

کینوا در فروشگاه های زنجیره ای

فروشگاه های زنجیره ای از جمله مراکز خرید کینوا هستند. این فروشگاه ها با داشتن مجوز بهداشتی، اطمینان از سلامت محصول را به مصرف کنندگان می دهند، فروشگاه زنجیره ای کینوا با به صورت بسته بندی و فله و تولید داخلی یا خارجی برای مصرف کنندگان عرضه می کنند.

این مجموعه ها کینوا را به صورت دانه یا محصولات حاصل از فراوری دانه های کینوا نظیر پرک، آرد و . . . به فروش می رسانند.

فروشگاه های زنجیره ای برای تامین کینوا مورد نیاز باید از طریق مراکز عرضه کننده اقدام به خرید کینوا نمایند. دارا بودن قیمت به صرفه از جمله عوامل موثر در خرید کینوا برای فروشگاه های زنجیره ای می باشد.

قیمت کینوا در فروشگاه های اینترنتی

یکی از مراکز عرضه کننده و مراکز خرید کینوا و‌ محصولات کینوا ، فروشگاه های اینترنتی هستند. فروشگاه های اینترنتی این امکان را برای مصرف کنندگان فراهم کرده اند که بدون مراجعه حضوری به فروشگاه و مراکز خرید حضوری، کینوا مصرفی خود را تهیه نمایند.

قیمت کینوا در فروشگاه های اینترنتی با توجه به عوامل گسترده ای تعیین می شود. از جمله این عوامل می توان به کیفیت دانه ها، کشور تولید کننده، شرکت وارد کننده یا صادر کننده، حجم خرید، نوع بسته بندی، نوع مصرف اشاره نمود.

علاقه مندان جهت اطلاع از قیمت کینوا با مراجعه به سایت انواع فروشگاه های اینترنتی، اطلاعات قیمتی را کسب نمایند .

کینوا

فروش کینوا سه رنگ درشت در مشهد

کینوا سه رنگ متشکل از کینوا قرمز، سیاه و سفید می باشد. دانه های کینوا سه رنگ به صورت بسته بندی و فله به فروش می رسد. یکی از مهم ترین فاکتور های موثر در قیمت کینوا، درشتی دانه های کینوا می باشد، دانه های درشت کینوا محبوبیت زیادی دارند.

در شهر مشهد کینوا سه نگ به صورت وارداتی یا تولید داخلی به فروش می رسد. دانه کینوا سه رنگ محصول محبوب برای مصارف خانگی است و علاقه مندان به کینوا، با خرید کینوا سه رنگ می توانند از طعم های مختلف کینوا بهره ببرند.

برای انتخاب مراکز فروش کینوا، مرکزی که دارای مجوز بهداشتی و دارای سیب سلامت می باشد را انتخاب نمایید. داشتن این مجوز ها باعث ایجاد اعتماد در مصرف کننده می شود و از سلامت محصول اطمینان می یابند.

مرکز خرید کینوا قرمز در کرج

کینوا قرمز از انواع اصلی کینوا می باشد. کینوا قرمز دارای خواص فراوانی می باشد، از جمله خواص کینوا قرمز  می توان به خاصیت آنتی اکسیدانی آن اشاره نمود.

شهر کرج یکی از شهرهایی است که به واسطه داشتن کارخانه جات صنایع غذایی، مصرف و خرید کینوا در آن بالا است.

برای خرید کینوا به صورت عمده باید از طریق مراکز فروشی که کینوا را به صورت تناژ و عمده عرضه می کنند خریداری نمایید. همچنین این محصول را می توان به صورت جزئی از فروشگاه های زنجیره ای، فروشگاه های غذای سالم، فروشگاه  های اینترنتی شهر کرج خریداری نمود.

کینوا

خرید برنج کینوا سفید تناژ برای پخش و بسته بندی

برنج کینوا سفید همان دانه کینوا سفید است. کینوا از نوع سفید به کینوا طلایی نیز معروف است. همچنین کینوا سفید مدت زمان پخت کمی دارد و برای مصرف کنندگانی که زمان کمی برای پخت غذا دارند ، مناسب می باشد.

شرکت های پخش و بسته بندی با دارا بودن بازار مشتریان گسترده ای که در اختیار دارند، می توانند فروش خوبی از برنج کینوا سفید بسته بندی شده به دست آورند.

شرکت های پخش و بسته بندی می توانند جهت خرید برنج کینوا سفید به صورت تناژ از طریق مجموعه ایلیا اقدام کنند. مجموعه ایلیا اولین تولید کننده کینوا در ایران است که محصولات کینوا از جمله برنج کینوا سفید با به صورت عمده و جزئی عرضه می کند.

این مجموعه همچنین کینوا را به صورت وارداتی نیز به علاقه مندان عرضه می کند.‌

عمدتا فروش این مجموعه به صورت تناژ می باشد و شرکت های پخش و بسته بندی با خیالی آسوده و بدون محدودیت می توانند دانه برنج کینوا سفید را از شرکت ایلیا خریداری نمانید.

برنج کینوا تولید شده در این مجموعه دارای کیفیت مرغوب و قیمت مناسب و مقرون به صرفه است و علاقه مندان می توانند کینوا سفید را از مجموعه ایلیا خریداری نمایند.

دارندگان شرکت های پخش و بسته بندی می توانند با تماس با مجموعه ایلیا، اطلاعات لازم جهت خرید برنج کینوا سفید را از طریق کارشناسان مجرب و متخصص در حوزه کینوا کسب کنند.

تولید انواع مکمل های پروتئینی با کینوا

کینوا غله ای سرشار از پروتئین است. پروتئین موجود در کینوا، ۹ اسید آمینه ضروری بدن را تامین می کند. پروتئین موجود در کینوا تامین کننده نیاز ضروری افراد در تولید طول روز تامین می کند .

امروزه تولید مکمل های غذایی بسیار رایج شده است. مردم ایران، پیش از گذشته علاقه مند به استفاده و خرید محصولات فراسودمند از جمله مکمل های پروتئینی شده اند.

کارخانه جات تولید کننده مکمل های غذایی، با تولید انواع مکمل های پروتئینی با کینوا، ضمن تولید محصولی فراسودمند و سرشار از انرژی، بازار فروش بسیار خوبی نیز از تولید این محصولات به دست می آورند.

این مجموعه ها می توانند جهت تامین کینوا مورد نیاز خود از طریق مراکز عرضه کننده و فروش اقدام نمایند.

کینوا

خرید کینوا در تهران با کمترین هزینه

تهران یکی از شهرهای پرمصرف کینوا در ایران می باشد. برای خرید کینوا در تهران با کمترین هزینه، باید از طریق مراکز فروش کینوا اقدام نمایید.

دانه کینوا ایرانی قیمتی مناسب تر از انواع تولید شده در کشور های خارجی می باشد.

 برای خرید کینوا، مراکز معتبر را انتخاب نمایید تا محصولی با کیفیت، قیمت مناسب و دارای مجوز بهداشتی و‌ سیب سلامت را خریداری نمایید.‌

خریداران کینوا، برای خرید کینوا با قیمتی مناسب، کینوا را به صورت فله و در حجم عمده و تولید داخلی خریداری نمایند.

تامین آرد و دانه کینوا تناژ در ایران

‎ آرد و دانه کینوا از محصولات پرمصرف کارخانه جات تولید کننده محصولات غذایی غنی شده با کینوا هستند.

آرد و دانه کینوا به صورت تولید ایرانی و خارجی در حجم تناژ برای خریداران عمده که شامل کارخانه جات صنایع تبدیلی و شرکت های پخش و بسته بندی هستند توسط مراکز تامین کننده عرضه می شود.

شرکت ایلیا مارکت یکی از مراکز تامین کننده آرد و دانه کینوا در ایران است. مجموعه ایلیا خدمات گسترده و ویژه ای برای خریداران آرد و دانه کینوا در نظر دارد.

از جمله این خدمات می توان به تامین بلندمدت و عقد قرارداد همکاری، امکان ارسال نمونه و تولید محصول آزمایشی، ارسال محصولی یکدست در هر پارت سفارش محصول، امکان مرجوع محصول در صورت نارضایتی، قیمت و‌ کیفیت تضمین شده، مشاوره تخصصی اشاره نمود.

کارخانه جات علاقه مند می توانند جهت تامین و همکاری با مجموعه ایلیا، از طریق شماره های موجود در تماس باشند و ضمن بهره بردن از مشاوره تخصصی، اطلاعات لازم در خصوص تامین و خرید محصول را جویا شوید.

برای استعلام قیمت، دریافت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان در تماس باشید.
تلفن: 09156993847 –  09919007672
ایمیل: quinoa@eliatrade.com
ایتا: 09156993847
آدرس: مشهد، پارک علم و فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *