بهترین قیمت بذر کینوا در ایلام

بذر کینوا

جهت اطلاع از بهترین قیمت بذر کینوا در ایلام ، می توانید با بزرگترین مرکز خرید و فروش بذر کینوا در ایران، در ارتباط باشید و بذرهای اصل و شناسنامه دار کینوا، تهیه نمایید.

معرفی بذر کینوا

بذر کینوا بومی منطقه آند در آمریکای جنوبی و کشورهای پرو، بولیوی و شیلی است. بذر کینوا از هزاران سال قبل در این مناطق کشت می شود. و دانه کینوا که حاصل رشد و رسیدگی بذر کینوا و گیاه آن است، غذای اصلی مردم این مناطق را تشکیل می دهد.علاقه مندان در ایلام جهت اطلاع از قیمت بذر کینوا می توانند با این مجموعه تماس بگیرند.

در سال 2013 با نام گذاری این سال از سوی سازمان فائو، به نام سال بین المللی کینوا، بذر کینوا به کشورهای دیگر نیز راه پیدا کرد. و بسیاری از کشورها کشت بذر کینوا را در برنامه خود قرار دادند. در حال حاضر بیش از 100 کشور جهان از جمله کشور ایران، بذر کینوا را کشت می نمایند.

دانه کینوا

اهمیت بذر کینوا

سازمان فائو اهمیت بذر کینوا را در تولید دانه های مغذی کینوا می داند. دانه های کینوا که به خاویار سبز و مولتی ویتامین معروفند، سرشار از مواد غذایی هستند. دانه کینوا تنها منبع گیاهی است که همه اسیدآمینه ای ضروری بدن انسان را دارد.در ایلام بذر کینوا با قیمت مناسب توسط این مجموعه به فروش می رسد.

همچنین سرشار از پروتئین، ویتامین، املاح معدنی، آنتی اکسیدان و امگا 3 است. و غذایی بسیار مناسب برای تمام گروه های سنی، بدون اثرات چاق کنندگی می باشد. دانه کینوا فاقد گلوتن است و برای بیماران دیابتی و سلیاکی دارویی بسیار مفید است. و به عنوان غذایی خوش هضم، جایگزین غلات گلوتن دار مانند گندم می شود.

همچنین سازمان فائو، بذر کینوا را مقاوم به خشکی، شوری، یخ زدگی و تغییرات اقلیمی معرفی می نماید. بذر کینوا در اقلیم های مختلف و خاک های زراعی فقیر قادر به رشد است. به همین دلیل در اغلب نقاط جهان به راحتی کشت می شود. در استان های مختلف ایران نیز، کشت بذر کینوا با عملکرد مطلوبی همراه است.

بذر کینوا

کشت بذر کینوا در ایلام

در سال های اخیر و با توصیه سازمان فائو، بسیاری از کشورها بذر کینوا را کشت می نمایند. کشت بذر کینوا تا دو برابر کشت برخی غلات از جمله گندم سودآور است. مجموعه ما با همکاری کشاورزان عزیز، تجربه کشت بذر کینوا در ایلام و مناطق مختلف کشور، با اقلیم های متفاوت را دارد.

این مجموعه با ارائه مشاوره رایگان در زمینه کاشت، داشت و برداشت بذر کینوا در ایلام، توانسته کشاورزان عزیز را در تولید محصولی با عملکرد بالا همراهی نماید. در استان ایلام که در بحث کشت مکانیزه بسیار موفق عمل کرده است، کشت بذر کینوا به صورت مکانیزه، با عملکرد قابل توجهی همراه بوده است. استقاده از مشاوره تخصصی در زمینه کشت باعث کیفیت بالای محصول برداشتی خواهد شد . قیمت بذر کینوا در ایلام با کیفیت محصول برداشتی رابطه مستقیم دارد.

یکی از فاکتورهای مهم برای تولید محصول مرغوب، انتخاب مناسب تاریخ کشت می باشد. برای اطلاع از تاریخ کشت بذر کینوا در ایلام و منطقه زراعی خود، می توانید از ما مشاوره رایگان دریافت نمایید.

کشت بذر کینوا در ایلام در دو نوبت از سال امکان پذیر است. کشت بهاره و پاییزه برای بذر کینوا در اکثر مناطق کشور، انجام می شود. البته در مناطقی که شرایط مساعد دارند، امکان کشت تابستانه و حتی کشت دیم برای بذر کینوا نیز وجود دارد.

جهت آماده سازی زمین برای کشت بذر کینوا ، لازم است ابتدا زمین شخم بخورد. و سپس دو مرحله دیسک سنگین و سبک انجام شود. همچنین، کود پاشی در این مرحله، جهت افزایش عملکرد نیز توصیه می گردد. بذر کینوا جزو بذرهای ریز است و وزن هزاردانه آن بین 2 تا 3 گرم می باشد.

بذر کینوا

کود دهی و ابیاری بذر کینوا در ایلام

میزان بذر مورد نیاز برای کشت بذر کینوا، در هر هکتار بین ۸ تا ۱۰ کیلوگرم است. کشت بذر کینوا با روش های مختلف از جمله روش های سنتی و مکانیزه، امکان پذیر است.کشت مکانیزه بذر کینوا، می تواند با دستگاه خطی کار غلات انجام شود. وهمچنین، جهت برداشت محصول بذر کینوا، از کمباین برداشت کلزا با تغییر هد کمباین استفاده خواهد شد.

همانطور که بیان گردید، بذر کینوا در حداقل شرایط زراعی رشد می نماید. اما استفاده از کودهای آلی و شیمیایی می تواند عملکرد محصول نهای بذر کینوا را افزایش دهد. کودهای شیمیایی NPK به مقدار 150 کیلوگرم در هکتار، یا کود سوپرفسفات تریپل به مقدار 150 کیلوگرم در هکتار به همراه 100 کیلوگرم کود پتاس، توصیه می شوند.

همچنین بذر کینوا نیاز آبی کمی دارد. ۵ تا ۷ نوبت آبیاری با فاصله ۱۰ تا ۱۵ روز نیاز آبی بذر و گیاه کینوا را برطرف می کند. حداقل عملکرد بذر کینوا، 2 تن و حداکثر عملکرد آن 5/5 تن در هکتار است. میزان برداشت در هکتار می تواند بر روی قیمت بذر کینوا در ایلام موثر باشد.

بذر کینوا

بهترین قیمت بذر کینوا در ایلام

در سال‌های اخیر، کشت بذر کینوا در مناطق مختلف کشور، مورد استقبال کشاورزان قرار گرفته است. سودآوری قابل توجه کشت بذر کینوا باعث شده است که افراد زیادی به زراعت آن علاقه مند شوند. بازار خرید و فروش بذر کینوا نیز، با قیمت های مختلف رونق یافته است.

برای اطلاع از بهترین قیمت بذر کینوا در ایلام ، می توانید با مجموعه ما در ارتباط باشید. این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش بذر کینوا در ایران، قیمت بذر کینوا را به صورت به روز در اختیار شما قرار می دهد.

مجموعه ما با هدف ترویج کشت بذر کینوا در ایران و بومی سازی تولید بذر کینوا، با وزارت جهاد کشاورزی همکاری می نماید. و بذر های اصل و شناسنامه دار کینوا را در ایلام و مناطق مختلف کشور توزیع می کند.

دانه کینوا

همکاری در قیمت بذر کینوا در ایلام

در این مجموعه کارشناسان ما تجارب کسب شده در زمینه ی کشت بذر کینوا را به صورت رایگان در اختیار کشاورزان عزیز قرار می دهند. همچنین خرید و فروش بذر کینوا پس از عقد قرارداد به صورت کاملا تضمینی انجام می پذیرد.

کارشناسان این مجموعه، در تمام مراحل کاشت، داشت و برداشت بذر کینوا کشاورزان عزیز را همراهی می نمایند. برای استفاده از خدمات بزرگترین مرکز خرید و فروش بذر کینوا در ایران و استان ایلام می توانید با ما در ارتباط باشید.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *