قیمت فروش کینوا زرد یا طلایی عمده و فله

کینوا

کینوا شبه غله ای است که در طیف رنگ هایی چون زرد یا طلایی، سفید، قرمز، کرم، سیاه و صورتی کم رنگ وجود دارد. در بازار فروش غلات قیمت های متفاوتی برای دانه کینوا زرد یا طلایی عرضه شده است. همچنین فروش عمده و فله آن قیمت فروش متفاوتی در بازار دارد با انواع خرد آن فرق می کند. قیمت فروش کینوا در بازار به دلایل زیادی متغیر است که عوده ترین دلیل آن وجود واسطه گران است.

طریقه مصرف کینوا برای لاغری

دانه های کینوا که به خاویار گیاهی معروف است. جزء ارزشمند ترین سوپر فود ها اطلاق می شود به خاطر داشتن مواد معدنی و پر خاصیتی که در خود جای داده است.

کینوا یک پروتئین گیاهی است که علاوه بر کمک به رشد اندام های بدن، متابولیسم و انرژی بدن رو حفظ می کند و نوعی مکمل غذایی کامل می باشد.

این دانه برای افرادی که گیاه خوار هستند بسیار مناسب است. زیرا تنها شبه غله است که تمامی اسید آمینه های ضروری بدن را در خود دارد. این دانه 9 اسید امینه ضروری که بدن قادر به ساخت آن نیست را در خود دارد.

دانه کینوا از جمله مواد غذایی است که کینوا برای لاغری بسیار حائز اهمیت است چرا که سرشار از فیبر است. و مصرف آن باعث ثابت نگه‌داشتن سطح قند خون خواهد شد که تاثیر به سزایی در احساس سیری دارد و همین امر باعث کاهش وزن و جلوگیری از پرخوری عصبی و غیر عصبی می شود.

قند و کربوهیدراتی که در کینوا وجود دارد از نوع پیچیده است و برای هضم شدن به انرژی نیاز دارد و بنابراین بسیار کند این روند پیش می رود که باعث می شود تا مدت ها احساس سیری داشته باشیم.

یکی دیگر از مواردی که باعث می شود کینوا خاصیت لاغری داشته باشد کالری پایین ان نسبت به دیگر غلات است.

دانه کینوا را چگونه مصرف کنیم

کینوا همانند غلات دیگر برای مصرف احتیاج به پخته شدن دارد که مرسوم ترین روش آن آب پز کردن آن است. یکی از پر کاربرد ترین مدل پختن کینوا به صورت پخت برنج کته می باشد.

 کینوا سرشار از پروتئین، فیبر،کلسیم، فسفر، منیزیم، مس، انواع ویتامین های محلول و نامحلول، اسید های چرب مفید است. روش های پخت دیگری برای آن وجود دارد که شامل پخت در ماکروویو، فر و پلوپز می شود.

از کینوا می توان در تهیه انواع سالاد، غذاهای آماده، غذا های خنگی چون انواع سوپ و آش، در انواع دسر هایی نظیر فرنی، انواع گرانولا و اوتیمل استفاده کرد.

از آرد کینوا برای تهیه انواع کیک و شیرینی و انواع شیرینی های خانگی و صنعتی استفاده می شود. یکی از بهترین خواصی که کینوا دارد فاقد گوتن است و مزیت این شبه غله برای افرادی که به بیماری سلیاک دچار هستند بسیار مفید است.

کینوا چیست چه خاصیتی دارد

کینوا شبه غله ای است که در گروه اسفناجیان قرار دارد. قدمت آن به سال ها قبل برمی گردد. زادگاه اصلی آن مربوط به آمریکای جنوبی وکشورهایی مثل بولیوی و شیلی است. نام دیگر آن برنج کینوا یا خاویار گیاهی است و این شبه غله مفید هنوز در ایران به طور گسترده مرسوم نشده است و در موارد خاص به خصوص رژیم های لاغری استفاده می شود.

دانه کینوا که کالری نسبتا پایین تری از گندم و برنج دارد و این موضوع جز اصلی ترین دلایل لاغری است. به همین دلیل بسیار مورد توجه افراد دارای اضافه وزن قرار گرفته است.

دانه کینوا به رنگ های متفاوتی وجود دارد که شامل کرم، سفید، زرد یا طلایی، قرمز و سیاه است. دانه های کینوا زرد فاقد گلوتن است و برای افراد مبتلا به سیلیاک یا افرادی که از رژیم غذایی بدون گلوتن پیروی میکنند بسیار مناسب است.

کینوا یک جایگزین مناسب برای انواع غلات پر کالری می باشد اللخصوص برنج که امروزه غذای اصلی خانواده های ایرانی شده و یکی از بزرگ ترین عوامل چاقی.

دانه های کینوا غنی از انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی است و برای تمام گروه های سنی مخصوصا کودکان و افراد سالخورده بسیار مفید است. کینوا چون طعم خاصی ندارد می توان در انواع غذا استفاده کرد. این گیاه پر خاصیت در پیشگیری از فشار خون، بیماری‌های قلبی عروقی، دیابت و… موثر است.

کینوا

کالری کینوا خام یا پخته

دانه کینوا به دلیل داشتن فیبر بالا و کربوهیدرات پیچیده هضم آن کمی مشکل است و برای هضم به انرژی زیادی احتیاج دارد از همین رو بدن برای سوزاندن آن از گیلیکوژن ذخیره ای استفاده میکند و به همین دلیل این گیاه کالری پایین اطلاق می شود.

طبق آمار های بدست امده از سازمان غذا و دارو در 100 گرم کینوا پخته مقدار 120 کالری وجود دارد و در 100 گرم کینوا خام 368 کالری موجود است.

مقدار مصرف کینوا در روز

اگر در روز  100 گرم از دانه کینوا مصرف گردد، نیاز روزانه بدن به منگنز، کلسیم، مس را تامین کرده و همچنین می تواند نیاز کامل فیبر بدن را تامین کند.

شما در مصرف کینوا به صورت روزانه می توانید نیاز های اساسی خود را تامین کرده. خواص سلامت زایی آن را به صورت مشهود در بدن خود مشاهده کنید.

تنها نکته ای که در مصرف روزانه کینوا باید در نظر گرفت این است که، از مقدار 100 گرم در روز خارج نشود چون در دانه های کینوا ماده ای وجود دارد به نام اگزالات که سبب سنگ کلیه و دیگر مشکلات کلیوی می شود و رعایت کردن آن بسیار حائز اهمیت است.

کینوا

بهترین قیمت فروش کینوا زرد یا طلایی عمده و فله

در حال حاضر قیمت مشخصی برای کینوا مشخص نشده است. چون دلایل مختلفی از جمله جدید بودن محصول در بازار های ایرانی، مشکلات حمل و نقل چون این گیاه در اصل وارداتی می باشد.

یکی از بزرگ ترین دلایل مشخص نبودن قیمت برای این محصول وجود واسطه گرانی است که تاثیر به سزایی روی انواع کینوا دارد. این تنوع شامل کینوا زرد یا طلایی، سفید، قرمز و سیاه می شود.

برای خرید کینوا زرد یا طلایی به صورت عمده و فله با بهترین قیمت و کیفیت می توانید به وب سایت شرکت ایلیا مارکت مراجعه کرده و اقدام به خرید آن نمایید.

برای استعلام قیمت، دریافت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان در تماس باشید.
تلفن: 09156993847 –  09919007672
ایمیل: quinoa@eliatrade.com
ایتا: 09156993847
آدرس: مشهد، پارک علم و فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *