خریدار کینوا بدون گلوتن

قیمت ارزان کینوا برای خرید

خریدار کینوا بدون گلوتن با بهترین کیفیت و تمام استانداردهای لازم می‌تواند با کارشناسان این مجموعه در تماس بوده و خرید امن و مطمئن را داشته باشد.

گلوتن چیست و در چه مواد غذایی وجود دارد؟

گلوتن جزء خانواده پروتئین ها به حساب می‌آید که از ترکیبات اصلی آن دو پروتئین گلیادین و گلوتنین می باشند. در غلاتی مانند گندم، جو، چاودار و اسپلت یا گندم آلمانی وجود دارد. در واقع گلیادین که از گروه گلوتن می باشد، عامل آثار مخرب درعملکرد گوارش و روده افراد سلیاکی می‌باشد.

گلوتن به چه افرادی آسیب می‌زند؟

 گلوتن به افراد دارای بیماری سلیاک آسیب می‌زند. سلیاک یک بیماری خود ایمنی محسوب می‌شود و دارای منشا زنتیکی است. افراد سلیاکی افرادی هستند که قادر به هضم مواد گلوتن دار نیستند و روده این افراد گلوتن را به عنوان یک متجاوز خارجی می‌بیند و در نتیجه سیستم ایمنی بدن به روده حمله کرده و باعث اسیب به پوشش روده، درد، اسهال، کم خونی و در دراز مدت سرطان روده می‌شود.

 این افراد حتما باید از رژیم غذایی بدون گلوتن استفاده کنند. بیشتر محصولات غذایی بدون گلوتن که در سطح کشور هستند از طریق واردات به کشور ورود پیدا کردند و چون وارداتی اند قیمت های بالایی هم دارند. همه افراد سلیاکی و نیز بقیه افراد علاقمند به سوپرفودها نمی‌توانند از کینوا و مشتقات آن در سبد غذایی روزانه خود استفاده کنند و ممکن است دچار سوء تغذیه شوند. افرادی که خریدار عمده و خرد دانه کینوا بدون گلوتن هستند می توانند از مشاوره ی ویزه این مجموعه استفاده نمایند.

دانه کینوا

کینوا به عنوان یک غذای بدون گلوتن که دارای ویتامین های بسیار مفیدی از گروه ویتامین های B و E، آنتی اکسیدان، اسیدهای آمینه ضروری بدن، پروتئین، فیبر و املاح معدنی مانند کلسیم، منیزیوم، آهن، روی و پتاسیم می‌باشد، می تواند به عنوان یک غذای نجات دهنده‌ی بشر و بخصوص برای بیماران سلیاکی از سوء تغذیه تلقی شود. طی مطالعات و تحقیقات صورت گرفته نشان داده شده که مصرف کینوا در وعده های غذایی روزانه به طور منظم، عملکرد و پرزهای روده را بهبود می‌دهد.

خریدار کینوا بدون گلوتن

 این مجموعه برای اولین بار در سطح کشور در حمایت از خریدار و فروشنده های کینوا و با همکاری انجمن های سلیاک اقدام به کشت و توسعه این محصول فراسودمند و بدون گلوتن کرده و سایر استان های کشور را تشویق به کشت این محصول نموده است.

کینوا بعد از برداشت به کارخانه فرآوری منتقل شده و به طور کاملا تخصصی هرگونه فرآوری اعم از، از بین بردن ساپونین و تلخی موجود در پوسته، حذف تمام سنگ ریزه ها و دانه های علف هرز از کینوا برداشتی از مزرعه انجام می شود. شستن کامل کینوا بدون گلوتن در کارخانه این مجموعه انجام می‌شود. اگر این مراحل یعنی فرآوری به طور درست و کامل انجام نشود مشکلات زیادی را برای مصرف کننده به بار می‌آورد. این مجموعه بهترین کینوا بدون گلوتن با فرآوری کامل و دقیق در کل کشور تولید و به خریدار های مختلف عرضه می‌نماید.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *