تهیه و پخش عمده کینوا مرغوب ایران

دانه کینوا

تهیه و پخش عمده کینوا مرغوب در ایران می تواند گامی بزرگ برای افزایش سطح سلامت جامعه باشد. به گونه ی که ما رواج فرهنگ صحیح غذایی را وظیفه ای خود می دانیم.

معرفی دانه کینوا

دانه کینوا از گیاهی به همین نام و متعلق به خانواده تاج خروس بدست می آید. این گیاه به منظور تولید دانه کشت می شود، ولی از برگ های سبز جوان آن هم به عنوان سبزی پخته یا تازه استفاده می شود. دانه کینوا بومی منطقه آند در آمریکای جنوبی است و طی 5000 سال غذای اصلی مردم آن مناطق بوده است.

دانه کینوا دارای ارزش غذایی بالایی می باشد، به گونه ای که به خاویار سبز معروف است. در حال حاضر بیش از 100 کشور جهان از جمله ایران ، دانه کینوا را کشت می نمایند. و بسیاری از کشورها، دانه کینوا را در سبد غذایی خانوارهای خود قرار داده اند و به صورت عمده تهیه و به فروش می رسانند.

اهمیت دانه کینوا و تهیه آن به صورت عمده در ایران

اهمیت غذایی دانه کینوا مربوط به ترکیب کامل اسیدآمینه های مورد نیاز بدن انسان، کلسیم، فسفر، آهن بالا و سدیم پایین است. پروتئین موجود در دانه کینوا از نظر کمی و کیفی از دانه غلات متداول بهتر بوده و تعادل اسیدآمینه ای مطلوب تری برای تغذیه انسان و دام، نسبت به دانه های گندم دارد.

اسید آمینه لیزین در دانه کینوا دوبرابر گندم است که از مشخصه های اصلی دانه کینوا می باشد. در جهان بیش از 66 طیف رنگی برای دانه کینوا ذکر شده است. دانه کینوا در ایران به سه رنگ سفید، قرمز و سفید-قرمز وجود دارد که به صورت عمده به فروش می رسد. دانه کینوای سفید زودپز بوده و طعمی مشابه گندم و ذرت دارد و برای طبخ و تهیه در همه غذایی ایرانی مناسب است.

دانه کینوا به صورت پخته، کته، آبکش، سرخ کرده و تازه خوری در تمام غذاها از جمله، انواع سالاد، سوپ، دسر و خورشت ها استفاده می شود. آرد حاصل از دانه کینوا (آرد کینوا)، برای تهیه انواع نان، کیک، شیرینی، فرنی و… با ارزش غذایی بالا مورد مصرف قرار می گیرد.

بذر کینوا ارگانیک

خاصیت دانه کینوا

اسید فولیک برای باروری هم در مردان و هم در زنان لازم می باشد. چون اسید فولیک باعث افزایش کیفیت اسپرم می شود و خطر نازایی را نیز در زنان کاهش می دهد. بنابراین باید با استفاده از روش های مختلف نیاز بدن به اسید فولیک را تامین کرد.کینوا دارای اسید فولیک به صورت عمده در ایران تهیه و عرضه می شود.

استفاده از قرص های شیمیایی معمول ترین روش ها هستند. اما ما به شما پیشنهاد میدهیم از روش های طبیعی برای تامین فولیک اسید بدن استفاده نمایید، تا از عوارض جانبی ناشی از مصرف قرص های شیمیایی در امان باشید.

دانه کینوا با درصد مناسب فولیک اسید است و یک راه حل طبیعی برای تامین این نیاز بدن می باشد. این شبه غله در کنار فولیک اسید دارای ترکیبات دیگری چون پروتئین، فیبر، منیزیم، کلسیم، آهن، روی و… می باشد.تهیه کینوا به صورت عمده در ایران امکان پذیر است.

دانه کینوا فاقد گلوتن است و برای بیماران سلیاکی که باید غذاهای بدون گلوتن مصرف نمایند، غذایی بسیار مناسب می باشد. و یک گیاه دارویی مهم محسوب می شود. فیبر بالای موجود در دانه کینوا باعث سیری زودرس شده ودر نتیجه مانع چاقی می شود. تهیه کینوا عمده در ایران از طریق این سایت به راحتی انجام می پذیرد.

ویتامین B2 موجود در دانه کینوا مانع سفید شدن و بیماری آب مروارید می شود. ریبوفلاوین آن، باعث شفاف شدن پوست و جوان شدن سلول ها می گردد. دانه کینوا سرشار از پروتئین، ویتامین B2، املاح معدنی مفید می باشد و غذایی مناسب برای تمام گروه های سنی از خردسالان و کودکان تا سالمندان است.

دانه کینوا مشهد

مرکز تهیه و پخش عمده دانه کینوا مرغوب در ایران

در سال های اخیر، تهیه دانه کینوا عمده در ایران نیز مشابه بسیاری از کشورها کشت شده و مورد مصرف خانوارها قرار گرفته است. مجموعه ما با همکاری وزارت جهاد کشاورزی در جهت ترویج تولید و تهیه دانه کینوا مرغوب در ایران و بومی سازی تولید دانه مرغوب کینوا در ایران فعالیت می نماید.

این مجموعه با همکاری کشاورزان عزیز در استان های مختلف کشور تهیه و پخش کینوا عمده در ایران را انجام داده و به صورت بسته بندی و عمده فروشی در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد. مجموعه ما با قراردادن بذرهای اصل و شناسنامه دار کینوا و مشاوره رایگان در زمینه کشت بذر کینوا، در اختیار کشاورزان عزیز، دانه کینوا مرغوب در ایران تولید می نماید.

این مجموعه پس از جمع آوری بهترین و مرغوب ترین دانه کینوا از مناطق مختلف ایران، به عنوان اولین مرکز فرآوری در ایران، دانه کینوا فرآوری شده و آماده به طبخ را به صورت عمده در تناژ بالا و همچنین بسته بندی های کوچک عرضه می نماید. همچنین آرد کینوا مرغوب در ایران را نیز تهیه می نماید.

مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز تهیه و پخش دانه کینوا در ایران، آماده همکاری با رستوران ها، هتل ها، باشگاه ها، بیمارستان ها، انجمن های سلیاکی و متقاضیان عزیز در زمینه تهیه و پخش دانه کینوا می باشد. این مجموعه دانه آماده به طبخ کینوا، کینوای سفید، کینوای رنگی (قرمز و سیاه) را به صورت بسته بندی های کوچک و همچنین به صورت فله ای در تناژ بالا در اختیار این عزیزان قرار می دهد.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *