قیمت هر کیلو کینوا چقدر است؟

کینوا

کینوا در ایران به صورت تولید داخلی و خارجی وجود دارد. کینوا داخلی و خارجی در حجم عمده و جزئی به فروش می رسند و قیمت هر کیلو کینوا ایرانی و خارجی باهم متفاوت است. قیمت هر کیلو کینوا با توجه به عوامل موثری تعیین می شود.

قیمت هر کیلو کینوا چقدر است و از چه طریق می توان مطلع شد؟ این قیمت با توجه به چه عواملی تعیین می شود؟

انواع کینوا موجود در کشور

کینوا یکی از دانه هایی است که امروزه به طور گسترده در کشور مصرف می شود. با توجه به سلیقه ها و ذائقه های افراد، کینوا در انواع مختلفی برای علاقه مندان به دانه های فراسودمند و غذاهای با ارزش غذایی بالا عرضه می شود. انواع کینوا شامل:

  • کینوا ایرانی
  • دانه کینوا وارداتی
  • کینوا سفید
  • دانه کینوا قرمز
  • کینوا سیاه
  • آرد کینوا
  • کینوا سه رنگ
  • پرک کینوا
  • کینوا حجیم شده می باشند.

این محصولات در کشور به صورت عمده، فله، جزئی و بسته بندی شده برای مصرف کنندگان عرضه می شود.

انواع کینوا با توجه به نوع کاربرد و مصرف در صنعت و در مصارف خانگی استفاده می شوند. انواع کینوا اعم از آرد کینوا، پرک کینوا و … از لحاظ ارزش تغذیه ای مشابه دانه کینوا هستند و‌ نمی توان برتری بین این محصولات قائل شد.

چالش های خرید کینوا وارداتی

کینوا به صورت وارداتی نیز در کشور وجود دارد. کینوا وارداتی و ایرانی از لحاظ ارزش تغذیه ای و غذایی تقاوت چندانی با یکدیگر ندارند و هردو دارای مقادیر فراوانی، پروتئین، فیبر، ویتامین ها و‌ املاح معدنی هستند.‌ کینوا وارداتی از لحاظ خواص ظاهری مانند طعم، بو و اندازه دانه ها با نمونه های تولید شده در داخل کشور متفاوت است.

خرید کینوا وارداتی با چالش هایی همراه می باشد. از جمله این چالش ها می توان‌ به قیمت تمام شده کینوا وارداتی اشاره نمود که قیمت بالایی دارد و برای خریداران عمده و‌ کارخانه جات از لحاظ اقتصادی صرفه ندارد.

زیرا قیمت کینوا وارداتی با قیمت ارز تعیین می شود و با توجه به نوسانات قیمتی موجود در بازار ارز ایران، این محصول نیز قیمت نوسانی و‌ بالایی خواهد داشت.

از دیگر چالش های کینوا خارجی می توان به تامین این محصول اشاره نمود، تامین و دسترسی به کینوا خارجی سخت است.

زیرا ممکن است بار سفارش داده شده از سوی کشور تولید کننده با تاخیر ارسال شود و یا محموله در گمرک انبار شود و همچنین ممکن است در طی انتقال به ایران دچار آسیب دیدگی شود و از کیفیت دانه ها کاسته شود.

در این بخش به بعضی از چالش های موجود در خرید کینوا خارجی اشاره کردیم و با این وجود برای خریداران عمده و‌کارخانه جات صنایع تبدیلی خرید کینوا وارداتی با ریسک بالایی همراه است.

کینوا

مزیت های خرید کینوا ایرانی

کینوا در ایران نیز تولید می شود. با پی بردن به خواص تغذیه ای کینوا این گیاه در سراسر جهان از جمله ایران نیز کشت شد. کینوا تولید شده در داخل کشور از کیفیت بسیار مرغوبی برخوردار است و‌ با نمونه های خارجی قابل رقابت است. البته خرید کینوا ایرانی دارای مزیت های فراوانی است که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

خرید دانه های کینوا ایرانی به اقتصاد کشور کمک خواهد کرد و‌به علاوه ای انگیزه ای برای کشاورزان خواهد شد تا محصولی مرغوب و با کیفیت را تولید کنند و به بخش کشاورزی کشور رونق ببخشند.

‌ کینوا ایرانی قیمتی مناسب تر و ارزان تر از انواع خارجی دارد و دسترسی و تامین آن آسان تر است. خرید کینوا ایرانی برای کارخانه جات و خریداران عمده علاوه بر قیمت مناسب و تامین به موقع، خدمات ارزنده ای را نیز از سوی شرکت های تولید کننده به همراه دارد.

قیمت خرید کینوا از کشاورز

کشت کینوا در سال های اخیر در کشور افزایش یافته است و کشاورزان علاقه مند به کشت این دانه پر خاصیت شده اند. کینوا برای مصرف باید عملیات فراوری بر روی آن انجام شود.

قیمت خرید کینوا از کشاورز قیمتی پایین دارد زیرا علاوه بر اینکه فراوری برروی آن صورت نگرفته است ،‌تولید داخلی است.‌این قیمت با توجه به عواملی نظیر حجم خرید، نوع مصرف، کیفیت دانه تعیین می شود.

کینوا

قیمت عمده کینوا برای تولید محصولات رژیمی

امروزه افراد زیادی از محصولات رژیمی استفاده می کنند، محصولاتی که علاوه بر اینکه باعث افزایش وزن نمی شوند بلکه نیاز های روزانه افراد را نیز می توانند تامین کنند.

کینوا از جمله غلاتی است که در فرمولاسیون محصولات رژیمی استفاده می شود. کینوا با دارا بودن مواد مغذی و معدنی فراوان به خصوص فیبر که در تناسب اندام و سیری طولانی مدت افراد موثر است، در تولید محصولات رژیمی به کار می رود.

کارخانه جات تولید کننده محصولات رژیمی، کینوا را به صورت عمده از مراکز عرضه کننده خریداری می کنند. قیمت عمده کینوا از مقادیر جزئی کمتر است.

با این حال ، قیمت کینوا تحت تاثیر عواملی تعیین می شود. این قیمت ثابت نیست و دارای نوسان است. برای اطلاع از قیمت به روز کینوا عمده با مراکز فروش در تماس باشید.

قیمت کینوا فله برای شرکت های پخش و بسته بندی

شرکت های پخش و بسته بندی از جمله خریداران اصلی کینوا به صورت فله هستند. این مجموعه ها با داشتن بازار گسترده مشتریان، پتانسیل بسیار خوبی برای فروش کینوا و‌ محصولات کینوا دارند.

قیمت کینوا فله برای شرکت های پخش و بسته بندی با توجه به کیفیت دانه ، ایرانی یا خارجی بودن دانه ها و سایر عوامل موثر تعیین می شود.

این مجموعه ها برای اطلاع از قیمت کینوا فله می توانند با مجموعه ایلیا در ارتباط باشند.مجموعه ایلیا اولین و‌ بزرگ ترین تولید کننده کینوا در ایران است که این محصول را به صورت وارداتی نیز عرضه می کند.

شرکت ایلیا قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای برای خریداران عمده در نظر دارد زیرا وارد کننده و تولید کننده مستقیم کینوا می باشد و‌ محصولی با کیفیت و درجه یک را عرضه می کند.

شرکت های پخش و بسته بندی می توانند جهت اطلاع از قیمت کینوا و شرایط همکاری با شماره های موجود در سایت تماس حاصل نمایند و با کارشناسان مجرب و متخصص مجموعه در ارتباط باشند.

کینوا

خرید کینوا از مسموم از عطاری!

عطاری ها یکی از مراکز فروش کینوا محسوب می شوند. این مجموعه ها کینوا تولید داخلی و خارجی را و به صورت فله و بسته بندی به فروش می رسانند.

متاسفانه برخی از عطاری با سودجویی از اعتماد مردم اقدام به فروش کینوا مسموم می کنند. کینوا فراوری نشده سمی است و قابلیت مصرف ندارد.

کینوا در پوسته خارجی خود ،دارای ماده ای به نام ساپونین است. ساپونین یک ترکیب گلیکوزیدی است که تلخ مزه و سمی می باشد و در صورت مصرف باعث اختلال در سیستم طبیعی بدن می شود.

این عطاری با خرید کینوا فراوری نشده از کشاورزان و دلال ها اقدام به فروش این محصول با قیمتی پایین می کنند. خریداران برای خرید کینوا، مراکز معتبر را انتخاب نمایند و ضمن اطمینان از کیفیت محصول از فروشنده مجوز بهداشتی و سیب سلامت را بخواهند. متاسفانه سودجویان با فروش محصولات مسموم سلامت مصرف کنندگان را به خطر می اندازند.

قیمت ویژه کینوا برای فروشگاه های اینترنتی

قیمت هر کیلو کینوا چقدر است. فروشگاه های اینترنتی امروزه یکی از پربازدید ترین مراکز برای خرید محصولات می باشد. کینوا نیز در این فروشگاه ها عرضه می شود. دارندگان فروشگاه های اینترنتی برای خرید کینوا، به دنبال مرکزی با قیمت مناسب و‌کیفیت مرغوب هستند.

شرکت ایلیا تولید کننده و وارد کننده کینوا در ایران ، کینوا را با قبمت ویژه ای به فروشگاه های اینترنتی عرضه می کند.

قیمت اعلام شده از سوی مجموعه ایلیا از لحاظ اقتصادی به صرفه می باشد. این مراکز می توانند جهت اطلاع از قیمت هر کیلو‌ کینوا با مجموعه ایلیا در تماس باشند و ضمن بهره مندی از مشاوره تخصصی، اطلاعات لازم را کسب نمایند.

کینوا

قیمت هر کیلو کینوا در سال ۱۴۰۰

مصرف کینوا در سال ۱۴۰۰ در ایران نسبت به سال های گذشته افزایش داشته است و مردم بیشتر از قبل به موادغذایی  مصرفی خود اهمیت می دهند و تمایل دارند محصولاتی را که دارای ارزش غذایی بالایی می باشد را مصرف کنند.

 قیمت هر کیلو کینوا در سال۱۴۰۰ ثابت نبوده است و دارای نوسان بوده است این نوسان قیمت ناشی از عواملی همچون قیمت ارز، هزینه حمل و‌نقل و گمرک، هزینه بسته بندی و‌… بوده است.

قیمت هر کیلو کینوا سیاه و قرمز چقدر است؟

قیمت هر کیلو کینوا چقدر است. کینوا سیاه و قرمز از محصولات اصلی کینوا هستند. دانه های کینوا قرمز و سیاه طعم خاص تری دارند و بعد از پخت شکل ظاهری خود را حفظ می کنند. قیمت هرکیلو کینوا سیاه و قرمز با توجه به عوامل موثری تعیین می شود که این عوامل تاثیر مستقیم برروی قیمت دارند.

قیمت هرکیلو کینوا سیاه و قرمژ ثابت نیست و دارای نوسان است. علاقه مندان جهت اطلاع از قیمت هرکیلو کینوا سیاه و قرمز با مراکز فروش این محصولات ارتباط برقرار نمایند.

کینوا

تامین کینوا سه رنگ برای فروشگاه ای زنجیره ای

قیمت هر کیلو کینوا چقدر است. کینوا سه رنگ شامل سه رنگ قرمز، سفید و سیاه کینوا می باشد. دانه های کینوا به صورت بسته بندی و فله به مشتریان عرضه می شود. این محصول را می توان به صورت تولید داخل کشور و یا کشور های خارجی تهیه نمود.

فروشگاه های زنجیره ای از مراکز اصلی فروش محصولات کینوا از جمله کینوا دانه سه رنگ می باشد. این فروشگاه ها برای تامین کینوا سه رنگ به دنبال مرکزی معتبر که از لحاظ کیفیت و قیمت محصولی تضمین شده را عرضه کند.

شرکت ایلیا یکی از مراکز تامین کننده کینوا سه رنگ در ایران است. این مجموعه کینوا را به صورت تولید مجموعه توسعه تجارت سبز ایلیا و کینوا وارداتی برای فروشگاه های زنجیره ای عرضه می کند.

دارندگان فروشگاه های زنجیره ای برای تامین کینوا مورد نیاز خود به صورت فله وبسته بندی می توانند با مجموعه ایلیا همکاری داشته باشند.

شرکت ایلیا مارکت آمادگی همکاری و تامین بلند مدت کینوا و محصولات کینوا از جمله کینوا سه رنگ را برای فروشگاه های زنجیره دارد. جهت برقراری ارتباط با مجموعه ایلیا از طریق شماره های موجود اقدام نمایید.

برای استعلام قیمت، دریافت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان در تماس باشید.
تلفن: 09156993847 –  09919007672
ایمیل: quinoa@eliatrade.com
ایتا: 09156993847
آدرس: مشهد، پارک علم و فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *